Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قزوین گفت:‌ در ازای بسته‌بندی بخشی از کیت‌های تست کرونا توسط نیروهای هلال‌احمر، سهمیه بیشتری از این کیت‌ها به استان قزوین اختصاص می‌‌یابد. - اخبار استانها -

حسن آصفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت:‌ طبق صحبت‌هایی که با مسئولان بنیاد برکت به عنوان تولیدکننده کیت‌های تست سریع کرونا داشتیم، آنها برای بسته‌بندی و انتقال کیت‌های تست سریع کرونا نیروی انسانی، فضا و خودرو می‌خواستند که جمعیت هلال‌احمر استان قزوین با اختصاص این امکانات به بنیاد برکت موافقت کرده تا در ازای آن سهمیه مازادی از این کیت‌های تشخیص کرونا به استان اختصاص پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین به برپایی نقاهتگاه‌های ویژه بیماران کرونا در همه شهرهای استان اشاره کرد و گفت: با توجه به فرارسیدن فصل سرما همه نیروهای عضو و داوطلب جمعیت هلال‌احمر در استان قزوین درگیر عملیات امداد و نجات در جاده‌ها و خدمت به مردم در طرح محله‌محور شهید سلیمانی هستند و قطعاً برای مدیریت همه نقاهتگاه‌ها در تمام شهرهای استان نیروی انسانی کافی و متخصص نداریم.

آصفی اضافه کرد: در ضمن تزریق نیروی انسانی جدید به نقاهتگاه‌های سطح استان نیازمند تزریق بودجه و اعتبارات بیشتر به جمعیت هلال‌احمر استان قزوین است که البته این موضوع جزو مشکلات درون‌سازمانی ما محسوب می‌شود.

تهیه 2 هزار بسته غذایی برای محرومان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قزوین با اشاره به مشارکت جدی نیروهای مردمی هلال‌احمر در اجرای طرح محله‌محور شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: در کنار حضور این نیروها با کمک اعضای مجمع خیرین جمعیت هلال‌احمر استان مشغول تهیه 2 هزار بسته غذایی برای کمک به آسیب‌دیدگان اقتصادی از شیوع کرونا هستیم.

تعداد فوتی‌های کرونایی در قزوین کاهش محسوسی نداشته است؛ مردم اسیر عادی‌انگاری نشوند استاندار قزوین:‌ ممنوعیت برگزاری تجمعات خانوادگی کلید پیروزی بر کرونا است 3 نقاهتگاه اضطراری برای بستری بیماران کرونایی قزوین راه‌اندازی می‌شود

آصفی ادامه داد: هزینه تهیه این بسته‌های غذایی و معیشتی توسط خیرین و نهادهای خیریه استان تامین شده و در حال برگزاری مناقصه برای توزیع این بسته‌های غذایی میان نیازمندان و محرومان هستیم و امیدواریم با افزایش حجم کمک‌های خیرین سطح استان بتوانیم مقادیر بیشتری از نیازهای معیشتی محرومان را از این طریق تامین کنیم.

وی با تاکید بر لزوم مشارکت بیشتر خیرین برای تامین نیازهای معیشتی محرومان و نیازمندان آسیب‌دیده از کرونا یادآور شد:‌ در این راستا کوشیده‌ایم تا همه خیریه‌های استان را در قالب مجمع خیرین هلا‌ل‌احمر دور هم جمع کنیم تا برای تامین اقلام امدادی و معیشتی مورد نیاز بیماران کرونایی و نیازمندان به بیشترین همگرایی ممکن برسیم.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا استانداری قزوین ویروس کرونا استانداری قزوین جمعیت هلال احمر استان قزوین کیت های تست کیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۷۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ملی خدمات بشردوستانه هلال احمر در خراسان جنوبی آغاز شد

ایسنا/خراسان جنوبی طی مراسمی‌ با حضور استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان و در آستانه نوروز ۱۴۰۳، طرح ملی خدمات بشر دوستانه به مسافرین نوروزی توسط اعضای جوان و داوطلب جمعیت هلال احمر استان آغاز شد.‌

طی مراسمی طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی با حضور استاندار، مدیر عامل جمعیت هلال احمر و جمعی از مسئولان استان و در آستانه نوروز ۱۴۰۳، توسط اعضای جوان و داوطلب جمعیت هلال احمر استان آغاز شد.‌

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان، ۹۶ پایگاه امداد و نجات، پایگاه خدمات بشر دوستانه و خانه هلال در خراسان جنوبی تشکیل شده و تا ۱۶ فروردین به مسافرین نوروزی خدمت رسانی می‌کنند. پایگاه‌های خدمات بشردوستانه در ۳۰ کیلومتری شهرها برپا شده و امسال ۳ هزار نفر از دواطلبان در طرح خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر خدمات‌رسانی خواهند کرد.

در این پایگاه‌ها تحت عنوان «فاخر» فضای دوستدار کودک، طرح بهرفت، غرفه سلامت و تندرستی، راهنمای مسافران نوروزی، پاسخگویی به مسائل شرعی و خیمه نماز پیش‌بینی شده است.

محمدعلی کاوسی در افتتاحیه طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی هلال‌احمر، ضمن تبریک توام شدن بهار طبیعت با بهار قرآن، اظهار کرد: هرساله جمعیت هلال‌احمر در کنار ارگان‌ها و سازمان‌های دیگر به منظور خدمت‌رسانی هر چه بهتر به مردم و در راستای کاهش حوادث و سوانح جاده‌ای نسبت به افزایش توان امدادی خود اقدام می‌کند. 

وی با اشاره به اینکه امسال نیز جمعیت هلال‌احمر با ۹۶ پایگاه و ۴۰ خانه هلال به استقبال  مسافران در نوروز ۱۴۰۳ می‌رود، گفت: هلال‌احمر در کنار اقدامات امدادی اقدامات پیشگیرانه را نیز سرلوحه خود دارد بنابراین خدمات ارزشمندی را در پایگاه‌های بشردوستانه ارائه می‌دهد.

کاوسی از استقرار پایگاه‌های بشردوستانه در ورودی ۱۱ شهرستان خراسان‌جنوبی خبر داد و گفت: در این پایگاه‌ها فضای دوستدار کودک و راهنمای مسافرین فعال است. 

وی با اشاره به اینکه به دلیل اینکه ۶۰ درصد سوانح در ۳۰ کیلومتری شهرها رخ می‌دهد،سعی کردیم پایگاه‌های بشردوستانه را در این نقاط مستقر کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه امسال بیش از ۱۰ هزار بسته غذایی در قالب طرح هلال رحمت میان نیازمندان توزیع شده است، تصریح کرد: در ماه رمضان نیز در قالب طرح همای رحمت بسته‌های غذایی به صورت ناشناس به نیازمندان اهدا می‌شود. 

کاوسی خاطرنشان کرد: طرح خدمات نوروزی ۱۴۰۳ هلال احمر با ظرفیت ۳ هزار داوطلب، عضو جوان و امدادگر از جامعه ۷۲ هزار نفری داوطلب خراسان جنوبی آماده ارائه خدمات است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به حادثه دیدگان حادثه سقوط خودرو در بویراحمد
  • زمین طرح جوانی جمعیت تنها به ساکنان بومی اختصاص می‌یابد
  • آماده باش امدادگران جمعیت هلال احمر خوزستان
  • آغاز طرح امداد و نجات نوروزی توسط هلال احمر خراسان شمالی
  • افتتاح طرح ملی خدمات یکپارچه جمعیت هلال احمر خراسان رضوی
  • پایان عملیات امدادی در سیل سیستان و بلوچستان
  • کمک‌های غیرنقدی هلال احمر قزوین به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • طرح ملی خدمات بشردوستانه هلال احمر در خراسان جنوبی آغاز شد
  • آغاز فعالیت ۵۹ ایستگاه هلال احمردر طرح خدمت نوروزی
  • جذب ۲۰۰ امدادگر جوان در جمعیت هلال احمر استان فارس