Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وبدا، سیدمحمدکاظم فرهمند اظهارکرد: در هفته اول آذر ماه امسال دو هزار و ۵۰۰ نفر به مراکز منتخب کرونا مراجعه کردند که این میزان در هفته دوم این ماه با کاهش ۳۲ درصدی به یک هزار و ۷۰۰ نفر رسیده است.

قائم مقام معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: از ابتدای آذر ماه تاکنون روزانه به طور متوسط حدود ۱۰۰ واحد صنفی به دلیل بی توجهی به محدودیت ها پلمب شده است و گرچه این کار خوشایند ما نیست، اما ناچار به اعمال قانون به دلیل بی‌توجهی‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تلاش مدافعان سلامت با همکاری همه‌جانبه مردم به نتیجه می‌رسد، بیان کرد: اگر مردم همکاری کنند به وضعیت مطلوب می‌رسیم و می‌توانیم پایان محدودیت‌ها را اعلام کنیم، گرچه این اعلام هم به معنای پایان بحران کرونا نبوده و نیست، زیرا اگر باز هم بی‌توجهی‌ها تداوم یابد موج‌های جدید از راه می‌رسد.

فرهمند تصریح کرد: طبق آخرین دستورالعمل ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا محدودیت‌های مشاغل و تردد در شهرهای قرمز یک هفته تمدید شده و فعالیت و تردد در این شهرها پس از ساعت ۲۱ ممنوع است.

وی با بیان اینکه در هفته آینده در شهرهای قرمز مشاغل کد یک، در شهرهای نارنجی مشاغل کدهای یک و دو و در شهرهای زرد مشاغل کدهای یک، دو و سه مجاز به فعالیت هستند، تأکید کرد: در بحث حضور در محل کار در هفته سوم آذر ماه ۹۹ طبق دستورالعمل ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا میزان مجاز حضور نیروها در محل کار در شهرهای قرمز یک سوم، در شهرهای نارنجی یک دوم و در شهرهای زرد دو سوم است و حضور پرسنل بیش از میزان اعلام شده ممنوع است.

قائم مقام معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر در هیچ نقطه‌ای از استان وضعیت سفید نداریم و امیدواریم که با تداوم همکاری‌های شایسته مردم با خادمان خود در حوزه سلامت، ضمن ریشه‌کنی کامل ویروس کرونا، به وضعیت سفید و مطلوب قبل از بحران کرونا دست یابیم.

انتهای پیام/۷۰۰۴۴

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۸۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت

سردار دوستعلی جلیلیان گفت: کارکنان پرتلاش کلانتری‌ها در خط مقدم تامین امنیت جامعه قرار دارند و در بررسی‌های بعمل آمده فرماندهی انتظامی استان با اقدامات پیشگیرانه و تامینی پلیس، اثر بخشی آموزش‌های همگانی پلیس، مشارکت‌های مردمی، توجه مردم به توصیه‌های پلیس و اقدامات کنترلی بر سارقان با کاهش ۱۸ درصدی در جمع کل سرقت‌ها در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل حاصل شده است.

وی همدلی و همکاری را مهمترین عامل موفقیت در انجام ماموریت‌های محوله دانست و افزود: کاهش سرقت‌ها و پیشگیری از جرائم منوط به تلاش مضاعف و جهادی فرماندهان و کارکنان پلیس و مشارکت شهروندان است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، خدمت گذاری به مردم را مدال افتخار برای کارکنان فراجا دانست و یاد آور شد: باید به خود ببالیم در سازمانی خدمت می‌کنیم که خدمت گذاری به مردم یک نعمت الهی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۱ ارديبهشت
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • اردبیل و اهواز ابتدا و انتهای مدار کیفیت هوای کشور
  • زیر آب رفتن شهرهای اسپانیا تا ۲۰۵۰
  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند
  • زیر آب رفتن شهرهای اسپانیا تا سال ۲۰۵۰
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ ارديبهشت