Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، پیش از ظهر امروز و با حضور کارمندان بسیجی ادارات استان کردستان تجمعی اعتراضی جلوی استانداری کردستان در سنندج برگزار شد.

تجمع کنندگان ضمن امضای طومار محکومیت ترور دانشمندان هسته‌ای کشور خواستار محاکمه عوامل این جنایت شدند.

تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا با حضور در مزار شهید گمنام استانداری، سردادن شعارهای انقلابی و ضد استکباری در کنار قرائت بیانیه اعتراضی از دیگر اموری بود که کارمندان بسیجی در این تجمع اعتراضی انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج به عنوان سخنران این تجمع اعتراضی ضمن محکوم کردن ترور شهید فخری زاده اظهار کرد: جبهه استکبار و صهیونیسم جهانی بدانند که انقلاب اسلامی ایران بر حق است و با ترور نیروهای علمی و انقلابی این سرزمین مسیر عزت بخش ملت ایران خدشه دار نخواهد شد.

ماموستا رستمی افزود: توطئه‌های دشمنان علیه ملت ایران و همه مسلمانان تمامی ندارد چرا که آنان می‌خواهند هویت اسلامی و عزت را از ملت ایران بگیرند و در این راستا هیچ ایرانی آزاده ای اجازه توطئه افکنی به دشمنان نخواهد داد.

وی افزود: ترور شهید فخری زاده چهره جنایتکارانه و ضد انسانی رژیم صهیونیسیتی و آمریکای جهان خوار را بار دیگر برای جهانیان نمایان کرد و موج اعتراضات جهانی در این خصوص نشان از شکست سیاست ترور و ارعاب دشمنان علیه ملت مسلمان ایران است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: از نهادهای نظامی و امنیتی کشور خواستاریم که هر چه سریع‌تر عوامل این جنایت را شناسایی و به سزای اعمالشان برسانند.

ماموستا رستمی افزود: در هیچ قانون و مکتبی ترور دانشمندان و عالمان جایگاهی ندارد و ترور شهید فخری زاده محکوم است.

وی خاطرنشان کرد: این ترورها و جنایت‌ها اراده دانشمندان ما را سست نمی‌کند بلکه موجب تقویت همدلی و بصیرت روز افزون ملت ایران می‌شود.

حجت الاسلام محمدی مدیر کل دادگستری کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: این شهادت را به محضر مقام معظم رهبری و ملت ایران و خانواده این شهید عزیز تسلیت می‌گوئیم.

وی افزود: این شهادت چند پیام دارد یکی برای دانشمندان و همکاران این شهید والامقام که باید راه وی را ادامه دهند و پیام دیگر این شهادت برای مسئولان و مدیران است که باید با همت و تلاش بیشتر در راستای پاسداری از خون شهیدان تلاش کنند.

وی افزود: این ترورها پیامی هم برای ملت ایران دارد که باید با هوشیاری و بصیرت در مسیر شناخت توطئه‌های دشمنان گام بردارند و انسجام و اتحاد خود را در برابر دشمنان تقویت کنند.

کد خبر 5087029

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری تجمع اعتراض آمیز محسن فخری زاده بسیج ویروس کرونا محسن فخری زاده محدودیت های کرونایی بارش باران شیراز شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه بوشهر بارش برف ترور دانشمندان هسته ای شهرستان کرج گرگان آبگرفتگی معابر ترور شهید فخری زاده ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۵۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر شهید «جعفر نعمت زاده» دیار حق را لبیک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، «نصرالله جعفرزاده» پدر شهید «جعفر نعمت زاده» اولین شهید ترور شهرستان تالش به علت کهولت سن به دیار باقی شتافت.

شهید جعفر نعمت زاده متولد اول فروردین ۱۳۴۲ بخش اسالم تالش می‌باشد، شهید نعمت زاده جزو نیروهای بسیجی داوطلب بود که در تاریخ ۲۰ شهریور ۱۳۶۱ در شهرستان تالش به دست منافقین کوردل به شهادت رسید.

پیکر مطهر این شهید والامقام در گلزار شهدای اسالم تالش به خاک سپرده شده است.

کد خبر 6088630

دیگر خبرها

  • برگزاری تجمع مردم و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • پدر شهید «جعفر نعمت زاده» دیار حق را لبیک گفت
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • اسرائیل نمی‌تواند از قاعده تنبیه اشتباهاتش سالم بیرون برود
  • برگزاری این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • عملیات در محل تجمع و عیش و نوش مستشاران آمریکایی‌ به روایت حسین مظفر
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است