Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایگاه بسیج سردار شهید سید مجید منزوی در راستای تامین منابع و امکانات و جمع آوری کمک های مردمی همیار مرکز توان بخشی و نگهداری کودکان معلول ذهنی زیر ۱۴ سال فرشتگان آبادان می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، با توجه به فرا رسیدن روز جهانی معلولین، عصر امروز (پنج شنبه ۱۳ آذر)  جمعی از بسیجان پایگاه بسیج سردار شهید سید مجید منزوی به همراه امام جماعت و هیئت امنای مسجد مرحوم آیت الله منزوی (ره) از مرکز توانبخشی و نگهداری کودکان معلول ذهنی زیر ۱۴ سال فرشتگان آبادان بازدید و هدایایی به رسم یادبود به پرسنل این مرکز اهدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این دیدار «حجت الاسلام سید نورالدین منزوی»، ضمن عرض خسته نباشید و خدا قوت به پرسنل این مرکز اظهار کرد: پایگاه بسیج شهید منزوی و مسجد مرحوم آیت الله منزوی (ره) آمادگی کامل برای همیاری و مشارکت با این مرکز را در بحث تامین منابع و امکانات و جمع آوری امور خیریه دارد.

 

همچنین جمعی از بسیجیان پایگاه سردار شهید حمید قبادی نیا به همراه فرمانده حوزه حضرت سید الشهداء آبادان با حضور در مرکز تخصصی فکر پروری و خلاقیت کودکان و نوجوانان شهرستان آبادان (موسسه مهر معلولین ویانا اروند) ضمن گرامیداشت روز جهانی معلولین به آنها هدایایی را اهدا کردند.

 

همچنین از سوی مسئول گروه جهادی امام هادی (ع) شهرستان آبادان ۱۰ عدد بخاری برقی و تعداد پنج عدد کیف مدرسه به همراه لوازمات به این موسسه اهدا شد.

 

موسسه مهر معلولین ویانا اروند از مراکز اشتغال زایی معلولین در شهرستان آبادان است.

 

در این بازدید فرمانده پایگاه سردار شهید حمید قبادی نیا و مسئول گروه جهادی امام هادی (ع) بیان کرد: با تمام وجود از این مجموعه اشتغال زایی در حد توان و امکان حمایت خواهیم کرد.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان خوزستان روز جهانی معلولین منطقه آزاد اروند بسیجیان سردار شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۸۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی

حزب الله لبنان امروز نیز عملیات هایی علیه مواضع نظامیان صهیونیست داشت و ضربات مهلکی به آنها وارد کرد.

به گزارش مشرق، منابع لبنانی از حمله های توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک راشیا الفخار در جنوب لبنان خبر دادند.

این درحالی است که حزب الله لبنان مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در الرادار در مزارع اشغالی شبعا هدف قرار داد.

همچنین مقاومت اسلامی لبنان مرکز نظامی صهیونیستها در الراهب را با موشک هدایت شونده هدف قرار داد.

خبرنگار الجزیره نیز از شلیک ۴ موشک به سمت مرکز نظامی الرادار در مزارع اشغالی شبعا خبر داد.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • ۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • ترویج و آموزش مالکیت معنوی به کودکان و نوجوانان
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • جمع‌آوری ۱۵۰ سگ بدون صاحب از سطح نصیرشهر
  • انجام ۶۰ نظر سنجی در موسسه افکارسنجی ملت
  • کرج برای نگهداری از سگ‌های بلاصاحب جای کافی ندارد
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • پایگاه رسمی آموزش سیلینگ هرمزگان راه‌اندازی شد
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس