Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@23:22:55 GMT

افزایش دوباره مرگ و میر کرونا در البرز

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۲۲۹۱

افزایش دوباره مرگ و میر کرونا در البرز

ایسنا/البرز پس از چند روز مشاهده کاهش تعداد مرگ و میر ناشی از کرونا و حتی تک رقمی شدن آمار، امروز جمعه ۱۵ آذر تعداد فوتی‌ها مجدداً افزایش یافت و به ۱۵ نفر طی ۲۴ ساعت رسید.

دکتر محمد فتحی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز، درباره آخرین وضعیت کرونا در البرز، گفت:از دیروز تا امروز ۱۴ آذر ماه   ۷۷ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: مجموع کل  موارد بستری شامل قطعی، محتمل و مشکوک، از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز  ۲۶ هزار و ۸۴۳ نفر  است.

فتحی با بیان اینکه در حال حاضر  تعداد ۷۶۸ نفر شامل موارد قطعی، محتمل و مشکوک، در مراکز درمانی بستری هستند افزود: از این تعداد، ابتلای ۳۷۵  نفر به بیماری  کووید ۱۹، تا این تاریخ قطعی شده است.

وی افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به  ۲۳۶۱ نفر رسیده است.

فتحی در پایان تصریح کرد: خوشبختانه از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۲۳ هزار و ۷۰۳  نفر  از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی همه باهم علیه کرونا دانشگاه علوم پزشکی البرز محمد فتحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۲۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت

احمد کاظمی مدیرعامل شرکت توسعه دهکده آب درمانی محلات، گفت: مسافران نوروزی در تعطیلات عید امسال در۸۳۲ اتاق این مجموعه اقامت داشتند.

مدیرعامل شرکت توسعه دهکده آب درمانی محلات، گفت: مجموعه اقامتی و آب درمانی این شهرستان دارای استخر آبگرم، سالن ماساژ، سفره خانه سنتی، کافی شاپ، رستوران، شهربازی کودکان و سالن همایشی با ظرفیت ۷۰ نفر است.

کاظمی، تجهیز ویلاهای مجموعه به حوضچه خصوصی آب گرم و بهره مندی مسافران از یک سانس خصوصی آبگرم را از ویژگی‌های این مجموعه عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: هتل جهانگردی آبگرم محلات در کنار چشمه آبگرم این شهرستان واقع شده است که ویژگی منحصربه‌فردی محسوب می‌شود.

کاظمی توضیح داد: آب حوضچه‌ها و استخرهای مجموعه با دمای ۴۸ درجه سانتیگراد دارای خواص بی‌شمار درمانی است که می‌توان به بی‌رنگ و بی‌بو بودن آن اشاره کرد.

وی افزود: املاح موجود در آب گرم محلات دارای کلسیم، منیزیم، پتاسیم و ید هستند که برای درمان بیماری‌های عصبی و مفصلی مانند روماتیسم و سیاتیکی‌های عصبی و عضلانی و همچنین برای درمان بیماری‌های پوستی قارچی و رفع بیماری‌های ریوی مفید است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است
  • استقرار جوی پایدار در البرز تا چهارشنبه/ دمای هوا افزایش می‌یابد
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان
  • مخالفت مجلس با افزایش ۴۰ نفر به تعداد نمایندگان مجلس
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌های سمی؛ ۱۴نفر بستری شدند
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • افزایش جایزه جشنواره البرز به برگزیدگان / ۱۰ میلیارد برای ۶۲ نخبه علمی + فیلم
  • پیش بینی افزایش غبار در البرز / دمای هوا بالا می‌رود