Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته، پربازدیدترین مطالب امروز سرویس شهروندخبرنگار را برای شما آماده کرده‌ایم تا بتوانید به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

 

 

شهروندخبرنگار خوزستان؛ جولان سگ‌های ولگرد در خیابان‌های سربندر + فیلم

 

شهروندخبرنگار فارس؛ ازدحام برای تهیه داروی بیماری کلیوی در شیراز + فیلم

 

شهروندخبرنگار اصفهان؛ رعایت شدن محدودیت‌های کرونایی در بازار کاشان + فیلم

 

شهروندخبرنگار اصفهان؛ فیلمی از معماری کلاسیک و مدرن ساختمان قدیمی در آران و بیدگل

 

شهروندخبرنگار سمنان؛ تصاویری از همکاری شهروندان شاهرودی برای قطع زنجیره این ویروس منحوس

 

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سگ های ولگرد محدودیت های کرونایی دستورالعمل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۶۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مقاصد گردشگری شیراز

هادی شه‌دوست شیرازی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر ساله در آغازین روز‌های سال جدید تمهیدات ترافیکی توسط پلیس راهور و شهرداری اندیشیده می‌شود و در این راستا در ایام نوروز ۱۴۰۳ نیز شهرداری شیراز با در نظر گرفتن امکانات و با همراهی پلیس راهور محدودیت‌های ترافیکی در اطراف اماکن گردشگری و زیارتی لحاظ کرده و مسیر‌هایی دسترسی را محدود کرده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز به ظرفیت استفاده از پارکینگ‌ها اشاره کرد و افزود: تلاش شد به جهت دسترسی راحت مسافرین نوروزی به فضای پارکینگ‌ها، از فضا‌های مختلف موجود در شهر استفاده بهینه شود.

او گفت: با توجه به اینکه در برخی از اماکن گردشگری همچون باغ ارم پارکینگ عمومی وجود ندارد، با تعاملی که با دانشگاه شیراز انجام شد، مقرر شد پارکینگ محوطه دانشگاه شیراز با جانمایی یک هزار و ۲۰۰ خودرو در اختیار مهمانان نوروزی قرار گیرد.

شه دوست شیرازی با اشاره به اینکه در اطراف مجموعه‌های تاریخی حافظیه هم به همین ترتیب از ظرفیت اماکن مختلف اداره غله و دانشگاه ادبیات استفاده خواهد شد، ادامه داد: مقرر شده است با همکاری آموزش و پرورش از ظرفیت حیاط مدارس که در نزدیکی اماکن گردشگری و زیارتی هستند، استفاده شود و این مصوبه شورای ترافیک استان و شورای هماهنگی سفر‌های نوروزی فارس است و مدارسی که در محور‌های ترافیکی قرار دارند و یا اینکه در نزدیکی اماکن گردشگری و زیارتی هستند با حفظ مسائل امنیتی و ایمنی حیاط خود را در اختیار پارکینگ عمومی شهر قرار دهند.

او خاطر نشان کرد: حجم خودرو‌ها در شهر شیراز به واسطه گردشگری پذیر بودن، زیاد است و بازدید شهروندان شیرازی‌ها هم در ایام نوروز به اماکن گردشگری باعث افزایش حجم ترافیک است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز اظهار کرد: در مناطق شکل گرفته شهری همچون بافت تاریخی، فضا برای احداث پارکینگ وجود ندارد و در این راستا از ظرفیت حیاط دستگاه‌های اجرایی و مدارس آن مناطق برای اختصاص پارکینگ استفاده خواهیم کرد.

شهدوست شیرازی افزود: محدودیت‌های ترافیکی از سال آینده اعمال خواهد شد و شهرداری ۶ دستگاه پارکینگ را پیش بینی کرده که در اطراف مرز محدوده ترافیکی در شهر شیراز احداث کند که با احداث این پارکینگ‌ها تقریباً شهروندان می‌توانند خودرو خود را پارک کنند و از ظرفیت حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

او با اشاره به اینکه متروی شیراز از همان روز اول سال برای خدمت رسانی به زائرین و گردشگران فعال است، تصریح کرد: با توجه به فعالیت اتوبوس‌های گردشگری در ایام نوروز از مسافرین نوروزی تقاضا داریم تا از ظرفیت اتوبوس‌های گردشگری، مترو و حمل و نقل عمومی شیراز در تردد استفاده کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز اظهار امیدواری کرد: تعداد ۲۵۰ دستگاه تاکسی با مبدا و مقصد مشخص برای سهولت کار زائران و گردشگران مشخص شده است و نوروز امسال با کمترین ترافیک یا ترافیک روان در شهر شیراز را شاهد باشیم.

شهدوست شیرازی با اشاره به اینکه در اطراف شهرک سعدیه نیز زمین‌های خصوصی برای پارکینگ نوروزی استفاده خواهیم شد، اضافه کرد: در ایام نوروز بلوار منتهی به آرامگاه سعدی به صورت یک طرفه می‌شود تا مسافرین نوروزی از یک سمت وارد و از سمت دیگری خارج شود و ضلع جنوب محور حافظیه برای این ایام مسدود سازی می‌شود و این محدودیت‌های ترافیکی از بیست و هشتم اسفند جاری آغاز می‌شود و تا پایان پانزدهم فروردین ادامه می‌یابد

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت های جدید ترافیکی در آبادان
  • سالانه حدود ۵ هزار نفر به بیماران کلیوی اضافه می‌شود
  • پیشگیری از بروز بیماری کلیوی هزینه‌های درمان را کاهش می‌دهد
  • تایید دارویی که می‌تواند کبد چرب را درمان کند
  • هزار و ۷۰۰ بیمار کلیوی با کمک خیرین از چرخه دیالیز خارج شدند
  • محدودیت‌های جدید آمد و شد در آبادان
  • پاسخ دامپزشکی کاشان به تلف‌شدن چند دام‌ به‌خاطر تب برفکی
  • خبر خوش برای بیماران کبدی: آمریکا اولین داروی کبد چرب را تایید کرد
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مقاصد گردشگری شیراز
  • هوای بارانی روستای آغچه از لنز دوربین شهروندخبرنگار + فیلم