Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@06:18:37 GMT

اخراج پاتریک ویرا از سرمربیگری نیس / رسمی

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۳۶۶۲

مدیران نیس، حذف از مرحله گروهی لیگ اروپا را برنتابیدند

پاتریک ویرا، هافبک اسبق آرسنال و تیم ملی فرانسه که از سال 2018 هدایت نیس را برعهده داشت، دیگر در این سمت فعالیت نخواهد کرد.

به گزارش طرفداری و با تایید وب سایت نیس، به دنبال پنج شکست متوالی، حذف از مرحله گروهی لیگ اروپا و حضور در رده یازدهم لیگ فرانسه، باشگاه نیس تصمیم به قطع همکاری با پاتریک ویرا، سرمربی 44 ساله خود گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شب گذشته نیس با شکست 3-2 مقابل بایرلورکوزن در همان دور گروهی لیگ اروپا حذف شد و این مسئله باعث شد کاسه صبر مدیران نیس لبریز شود.

همچنین بخوانید:

ویرا: با یک‌بار پوشیدن پیراهن آرسنال، برای همیشه یک توپچی خواهید ماند؛ آرتتا انرژی را به تیم برگردانده است

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۳۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید ۲ ماهه کارت «پی‌.او‌.آر» پناهجویان افغان در پاکستان

پاکستان اعتبار کارت «اثبات ثبت نام» (پی‌.او‌.آر) پناهجویان افغان در این کشور را تا دهم تیرماه سال جاری تمدید کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، دولت پاکستان به ریاست «شهباز شریف» اعلام کرد اعتبار کارت اثبات ثبت نام (پی‌.او‌.آر) پناهجویان افغان در این کشور تا دهم تیرماه (30 ژوئن) امسال تمدید شده است.

در ادامه نگرانی‌ها از روند اخراج اجباری پناهجویان افغان از پاکستان، روزنامه «داون نیوز» نوشت با تمدید مهلت دو ماهه این کارت‌ها، در حال حاضر پناهجویان می‌توانند به مدارس، حساب‌های بانکی و سایر تسهیلات مرتبط با آن دسترسی داشته باشند.

براساس گزارش اداره مهاجرت سازمان ملل از میان حدود 1.7 میلیون پناهجوی افغان که در پاکستان زندگی می‌کنند، حدود50 هزار نفر از آنها دارای کارت اقامت پی‌.او‌.آر هستند.

مدرکی از دخالت پناهجویان افغان در ناامنی‌های پاکستان نیستآغاز مرحله دوم اخراج اجباری پناهجویان افغان از پاکستانفعالان حقوق بشر پاکستان: اخراج پناهجویان افغان غیرانسانی است

دولت پاکستان از مهرماه (اکتبر) سال گذشته تاکنون بیش از نیم میلیون پناهجوی افغان فاقد مدرک را به‌صورت گسترده اخراج کرده است.

پاکستان ابتدا روند اخراج  پناهجویانی را آغاز کرد که هیچ نوع مدرک اقامتی و مهاجرتی با خود نداشتند، در مرحله بعد اخراج پناهجویان دارای کارت پی.او.آر افغانستان اجرایی شد، مرحله سوم اخراج پناهجویانی خواهد بود که دارای کارت مهاجرت سازمان ملل هستند.

دولت پاکستان همچنین تأکید کرده است دارندگان کارت پی.او.آر در مرحله‌ی سوم اخراج مهاجرین به کشورشان بازگردانده خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!
  • تاتنهام - آرسنال؛ ترکیب رسمی
  • کلمن تورپن، داور جدال حساس بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • لورکوزن و عادت به گلزنی در دقیقه ۹۰ به بعد!
  • «اراک» دردسر بزرگ سرمربی پرسپولیس
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت
  • حذف زودهنگام دختر شمشیرباز ایران از انتخابی المپیک
  • تمدید ۲ ماهه کارت «پی‌.او‌.آر» پناهجویان افغان در پاکستان
  • ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی