Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

با اعلام آرش فرهادیان رییس سازمان تیم‌های ملی، اردوی‌ تیم‌های ملی تکواندو مردان، زنان و پاراتکواندو از روز یکشنبه - 16 آذرماه در مرکز جهانی تکواندو آغاز می شود.

به گزارش فارس در ابتدای ورود از ورزشکاران و کادرفنی تست کرونا (PCR) گرفته می‌شود و تا مشخص شدن جواب تست، ملی پوشان قرنطینه می‌شوند؛ در صورتی که مشکلی وجود نداشته باشد تمرینات تکواندوکاران شروع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی تکواندو مردان با ترکیب آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی دو المپین تکواندو کشورمان، سجاد مردانی، سروش احمدی، امیرمحمد بخشی و عرفان ناظمی مرحله جدید تمرینات خود را آغاز می‌کند. هدایت این نفرات برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی است.

در بخش پاراتکواندو نیز مهدی پوررهنما و اصغر عزیزی پارالمپین‌های تکواندو کشورمان زیر نظر پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی و مهدی احمدی به عنوان مربی تمرینات خود را از سر می‌گیرند.

مهلا مومن زاده، غزل سلطانی، ناهید کیانی، تینا مدانلو، طیبه پارسا و زهرا شجاعی نیز در گروه زنان به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند که زیر نظر مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور به عنوان مربی تمرینات آماده سازی خود را آغاز می‌کنند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: تیم ملی تکواندو مردان آرش فرهادیان صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۹۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی ژیمناستیک هنری رده سنی جوانان کشور به منظور حضور در رقابت‌های آسیایی به میزبانی تهران آغاز و تا ۲۳ اردیبهشت ادامه دارد.

«سید امید شیخ احمدی» مربی کردستانی در کسوت مربی و آنالیزور به چهارمین مرحله از تمرینات آمادگی ملی پوشان ژیمناستیک هنری جوانان فرا خوانده شده است.

 

دیگر خبرها

  • حضور دو مربی کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • ادامه دوری حسن یزدانی از اردوی تیم ملی
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • برنامه ویژه برای دو ستاره تیم ملی والیبال نشسته