Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@09:00:35 GMT

پدر شهید سیروس نادری به فرزند شهیدش پیوست

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۳۴۰۱

پدر شهید سیروس نادری به فرزند شهیدش پیوست

ایسنا/زنجان پدر شهید سیروس نادری از شهدای ابهر به فرزند شهیدش پیوست.

فیروز نادری پدر شهید سیروس نادری پس از سال‌ها تحمل غم دوری از فرزند دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

پیکر پدر این شهید والامقام با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی در ابهر به خاک سپرده خواهد شد.

شهید سیروس نادری هفتم بهمن ۱۳۴۶ در منطقه شناط از توابع شهرستان ابهر به دنیا آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدرش فیروز در شهربانی کار می‌کرد و مادرش بهجت نام داشت. این شهید والامقام تا سوم متوسطه درس خواند و با آغاز جنگ به عنوان پاسدار وظیفه در جبهه حضور یافت.

این شهید بزرگوار که در راه دفاع از عزت و ازادی وطن عازم جبهه‌ها شده بود در هفتم شهریور ۱۳۶۷ با سمت مسئول واحد تدارکات در اسلام آباد غرب توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید و مزار او در زادگاهش واقع است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها زنجان شهادت پدر شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۳۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!

به گزارش "ورزش سه"، محمد نادری، مدافع چپ تراکتور، در بازی جام حذفی مقابل ذوب آهن عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و با قدم‌های مصمم و آماده‌ای که برمی‌داشت روز سختی برای مدافع گرجستانی ذوب آهن رقم زد و او تحت تاثیر درخشش او دچار مصدومیت شد.

نادری که سابقه حضور در استقلال را در کارنامه خود دارد در ابتدای فصل هم در آستانه پیوستن به استقلال قرار گرفته بود، اما این اتفاق رقم نخورد و او به تراکتور تیمی که در آن به فوتبال ایران مطرح شد پیوست.

صالح حردانی مدافع ملی‌پوش تیم استقلال در تقابل با او کار سختی خواهد داشت و باید تمام تمرکز خود را روی مهار این بازیکن بگذارد و از ارسال‌های موج‌دار و نفوذهای ناگهانی او جلوگیری کند.

نادری در بازی‌های اخیر یک سبک خاص را دنبال می‌کند و در حال حرکت با ارسال‌های تیز به نزدیکی محوطه 6 قدم بازیکنان تراکتور را در شرایط گلزنی قرار می‌دهد و مدافعان استقلال این نکته را قطعا در جلسه آنالیز بررسی کرده‌اند.

تراکتوری‌ها در سمت چپ خط حمله هم به احتمال فراوان از امیرحسین حسین‌زاده استفاده خواهند کرد و دو استقلالی سابق به سمت دروازه این تیم یورش خواهند برد.

دیگر خبرها

  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • فروش دانش‌ بنیان‌ها طی سال گذشته به ۵۳۰ هزار میلیارد تومان رسید
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • (ویدئو) گزارش دیدنی فیروز مشعوف از صعود افغانستان به جام جهانی
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد
  • سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد
  • خانوادهٔ شهید «نسیم افغانی» شناسایی شد
  • تغییر نام «مثبت آموزش» به «استودیو معلم»/ سیروس همتی مجری شد
  • تجلیل از فرهیختگان شهر در منطقه ۱۵ اصفهان