Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@22:33:16 GMT

روند پیشرفت طرح‌های عمرانی ملی شازند مطلوب است

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۶۵۲۱

روند پیشرفت طرح‌های عمرانی ملی شازند مطلوب است

سید «علی آقازاده» روز پنجشنبه در سفر به شهرستان شازند و بازدید از طرح‌های مهم عمرانی این شهرستان افزود: شماری طرح ملی مهم در شهرستان شازند وجود دارد که برای روند مطلوب‌تر کار نیازمند هدایت، حمایت و رفع مشکلات پیش رو است.

وی بیان کرد: یکی از این طرح‌های مهم جاده ازنا به شازند است که برای پیشبرد امور ان پیگیری‌ مستمری صورت گرفته و ۱۲ کیلومتر از این مسیر در حدفاصل  رباط میل در استان مرکزی به سمت استان لرستان تا بهار ۱۴۰۰  آسفالت شده  و برای زیر بار ترافیک رفتن اماده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مرکزی ادامه داد: اقدامات اثربخشی برای این طرح درجریان است و تامین مصالح مورد نیاز و ابنیه آن انجام شده و تنها آسفالت آن باقی مانده است که با کوشش مضاعف پیمانکار و راه و شهرسازی و همراهی کارخانه ۲۶۰ تنی آسفالت این شهرستان، مشکلی در این راستا وجود ندارد.

آقازاده تصریح کرد: برای آسفالت مسیر ۱۲ کیلومتری مذکور، ۳۵ هزار تن لایه پوششی راه و آسفالت نیاز است و اگر شرایط آب و هوایی اجازه دهد این مسیر تا اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ روکش می‌شود وگرنه آماده سازی ان حداکثر  تا خرداد ۱۴۰۰  خواهد بود.

وی عنوان کرد: مسیر توره به بروجرد در گردنه زالیان نیز از طرح‌های مهم است که امید می‌رود ۱۴ کیلومتر آن تا تابستان سال آینده  آسفالت شود.

استاندار مرکزی یادآور شد:عملیات اجرایی در  این مسیرارتباطی با مشکلات زیادی در ۲ سال گذشته همراه بود  و تلاش‌های زیادی صورت گرفت تا از مسایل ان گره‌گشایی شود و این مسیر پرتردد کشورهرچه زودتر آماده بهره برداری شود.

آقازاده بیان کرد: یکی از طرح ‌های عمرانی مهم شهرستان شازند عملیات اجرایی جاده برون شهری در حدفاصل  شازند به خمین است که با تخصیص اعتبار خوبی که دارد امید می‌رود ترمیم، اصلاح و نوسازی راه به زودی انجام شود.

استاندار مرکزی در جریان سفر به شهرستان شازند از مسیر اراک (رباط میل) شازند - ازنا، پل زیرگذر شازند - ازنا واقع در ورودی روستای باغ برآفتاب از توابع بخش قره کهریز، محل ایست بازرسی شهر شهباز، شرکت مجری طرح ۲ بانده شدم محور اراک (رباط میل)- شازند - ازنا، محل ایست و بازرسی شهر مهاجران و پایگاه ایست و بازرسی اراک - توره - بروجرد بازدید کرد.

شهرستان شازند از توابع استان مرکزی است و در این منطقه بیش از ۱۲۰ هزار نفر جمعیت زندگی می‌کند.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی سیدعلی آقازاده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی سیدعلی آقازاده اراک استان مرکزی سیدعلی آقازاده اخبار کنکور شهرستان شازند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۶۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  امیر احمدی در بازدید از پروژه تفرجگاهی نالشکینه که با همراهی فرماندار شهرستان بوکان انجام شد، اظهار کرد: نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است و تمام اقدامات انجام گرفته باید طبق طرح‌های از قبل کارشناسی شده و هدفمند باشد.

وی ضمن تقدیر از فعالیت‌های انجام گرفته در سال‌های پیش در نالشکینه بر لزوم ادامه فعالیت‌های عمرانی و فضای سبز در این مکان در سریع‌ترین زمان ممکن توسط بخش‌های مختلف شهرداری تاکید کرد.

سرپرست شهرداری بوکان گفت: فعالیت‌های عمرانی و توسعه فضای سبز در نالشکینه توسط بخش‌های مختلف شهرداری آغاز شده است.

احمدی همچنین در بازدید از پروژه احداث بخش جنوبی خیابان سی متری نالشکینه با بیان اینکه به زودی بخش جنوبی سی متری نالشکینه آسفالت و زیر بار ترافیک خواهد رفت، تصریح کرد: این معبر مهم در هدایت خودروهای عبوری به بخش شمال و جنوب شهر بوکان نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

وی در این راستا ادامه داد: ساماندهی، اجرای فضای سبز و همچنین آسفالت آن در دستور کار قرار گرفته است و به‌زودی این معبر به بخش شمالی خود واقع در دامنه نالشکینه متصل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه
  • تاکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان