Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه لایحه رتبه بندی معلمان در وزارت آموزش و پرورش نهایی شده، گفت: تحقق لایحه رتبه بندی معلمان منوط به تایید آن از توسط هیئت دولت و ارسال به مجلس پیش از نهایی شدن بودجه ۱۴۰۰ است. - اخبار سیاسی -

حجت الاسلام حسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به آخرین وضعیت لایحه رتبه بندی معلمان گفت: وزارت آموزش و پرورش پس از نهایی کردن  لایحه رتبه بندی و تعیین 5 سطح مختلف برای فرهنگیان، لایحه را برای تایید نهایی به هیئت دولت ارسال کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود:  با وجود اینکه وزیر آموزش و پرورش وعده ارسال لایحه رتبه بندی به مجلس را پیش از تقدیم لایحه بودجه سال 1400  داده بود، اما هنوز هیئت دولت اقدامی برای ارسال این لایحه به مجلس انجام نداده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

فلاحی  در پاسخ به این سوال که کمیسیون آموزش برای ارسال این لایحه پیش از نهایی شدن لایحه بودجه 1400 چه اقداماتی انجام داده است، خاطرنشان کرد: اگر دولت منابع مورد نیاز برای تحقق لایحه رتبه بندی معلمان را در بودجه 1400 پیش بینی نکرده باشد، مجلس نمی تواند بار مالی جدیدی برای تحقق این لایحه ایجاد کند. چرا که در این صورت شورای نگهبان به دلیل  مغایرت لایحه بودجه با اصل 75 قانون اساسی، آن را به مجلس بازمی گرداند.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس در عین حال گفت: البته با توجه به اینکه از سویی هنوز بررسی لایحه بودجه 1400 آغاز نشده و از سوی دیگر مجلس عزم جدی برای اصلاح ساختار بودجه دارد، در صورتی که لایحه رتبه بندی تا هفته آینده نیز به مجلس ارسال شود، می توان به تحقق رتبه بندی معلمان در سال آتی امیدوار بود.

رتبه‌بندی معلمان سال 1400 اجرا می‌شود/ هیچ چیز نمی‌تواند جایگزین "آموزش حضوری" شود

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیسیون آموزش و تحقیقات وزارت آموزش و پرورش رتبه بندی معلمان کمیسیون آموزش و تحقیقات وزارت آموزش و پرورش رتبه بندی معلمان لایحه رتبه بندی معلمان سخنگوی کمیسیون آموزش لایحه بودجه هیئت دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۳۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت

لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت و با حضور وزرای دادگستری، ارتباطات و فناوری و معاون حقوقی رئیس‌جمهور تصویب شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، با حضور وزراى دادگسترى و ارتباطات و فناورى اطلاعات و معاون حقوقی و برخی دیگر از معاونان رییس جمهور و اعضاى کمیسیون حقوقى و قضایی دولت و با مشارکت رییس مرکز ملی فضای مجازی و همچنین با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و برگزاری ٨ جلسه سه ساعته در ایام تعطیلات رسمی، لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» به تصویب این کمیسیون رسید.

 این لایحه یکی اقدام‌های مهم برای حفاظت از حقوق مردم در فضای مجازی و افزایش اعتماد به سکوهای بومی است.

لازم به ذکر است این لایحه بعد از تصویب در هیات دولت براى تصویب نهایی به مجلس شوراى اسلامی ارسال می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان: طرح ساماندهی مسکن و اجاره‌بها تایید شد/ موارد ردصلاحیت حسن روحانی متعدد است/ برخی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب هنوز به قوت خود باقی است
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • ۵۷۰ هزار معلم به نظام رتبه بندی اعتراض کردند
  • سخنگوی شورای نگهبان: لایحه حجاب هنوز کار دارد؛ ایرادات همچنان باقی است /کنایه به روحانی: وقتی تایید می شوید، سطح درک شورا بالاست؟ /تایید تشکیل سازمان «سپند»
  • تصویب لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت
  • برنامه هفتم پیش از پایان مجلس یازدهم به دولت ابلاغ می‌شود
  • پیشنهاد انتقال اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی به جهاد دانشگاهی
  • ایرادات شورای نگهبان به جداول بودجه چه زمانی بررسی می‌شود؟
  • وضعیت لایحه بودجه حوزه آموزش عالی، تحقیقات و فناوری
  • قبول شدگان ماده ۲۸ پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه کنند؟