Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@00:42:47 GMT

تمدید محدودیت‌های کرونایی در جاده های استان ایلام

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۰۱۴۸

تمدید محدودیت‌های کرونایی در جاده های استان ایلام

به گزارش خبرگزاری مهر رضا همتی زاده اظهار داشت: بر اساس تصمیمات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و قرار گرفتن شهرستان‌های چرداول و آبدانان در وضعیت قرمز، طرح ترافیکی جدیدی به منظور اجرای ممنوعیت و محدودیت‌ها از روز شنبه در این دو شهرستان اجرایی خواهد شد.

وی افزود: کماکان ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی به داخل استان ممنوع بوده و نسبت به عودت این دسته از وسایل نقلیه در ورودی‌های استان اقدام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان ایلام تصریح کرد: ورود خودروهای شخصی با پلاک بومی از شهرهای قرمز به سایر شهرها و همچنین ورود به این شهرستان‌ها توسط همشهریان با پلاک بومی برابر مصوبات این جلسه ممنوع بوده و رانندگان متخلف مبلغ یک میلیون تومان اعمال قانون و در شهرهای نارنجی نیز به همین صورت و مبلغ ۵۱۰ هزارتومان اعمال قانون می‌شوند.

وی بیان کرد: ورودی آرامستان های استان نیز به دلیل جلوگیری از انتشار ویروس کرونا همچنان مسدود خواهد بود و ورود افراد و خودروها به آرامستان ها ممنوع می‌باشد.

سرهنگ همتی زاده تصریح کرد: طرح ترافیکی متناسب با روند انتشار بیماری در سطح استان و بویژه در شهرهای قرمز و نارنجی از روز شنبه با همکاری هم استانی‌های عزیز اجرا می‌شود.

کد خبر 5087304

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه ایلام ویروس کرونا ویروس کرونا محسن فخری زاده محدودیت های کرونایی شیراز بارش باران شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه بوشهر شهرستان کرج بارش برف شهرکرد گرگان آبگرفتگی معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۰۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که باشگاه آلومینیوم اراک از ابتدای فصل شرایط حضور بانوان در دیدارهای خانگی خود را فراهم کرده و این اتفاق بدون مشکل انجام شده بود، اکنون سازمان لیگ اعلام کرد که بانوان اجازه تماشای مسابقه حساس جام حذفی بین آلومینیوم و پرسپولیس را نخواهند داشت.

دیگر خبرها

  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • ۹۰ درصد نیرو‌های پتروشیمی ایلام بومی هستند