Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار معروفی گفت: در مرحله سوم کمک های مومنانه امروز ۲۵ سری جهیزیه به ارزش ۶۵۰ میلیون تومان به زوج های جوان شهرستان فهرج با کمک خیرین اهدا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان صبح امروز در آیین اهدای سبد جهیزیه در شهرستان فهرج اظهار کرد: در مرحله سوم کمک های مومنانه به فرمان رهبر معظم انقلاب، رویکرد کمک های مومنانه تغییر کرده و علاوه بر بسته های معیشتی اشتغال، ازدواج آسان، تامین جهیزیه و آزاد سازی زندانیان غیر عمد و مالی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا زمانی که کشور ما با ویروس منحوس کرونا درگیر است، کمک های مومنانه ادامه خواهد داشت و به خانواده هایی که با این ویروس درگیر هستند و معیشت آن با مشکلات حاد مواجه است، کمک می کنیم.

اهدا ۲۵ سری جهیزیه به ارزش ۶۵۰ میلیون تومان به زوج های جوان فهرج

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مطرح کرد: در شهرستان فهرج در کمک خیرین، کمک های مومنانه، ساخت و ساز محرومین و آبرسانی پیشتاز است، امروز نیز کار مشترکی برای تامین ۲۵ سری جهیزیه برای ۲۵ زوج جوان انجام شده است.

سردار معروفی بیان کرد: برای تامین ۲۵ سری جهیزیه حدود ۶۵۰ میلیون تومان هزینه شده است که از این مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان توسط زوجین تامین شد و ۳۰۰ میلیون هم با کمک خیرین تامین شد.

وی یادآور شد: ۱۶ قلم کالا و لوازم خانگی همچون یخچال، ماشین لباسشویی، قالی، جاروبرقی، اتو، تشک سرویس ظروف، سرویس دیگ، ساعت دیواری، سرویس قاشق و چنگال، پنکه و چایی ساز در این بسته مهیا شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ابراز کرد: این اقدام آغاز مرحله سوم کمک های مومنانه در استان است و به قوت ادامه خواهد داشت و تا سالگرد شهید سلیمانی در ارتباط با تهیه جهیزیه، اقلام خوبی را با کمک رده های حمایتی در سطح استان تهیه می شود.

سردار معروفی اذعان کرد: برای اهدا جهیزیه در راستای انجام ازدواج آسان، خانواده های نیازمند برای دریافت جهیزیه را به صورت یک اطلس شناسایی و اطلاعات آن ها جمع آوری می شود.

مهم ترین رکن کمک های مومنانه حفظ کرامت افراد است

وی ادامه داد: امیدواریم با کمک همه رده های حمایتی در کل استان به ویژه در شرق و جنوب استان تهیه کنیم، برای تهیه هر سری جهیزیه حدود ۲۶ تا ۳۰ میلیون تومان لازم است بنابراین از همه خیرین درخواست داریم در این امر خداپسندانه ما را یاری کنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: تهیه جهیزیه می تواند به جوانان نیازمند کمک تا برای خونه یک خانه تهیه کنند و قانع هستند، این سری جهیزیه ای که امروز اهدا شد تنها با ۲۶ میلیون تومان تامین شده است.

سردار معروفی بیان کرد: مهم ترین نکته در اهدا جهیزیه و کمک های مومنانه حفظ کرامت نیازمندان است، آنچه به عنوان کمک و جهیزیه انفاق می شود در واقع هدیه است که نیازمند تشکر نیست.

وی افزود: مرحله سوم کمک های مومنانه با عنوان طرح شهید سلیمانی که به صورت مرحله محور و در فاز مقابله با کرونا در حال اجرا است و اجرای فاز اول آن تا پایان سال ادامه دارد تا به نتیجه برسد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان متذکر شد: از خرداد ماه سال جاری تاکنون ۲۰۵ سری جهیزیه به جز ۲۵ سری جهیزیه اهدایی در فهرج، تاکنون به زوج های نیازمند در سطح استان اهدا شده است.

سردار معروفی گفت: مرحله بعد اهدا جهیزیه در استان کرمان در سالگرد شهادت حاج قاسم، مرحله دوم در دهه فجر و مرحله سوم در اسفند ماه اهدا می شود، ما به دنبال ساماندهی این حرکت و همه رده های حمایتی هستیم تا موازی کاری صورت نگیرد و حق به حقدار برسد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مرحله سوم کمک های مومنانه ۶۵۰ میلیون تومان سری جهیزیه ۲۵ سری جهیزیه سردار معروفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۳۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو بیمار پس از ایست کامل قلبی

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرحسام علیرضایی افزود: دانشگاه علوم پزشکی ایران برای نخستین بار در کشور موفق به اهدای اعضای یک بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی شد.

وی خاطرنشان کرد: واحد فراهم آوری اعضا و نسوج پیوندی دانشگاه مذکور به عنوان واحد پیشرو در امر اهدا پس از مرگ قلبی در کشور طی سه سال اخیر موفق به اهدای اعضای بیماران پس از مرگ قلبی به نیازمندان عضو شده است.

رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌های وزارت بهداشت افزود: به تازگی تیم فراهم آوری اعضا این دانشگاه به سرپرستی سام زراعتیان نژاد جراح قلب و عروق و عضو هیأت علمی دانشگاه موفق به فراهم آوری اعضای پیوندی از اهداکننده مبتلا به آمبولی ریه و ایست کامل قلبی شد که گیرندگان اعضا پس از دریافت عضو با شرایط عمومی خوب از بیمارستان ترخیص شدند.

وی عنوان کرد: این نوع اهدا در کشور و حتی در جهان بر اساس طبقه بندی ماستریخت بی نظیر و در صورت وجود کم نظیر است. در حال حاضر از افراد پس از مرگ مغزی (DBD) و در شرایط خاص از افراد پس از مرگ قلبی (DCD) با استفاده از فناوری‌های خاص که به آن فناوری برتر گفته می‌شود، اعضا با موفقیت به اهدا می‌رسد.

علیرضایی افزود: این روش جدید اهدا در کشور به عنوان منبع جدید تأمین اعضا می‌تواند میزان لیست بیماران در انتظار دریافت اعضا را کاهش دهد.

وی از زحمات تیم واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی ایران و همکاران پرتلاش اداره پیوند و فراهم آوری اعضا و نسوج وزارت بهداشت قدردانی کرد.

کد خبر 6087627 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • اهدا جهیزیه به نوعروسان کهگیلویه
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد/ برداشت استخوان زانوی اهدا کننده عضو برای ترمیم به ۳ بیمار
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • اهدا ۶۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کهگیلویه
  • اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • اهدای ۷ سری جهیزیه در شهرستان بستان آباد
  • اهدای عضو بیمار پس از ایست کامل قلبی
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • اهدای جهیزیه به نو عروسان کمتر برخوردار