Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سید علی آقازاده ظهر امروز در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا استان مرکزی اظهار کرد: فعالیت ادارات غیرامدادی از شنبه هفته آینده با ۵۰ درصد نیرو ادامه پیدا می‌کند.

وی افزود: امیدواریم همچنان شاهد روند کاهشی مبتلایان به بیماری کرونا باشیم چون هرچه این امار کمتر باشد روحیه مردم کشور بهتر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مرکزی با بیان اینکه محدودیت های دو هفته ای به خوبی نشان داد اگر مردم بازهم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند حتما از شیوع ویروس کویید19 جلوگیری می شود و این دقیقا همان مسئله خواستن توانستن است.

آقازاده با بیان اینکه اصناف در سراسر کشور با فعالیت خود کسب درآمد میکنند، ادامه داد: این قشر با از خودگذشتگی در کنترل بیماری کرونا نقش مثمر ثمری داشتند که این جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه امیدواریم پروتکل‌های بهداشتی همچنان رعایت توسط مردم رعایت شود تا مجبور به اجرای محدودیت‌های شدیدتر نباشیم اضافه کرد: از 15 آذرماه بیش از 70 درصد مشاغل استان به جز مشاغل 3 و 4 فعال خواهند بود .

استاندار مرکزی با بیان اینکه در خصوص ادامه ممنوعیت رفت و آمد شبانه از ساعت 21 تا 4 بامداد شنبه هفته آتی اطلاع رسانی می شود تصریح کرد: انتظار داریم مردم استان از دور همی های شبانه به خصوص شب یلدا که در پیش داریم خودداری کنند تا مجدد شاهد افزایش امار کرونایی های استان نباشیمو

آقازاده گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی توسط بسیج و توزیع کمک‌های مومنانه و معیشتی همچنان ادامه دار و استان تا کنون  در این طرح ها عملکرد قابل قبولی داشته است.

در حال به روزرسانی

منبع: فارس

کلیدواژه: بیماری استان مرکزی آمار مبتلایان اراک بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۴۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توسعه نان فیبردار با هدف کاهش ابتلا به سرطان

احمد اسماعیل زاده٬ مدیر دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت گفت: مردم باید اهمیت زیادی به تغذیه خود بدهند تا بروز چاقی، دیابت و پر فشاری خون در بین آن ها کاهش پیدا کند. 

 وی بیان کرد: وزارت بهداشت در حوزه تغذیه سالم سیاست‌های مختلفی از جمله نان کامل را دنبال می‌کند تا نان حاوی فیبر در اختیار مردم قرار بگیرد. مصرف نان فاقد فیبر می‌تواند سبب بروز سرطان در مردم شود.

اسماعیل زاده ادامه داد: آموزش‌های تغذیه در مراکز بهداشتی ارائه شده و کارشناسان تغذیه در خانه‌های بهداشت روستایی مستقر خواهند شد. 

وی افزود: یکی از برنامه‌های وزارت بهداشت پیگیری توزیع شیر در مدارس و کاهش قند در نوشیدنی‌های شیرین است.

مدیر دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت تاکید کرد: اکنون مرگ و میر‌های زیادی مربوط به بیماری‌های مزمن و غیر واگیر هستند و عامل اول ابتلای افراد به بیماری‌های غیر واگیر، موضوع تغذیه است. 

اسماعیل زاده اضافه کرد: مطالعات نشان می‌دهند که تغذیه سالم نقش پررنگی در پیشگیری از بروز بیماری‌های غیر واگیر دارد.

مدیر دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت ادامه داد: مصرف زیاد مغزها و آجیل در مقادیر بیشتر از نیاز بدن، به دلیل این که دارای چربی بالایی هستند، می‌تواند انرژی زیادی را وارد بدن فرد کند و در نهایت منجر به افزایش وزن شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی های تصادفات آذربایجان شرقی
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در استان کردستان
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در کردستان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق کردستان در سال گذشته  
  • ضرورت توسعه نان فیبردار با هدف کاهش ابتلا به سرطان
  • حمله ایران، اسرائیلی ها را روان پریش کرد | اعلام آمار عجیب روی آنتن زنده رژیم اشغالگر