Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه صهیونیستی از نشست محرمانه میان وزیر خارجه این رژیم با وزیر خارجه اردن پرده برداشت.

به گزارش ایمنا، رسانه صهیونیستی «والا» از نشست محرمانه میان «گابی اشکنازی» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی و «ایمن الصفدی» وزیر خارجه اردن در گذرگاه «الکرامه» خبر داد.

این رسانه صهیونیستی به نقل از منابع این رژیم درباره جزییات آن گزارش داد که این نشست به دنبال بحران در روابط میان دو طرف در سالهای گذشته به سبب رکود در روند سازش، معامله قرن دونالد ترامپ و طرح بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای الحاق کرانه باختری و مخالفت عبدالله دوم شاه اردن برای  دیدار با نتانیاهو حتی گفتگوی تلفنی با وی رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع وابسته به رژیم صهیونیستی درباره این نشست و اینکه آیا توافقی میان طرفین درباره از سرگیری تماسها حاصل شده است، اشاره‌ای نکردند.

منبع: تسنیم

کد خبر 459369

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اسرائیل اردن رژیم صهیونیستی تحولات بین المللی روابط بین الملل معامله قرن روند سازش شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رژیم صهیونیستی وزیر خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۱۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودوری «بن گویر»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در نتیجه واژگونی خودروی خود راهی بیمارستان شد.

رسانه های رژیم صهیونیستی از واژگون شدن خودروی «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و زخمی شدن وی و انتقالش به بیمارستان خبر دادند.

رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که بن گویر هنگام خروج از صحنه عملیات ضد صهیونیستی در رمله در یک حادثه رانندگی مجروح شد.

هنوز گزارشی از وضعیت جسمی وی منتشر نشده است.

کد خبر 6089305

دیگر خبرها

  • نشست هم‌اندیشی وزیر امور خارجه با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • موضع‌گیری وزیر خارجه اردن درباره ایران
  • موضع‌گیری جدید وزیر خارجه اردن درباره ایران
  • وزیر خارجه اردن: جنگ غزه انتقام از مردم فلسطین است
  • امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی عامل تنش‌ها در منطقه است
  • امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی عامل تمامی تنش‌ها در منطقه است
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی راهی بیمارستان شد
  • خودوری «بن گویر» واژگون شد
  • واژگونی خودوری «بن گویر»