Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، شماره ۴۴۱ روژان روز یکشنبه ۹ آذر منتشر شد، از تیترهای صفحه نخست این نشریه می‌توان به دورکاری کارمندان تابع نظر مدیران است، بارش برف و باران در کردستان ادامه دارد، راه ارتباطی ۱۵۰ روستای استان بازگشایی شد، اشاره کرد.

شانۆ منی هەڵبژاردووە، هونەر ئاوێنەی ژیانه، انسان‌های اولیه، حسرت ۴۰ ساله زینب کردستان، تاثیر مواد مخدر بر بدن، چیرۆکی ئه‌وینێک که هیچ کات ئاشکرا نه‌کرا، بلبل کردستان ۹۹ ساله شد و بازارچه تاناکورای سنندج تعطیل شد از دیگر تیترهای اخبار و یادداشت‌های این شماره روژان به زبان‌های کُردی و فارسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴۴۲‌مین شماره روزنامه روژان هم روز پنجشنبه ۱۳ آذر منتشر شد که تیتر اصلی صفحه نخست این شماره به نقل قولی از استاندار کردستان در جلسه ویدئو کنفرانس با مقامات ایمیدرو و سازمان‌های سرمایه‌گذار با عنوان «زنجیره فولاد کردستان از بلاتکلیفی خارج شود» اختصاص پیدا کرده است.

ورود فاضلاب سراب قامیش عاملی موثر در آلودگی آب شرب سنندج، بی‌برنامه‌گی دولت؛ سردرگمی ملت، خدا را نکشیم، گمشدگان، گنه کرد در بلخ آهنگری از دیگر مطالب مهم در این شماره روژان است.

در شماره ۱۱۱۱ هفته‌نامه سیروان که روز دوشنبه ۱۰ آذر بر روی پیشخوان دکه‌های مطبوعاتی قرار گرفت گزارش مفصل و داستان هزارتوی مشکلات هزار و یک شب سیروان که منجر به احضار وزیر ارشاد به مجلس از سوی نماینده مهاباد شد، منتشر شده است.

آب ژاوه برای شرب سنندج آزاد می‌شود؟، شهر آباد می‌شود به همت و هنر مردان آبادانی که اختصاص به گزارش شهردار از احداث پارک ۲۰ هکتاری در سنندج دارد، یادی از شامی کرمانشانی و مصاحبه با نسیبه شهبازی قهرمان المپیک ناشنوایان از دیگر مطالب مندرج در این شماره سیروان به زبان‌های کُردی و فارسی است.

شماره ۲۰۰ هفته‌نامه ئاوات هم روز دوشنبه ۱۰ آذر منتشر شد، تیتر نخست صفحه اصلی آن «صف نان و داستان تلخ بی کفایتی» است و علاوه براین در این صفحه یادداشتی از دکتر خالد توکلی جامعه شناس با عنوان مبارزه با فساد و چند نکته دیگر درج شده است.

۱۱۷ مین شماره هفته نامه ده‌نگی کردستان یکشنبه ۹ آذر بر روی پیشخوان دکه‌های مطبوعاتی قرار گرفت، تیتر نخست صفحه اصلی‌اش را به موضوع آب شرب سنندج و به زبان کُردی با عنوان کێشه‌ی ئاوی خواردنه‌وه‌ی سنه اختصاص یافته است.

چرا دو قطبی شدن جامعه سیاسی آمریکا تنها یک توهم است؟، خسارت های دروغ، نیاز به گفتن و شنیدن دروغ، انحطاط اخلاقی در سرزمین گل و بلبل، روانشناسی دروغ و دروغگویی سیاستمداران، دروغ یکی از مکانیزم‌های انباشت بحران است، از دیگر مطالب مندرج در جدیدترین شماره این هفته نامه است.

در حال حاضر براساس آمار منتشر شده در سامانه جامع رسانه‌ها، ۱۰۴ نشریه در استان کردستان  مجوز انتشار دارند که از این تعداد یک روزنامه ۶۶ نشریه شامل ۱۲ هفته‌نامه، ۶ دوهفته‌نامه، هشت ماهنامه، یک دوماهنامه، ۲۸ فصلنامه و ۱۰ دو فصلنامه است و مابقی را هم رسانه‌های الکترونیک برخط تشکیل داده است.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان تارنماهای خبری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان تارنماهای خبری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان تارنماهای خبری اخبار کنکور هفته نامه منتشر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۳۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنج لیگ برتر روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

نکته مهم این دیدار حضور علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس درون دروازه این تیم پس از غیبت طولانی مدت به دلیل مصدومیت بود که توانست دروازه خود را بسته نگه دارد تا با ۱۱ کلین شیت پشت سر سید حسین حسینی و حسین پورحمیدی دروازه‌بانان تیم‌های استقلال تهران و تراکتور در رده دوم قرار بگیرد.

تنها ۵ هفته تا پایان مسابقات لیگ برتر زمان باقی است و اختلاف بیرانوند با صدر جدول کلین شیت ۳ عدد است و اگر دروازه‌بان شماره یک تیم ملی و پرسپولیس خواهان دریافت جایزه دستکش طلایی است باید حداقل در ۴ بازی از ۵ دیدار تیمش، دروازه خود را بسته نگه دارد.

پرسپولیس در این ۵ هفته، روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در قائمشهر میهمان نساجی خواهد بود، شاگردان «اوسمار ویه‌را» پس از آن باید در روز ۲۲ اردیبهشت رو در روی هوادار قرار گیرند. سرخ‌ها در هفته بیست و هشتم، میزبان استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی خواهند بود و در دو هفته پایانی به ترتیب رو در روی شمس آذر در قزوین و مس رفسنجان در تهران قرار خواهند گرفت.

بیرانوند در این ۵ بازی کار راحتی نخواهد داشت و در صورتی که رقبای او نتوانند دروازه خود را بسته نگه دارند، دروازه‌بان پرسپولیس می‌تواند بار دیگر جایزه دستکش طلایی را از آن خود کند.

کد خبر 849147 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران ویژه ورزشی عليرضا بيرانوند لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • 168 ساعت؛ مروری بر اتفاقات هفته
  • قهرمانی شماره 36 رئال: آنچلوتی سیگار برگ را روشن کرد
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • انتقال عجیب ستاره یووه به منچستریونایتد (عکس)
  • از بازیگوشی در رشد کودک تا بیزبیز فراموش‌کار در رشد نوآموز
  • پیامی که پلیس روی صحفه اینستاگرام این بلاگر منتشر کرد
  • مهدوی: به ما دروغ گفتند و علیه بانک مرکزی امضا گرفتند
  • ۲۴کشته در اثر ریزش بزرگراه
  • تفاهم‌نامه همکاری کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و ۷ کشور خارجی
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت