Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد طاهری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۳۵۲ مورد بوده که از این تعداد ۷۴ مورد در بخش عادی و ۲۴ نفر در بخش آی.سی.یو بستری شدند همچنین حال ۳۶ نفر نیز وخیم گزارش شده است.
وی افزود: طبق آخرین آمار، از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون  ۹ هزار و ۲۳۳ مورد مثبت بستری در بیمارستان های استان ثبت شده که در ۲۴ ساعت گذشته نیز ۴۴ بیمار جدید در مراکز درمانی استان همدان بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان اضافه کرد: ۱۱ بیمار مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان جان خود را از دست دادند که شمار متوفیان این بیماری از ابتدای همه گیری تا کنون به یک هزار و ۲۸۴ مورد رسیده است.

وی درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان های استان همدان نیز گفت: تعداد بیماران کرونایی بستری در اسدآباد ۳۰۸ ، بهار ۵۳۳، تویسرکان ۵۶۰، رزن ۳۴۷، درگزین ۱۵۲، فامنین ۱۶۱ و کبودراهنگ ۵۶۸ نفر است.

طاهری افزود: همچنین یک هزار و ۷۲۹ نفر در ملایر، یک هزار و ۵۱ بیمار در نهاوند و سه هزار و ۵۷۸ نفر در شهرستان همدان بستری شده اند که ۲۴۶ نفر از بیماران، غیربومی و از خارج استان هستند.
استاندار همدان هم صبح امروز با اشاره به خروج استان از وضعیت قرمز و پایان محدودیت های کرونایی برخی از مشاغل، اعلام کرد که گروه‌های شغلی یک و ۲ می‌توانند از روز شنبه ۱۵ آذر فعالیت خود را آغاز کنند.

«سیدسعید شاهرخی» اظهار داشت: فعالیت مشاغل گروه سه و چهار در استان همدان همچنان ممنوع است و باید منتظر بهبود شرایط و اعلام شرایط جدید باشند. 

او گفت: تمام شهرهای استان همدان از وضعیت قرمز کرونا خارج و  در وضعیت نارنجی قرار دارد که می بایست از همکاری مطلوب و موثر اقشار مختلف مردم در رعایت پروتکل ها و اجرای محدودیت های ابلاغی قدردانی کنیم. 

استاندار همدان تاکید کرد: مردم مانند گذشته دستورالعمل ها و مصوبات ستاد ملی مبارزه و پیشگیری کرونا را جدی گرفته و اجرا کنند که نتیجه آن هم روند کاهشی میزان ابتلا به بیماری و خارج شدن استان از وضعیت قرمز است.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ویروس کرونا همدان پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ویروس کرونا همدان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ویروس کرونا همدان اخبار کنکور استان همدان وضعیت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۵۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت

ایسنا/البرز رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز از بهره‌مندی ۱۷۷ هزار نفر از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت استان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایسنا، شهرام صیادی روز شنبه هشتم اردیبهشت به مناسبت روز روانشناس و مشاور با اشاره به اینکه حفظ سلامت روان خانواده‌ها به اندازه سلامت جسمانی آنها مهم است، اظهار کرد: با تلاش روانشناسان مراکز بهداشتی استان سال گذشته، بیش از ۵۱ هزار بیمار دارای اختلالات روانی، بیش از ۲۲ هزار نفر معتاد مواد مخدر و بیش از هفت هزار مورد خشونت خانگی در این استان شناسایی و تحت پیگیری و درمان قرار گرفتند.

وی ادامه داد: سال گذشته در مجموع ۱۷۷ هزار نفر از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت استان بهره مند شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: مراکز و پایگاه‌های بهداشتی استان آماده ارائه خدمات رایگان سلامت روان به تمام افراد خانواده‌ها است.

صیادی اظهار کرد: البرزنشینان می‌توانند با مراجعه به نزدیکترین پایگاه بهداشتی محل سکونت خود از خدمات رایگان سلامت روان و روانشناسی در حوزه‌های مختلف اختلالات روانی، افسردگی، اضطراب، فرزند پروری، خانواده، روابط اجتماعی، تحصیلی،خشونت‌های خانگی، اعتیاد و... بهره مند شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌های سمی؛ ۱۴نفر بستری شدند
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • رشد ۳برابری مسمومیت با قارچ‌های سمی/ ۱۴نفر بستری شدند
  • قیمت گوشت دوباره نجومی می‌شود؟
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز آلودگی
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز
  • وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان