Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، چند روز گذشته چند نفر از کارکنان یک مرکز نگهداری از معلولین در شهرستان آشتیان متأسفانه به کرونا ویروس مبتلا شدند و به دنبال آن تعدادی از معلولین نیز از ابتلاء به این ویروس در امان نماندند. با عنایت به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ورود نیروهای مخلص، مؤمن و صالح به میدان مبارزه با کرونا، بلافاصله گروه‌های جهادی بسیج سازندگی برای کمک به این مجموعه وارد عمل شدند و در مسیر خدمات رسانی به معلولین به طور شبانه‌روزی تلاش کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از اعضای گروه جهادی شهید سلیمانی شهرستان آشتیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در این خصوص اظهار کرد: از هفت نفر نیروی یکی از مراکز نگهداری معلولین شهرستان آشتیان واقع در دهستان گرکان پنج نفر به کرونا مبتلا بودند که قرنطینه شدند و از خود معلولین نیز چند نفر به کرونا مبتلا شدند که ۲ نفر به علت حال وخیم به بیمارستان امام سجاد آشتیان انتقال پیدا کردند به دلیل اینکه رسیدگی به آنها در بیمارستان با مشکل همراه شده بود، گروه‌های جهادی وارد عمل شدند.

حسین عقیلی آشتیانی گفت: نزدیک به یک هفته چهار نفر از گروه‌های جهادی شهید سلیمانی شهرستان آشتیان برای کمک و خدمت رسانی به این معلولین مبتلا به کرونا وارد صحنه شدند و آنها را همراهی کردند به طوری که ۲ نفر در مرکز درمانی و ۲ نفر در مرکز نگهداری از معلولین برای پرستاری از افراد مبتلا در قرنطینه حضور داشتند.

وی افزود: در حال حاضر ۱۲ مورد مثبت ابتلاء به کرونا در مرکز نگهداری از معلولین شناسایی شدند که در خود مرکز قرنطینه هستند و مابقی افراد در صحت و سلامت به سر می‌برند و در طبقات مجزا نگهداری می‌شوند.

این جهادگر گفت: در حال حاضر از کادر جایگزین به جای پرسنل بکارگیری شدند و ۲ نفر طلبه از شهرستان اراک برای کمک به معلولین این مرکز اعلام آمادگی کردند.

عقیلی گفت: با تعامل با مرکز بهداشت وسایل و تجهیزات مورد نیاز بهداشتی در اختیار گروه‌های جهادی در مرکز نگهداری از معلولین قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: گروه‌های جهادی هنگامی که نیت و کار برای خدا باشد هیچ ترسی را به دل راه نمی‌دهند چرا که می‌دانند خداوند در این مسیر کمکشان می‌کند.

این جهادگر بیان کرد: در این مدت معلولین به جهادگران عادت کرده بودند به طوری که اکنون با تماس‌های سرشار از محبتشان سراغ افرادی که به آنها رسیدگی می‌کردند را می‌گیرند و جویای احوالشان هستند و هیچ حسی واقعاً زیباتر از این وجود ندارد و خداوند را از این بابت که فرصت خدمت به این عزیزان را عطا کرد، بسیار سپاسگزاریم البته همچنان این خدمات رسانی تا بهبودی این افراد به قوت خود باقی است.

وی خاطر نشان کرد: اگر پرسنل مبتلا به این ویروس تحت مراقبت بیشتری قرار می‌گرفتند از ابتلاء معلولین به این ویروس جلوگیری می‌کرد اما همچنان گروه‌های جهادی پیرو منویات مقام معظم رهبری در عرصه خدمت رسانی حضور دارند تا اندکی از بار مشکلات معلولین در این شرایط کاسته شود.

کد خبر 5086914

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری آشتیان گروههای جهادی ویروس کرونا معلولین ویروس کرونا محسن فخری زاده محدودیت های کرونایی بارش باران شیراز شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه بوشهر بارش برف شهرستان کرج ترور دانشمندان هسته ای گرگان آبگرفتگی معابر مرکز نگهداری از معلولین شهرستان آشتیان گروه های جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۵۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم

گروه‌های جهادی کاشان در سیل اخیر به یاری مردم سیل‌زده در منطقه شتافتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، با وقوع سیل در برخی از نقاط مختلف شهرستان کاشان گروه‌های امدادی و خدماتی برای رفع آثار ناشی از سیل، تخلیه آب و بازگشایی مسیرها به حالت آماده‌باش درآمدند و نیروها تمام توان خود را به کار گرفتند.

یکی از گروه‌هایی که به صورت خودجوش برای کمک به شهروندان کاشانی آماده به خدمت بودند، گروه‌های جهادی بودند که با هماهنگی‌های صورت گرفته در راستای تخلیه سیلاب، رفع گل و لای مسیرها و آزادسازی محورها اقدامات موثری را انجام دادند.

سرپرست فرمانداری شهرستان کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم علی‌رغم انجام طرح مطالعاتی صورت گرفته در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری به دلیل عدم اختصاص اعتبارات سنگین لازم متوقف شده که در این شرایط صحبت‌هایی با مسئولان مربوطه داشتیم و دو مورد بازدید میدانی دیروز و امروز انجام شد و خسارات نیز در حال ارزیابی است.

حمیدرضا محمدی فشارکی ضمن اشاره به ارائه خدمات توسط دستگاه‌های خدماتی ابراز داشت: برخی از مناطق تصمیم گرفته شد به منظور پیشگیری از خسارات جانی خالی از سکنه شود و همه عوامل در حال شست‌وشو و پاکسازی مناطق و ارائه خدمات هستند.

.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل
  • ۲۱ هزار داوطلب در اردبیل وارد کارزار کنکور شدند
  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • (تصاویر) مرکز نگهداری و اشتغال معتادان