Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاد گفت: محدودیت‌های کرونایی در سبزوار در پی قرمز ماندن وضعیت شهر تمدید می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حسین شاد، سرپرست  فرمانداری ویژه سبزوار در گفت‌وگو با صبح توس؛ با اشاره به اینکه وضعیت سبزوار همچنان به رنگ قرمز است اظهار داشت:  با توجه به قرمز ماندن وضعیت کرونایی سبزوار، محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان به مدت یک هفته از ۱۵ آذر، تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه محدودیت‌های اعمال‌شده در راستای کاهش بیماری و تغییر وضعیت شهرها از سوی ستاد ملی کرونا بوده و این محدودیت‌ها تا زمانی که وضعیت تغییر نکند اعمال می‌شود تصریح کرد: با توجه به گزارش دانشگاه علوم پزشکی و روند اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها در سبزوار، آمار بستری‌ها و تعداد فوتی‌ها کاهش چشمگیری داشته ولی به دلیل بالا بودن آمار اولیه، همچنان وضعیت سبزوار قرمز است.

سرپرست فرمانداری سبزوار همچنین با شاره به اینکه محدودیت‌ها تأثیر بسیار مثبتی داشته و طبق نظر دانشگاه علوم پزشکی هم‌اکنون در سطح پایین از وضعیت قرمز قرار داریم تأکید کرد: از شهروندان، اصناف، ادارات و همه مجموعه‌های مرتبط در اجرای این طرح از ابتدای آذر تشکر می‌کنم و در ادامه اجرای طرح نیاز به تداوم همراهی و همکاری همگان است.

وی همچنین با اشاره به روند کاهشی شیوع بیماری ادامه داد: انتظار داریم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تا روز دوشنبه هفته آینده وضعیت شهرستان از قرمز به نارنجی و در ادامه نیز با استمرار طرح از وضعیت نارنجی به زرد تغییر پیدا کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۳۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت قرمز در مدارس با افت شدید تحصیلی؛ معدل دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!

طبق اطلاعات منتشرشده از سوی وزارت آموزش‌وپرورش، میانگین کشوری نمرات دانش‌آموزان در امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۲ در رشته تجربی ۱۱.۲۳، رشته ریاضی ۱۰.۷۹، رشته انسانی ۸.۷۵ و در رشته معارف ۱۰.۵۶ بوده است. درحالی‌که سال ۱۴۰۱ میانگین نمرات دانش‌آموزان برای رشته علوم تجربی ۱۳.۰۲، رشته ریاضی و فیزیک ۱۲.۶۴، رشته ادبیات و علوم انسانی ۱۰.۲۰ و رشته علوم و معارف اسلامی ۱۲.۰۱ بوده است.

این معدل در سال ۱۴۰۰، برای رشته علوم تجربی ۱۳.۱۸، رشته ریاضی و فیزیک ۱۲.۳۵، رشته ادبیات و علوم انسانی ۱۰.۴۲ و رشته علوم و معارف اسلامی ۱۲.۰۴ ثبت‌شده است.

روزنامه فرهیختگان نوشت:در سال ۱۳۹۹ نیز معدل دانش‌آموزان برای رشته علوم تجربی ۱۳.۷۳، رشته ریاضی و فیزیک ۱۳.۵۰، رشته ادبیات و علوم انسانی ۱۱.۳۴ و رشته علوم و معارف اسلامی ۱۲.۸۶ را نشان می‌دهد.

میانگین معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان سال ۱۳۹۸، در رشته علوم تجربی ۱۳.۷۷، در رشته ریاضی و فیزیک ۱۳.۲۸، در رشته ادبیات و علوم انسانی ۱۰.۷۶ و در رشته علوم و معارف اسلامی ۱۲.۸۸ بوده است.

ازاین‌رو می‌توان نتیجه گرفت که میانگین معدل نمرات دانش‌آموزان در سال ۱۴۰۲ نسبت به چهار سال پیش از آن در تمامی رشته‌ها با افت حدود دو نمره‌ای در امتحانات نهایی روبه‌رو بوده است.

ناظر به همین معیار و مولفه و با بررسی وضعیت استان‌ها، نقشه وضعیت معدل استان‌ها تا حد زیادی منطبق با نقشه فقر کشور است. به این صورت که میانگین معدل امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۲ در استان‌های هرمزگان، کهگیلویه‌وبویراحمد، خوزستان، آذربایجان غربی ۸ تا ۹ بود. خراسان شمالی، گلستان، اردبیل، ایلام، کردستان، لرستان، کرمانشاه، فارس، کرمان، گیلان، بوشهر و چهارمحال‌وبختیاری نیز استان‌هایی هستند که میانگین ۹ تا ۱۰ را ثبت کردند. یعنی معدل دانش‌آموزان این استان‌های نیز کم و هشدارآمیز است. با این حساب مجموعا، در ۱۷ استان میانگین معدل امتحانات نهایی خرداد هشت تا ۱۰ بوده که در وضعیت قرمز هستند.

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین و اجرای محدودیت تردد در آزادراه تهران - شمال
  • کشف تکنیکی جدید برای تغییر گروه خونی اهدایی
  • وضعیت قرمز در مدارس با افت شدید تحصیلی؛ معدل دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • آژیر قرمز آموزش عمومی؛ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش
  • گلایه رانندگان از روکش فرسوده آسفالت جاده سبزوار - بردسکن + تصاویر
  • هراز و کندوان تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته
  • وضعیت جاده‌ها / محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته اعلام شد/ این جاده ها تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند