Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@07:26:38 GMT

تکمیل و تجاری سازی ۴۷۹۶ دستگاه خودرو در یک روز

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۰۸۲۰

تکمیل و تجاری سازی ۴۷۹۶ دستگاه خودرو در یک روز

ایران خودرو با همراهی مجموعه سازندگان و تامین‌کنندگان،‌ در شرایط سخت تحریم و کرونا، در روز گذشته موفق به تکمیل نزدیک به پنج هزار دستگاه خودرو شد که رکوردی بی سابقه در تاریخ این گروه به حساب می‌آید.

به گزارش مشرق به نقل از ایکوپرس- ایران خودرو با همکاری و همت مجموعه سازندگان، موفق شد در روز گذشته سیزدهم آذرماه، رکورد جدیدی را ثبت کرده و تعداد خودروهای تکمیل شده و آماده عرضه به مشتریان را به عدد ۴۷۹۶ برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این روز مدیران و کارگران متعهد این مجموعه در سایت مرکزی و سایت های استانی در محل کار حضور داشتند و با تامین و ارسال قطعات توسط سازندگان در شرایط نامساعد آب و هوایی، این رکورد را به ثبت رسانده‌اند.

درحال حاضر، آهنگ تولید در گروه صنعتی ایران خودرو، شتاب گرفته و با حمایت های لازم از سوی نهادهای مرتبط، اهداف تعیین شده در سال جهش تولید محقق خواهد شد.

در ابتدای هفته گذشته رکورد تولید روزانه به دوهزار و ۹۵۰ دستگاه رسید و در پایان این هفته نیز رکورد تجاری‌سازی شکسته شد.

مجموعه کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو تمام همت خود را در مسیر تحقق اهداف تعیین شده برای رونق و جهش تولید به کار گرفته اند،‌ تا بتوانند با افزایش عرضه خودرو، وضعیت بازار را از تلاطم خارج کرده و دستیابی مشتریان به خودرو را تسهیل بخشند. با ادامه روند موجود، یقینا اهداف تعیین شده تولید زودتر از موعد محقق خواهد شد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید محسن فخری زاده ایران خودرو ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۰۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور گروه صنعتی ایران‌خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- گروه صنعتی ایران خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو که به منظور نمایش توانمندی صادراتی جمهوری اسلامی ایران در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود، آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد داد.
در این نمایشگاه، جدیدترین محصولات ایران خودرو از جمله ری‌را برقی و بنزینی و همچنین تارا اتوماتیک V4، به نمایش گذاشته خواهد شد. 
همچنین شرکت‌های ایساکو، ایپکو، آیکید، ریخته گری آلومینیوم و گوهرفام در کنار معاونت های صادرات و تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو آخرین دستاوردها و محصولات خود را در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی عرضه می کنند.
لازم به ذکر است، نمایشگاه ایران اکسپو میزبان بیش از دو هزار شرکت از ۸۰ کشور است و ۴۰ کشور با هیات عالی‌رتبه دولتی در این رویداد حضور خواهند داشت.
ششمین نمایشگاه ایران اکسپو از روز هشتم اردیبهشت‌ماه به مدت پنج روز از ساعت ۹ تا ۱۶ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • یک برگ دیگر از ناکارآمدی های دولت سیزدهم/ تولیدات خودروسازان داخلی کجاست؟
  • عزم هیات تجاری الجزایر برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • دستگاه آزمایش غربالگری بیماری‌های ویروسی در قم به بهره‌برداری رسید
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • تعیین تکلیف رینگ شهری یزد بعد از ۲۵ سال
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب
  • حضور گروه صنعتی ایران‌خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید