Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@17:42:28 GMT

بایدن در ایالت کالیفرنیا نیز پیروز شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۷۴۶۲

بایدن در ایالت کالیفرنیا نیز پیروز شد

  ایالت کالیفرنیا پیروزی نامزد حزب دموکرات در این ایالت را تایید کرد تا وی 270 رای الکترال مورد نیاز برای ورود به کاخ سفید را بدست بیاورد.

 ایالت کالیفرنیا روز جمعه پیروزی «جو بایدن » نامزد حزب دموکرات در این ایالت را تایید کرد تا وی 55 رای الکترال این ایالت را به خود اختصاص داده و آرای الکترال اکثریت در آمریکا برای ورود به کاخ سفید را بدست بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«الکس پادیلا» وزیر داخلی ایالت کالیفرنیا به طور رسمی پیروزی بایدن در این ایالت را اعلام کرد تا با توجه به آرای الکترال این ایالت، تعداد آرای الکترال بایدن تا کنون به 279 رای برسد این در حالی است که بایدن به 270 رای الکترال برای ورود به کاخ سفید نیاز داشت.

پیروزی بایدن در کالیفرنیا در حالی مورد تایید قرار می‌گیرد که ستاد «دونالد ترامپ» رئیس جمهور مستقر در کاخ سفید روز جمعه دادخواستی را در ایالت جورجیا ارائه داد که طی آن به دنبال ابطال نتایج انتخابات در این ایالت است.

ترامپ با ادعای تقلب در انتخابات، چندین پرونده شکایت در ایالت‌های تحت منازعه تنظیم کرده و خواستار بازشماری و ابطال بخشی از آرای انتخاباتی شده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ایالت کالیفرنیا رای الکترال بایدن بایدن رای الکترال ایالت کالیفرنیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۷۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نعل وارونه آزادی بیان در آمریکا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در دانشگاه کالیفرنیا که چادر‌های اعتراضی دانشجویان برپا شده است، دانشجویان حامی فلسطین و (رژیم) اسرائیل با هم درگیر شدند.

با گسترش اعتراضات و برپایی چادر‌ها از سوی دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس در روز‌های اخیر، بر تعداد مخالفان آنها نیز افزوده شده است، اما تا روز یکشنبه این رویارویی بین دانشجویان حامی فلسطین و (رژیم) اسرائیل آرام بود.

با این حال به گفته معاون ارتباطات راهبردی دانشگاه کالیفرنیا، این روند تغییر کرده و برخی از معترضان موانعی را که این دانشگاه برای جدا کردن دو طیف مختلف دانشجویان ایجاد کرده بودند، شکستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گاف‌های بایدن به روایت آمار/ کارکنان کاخ سفید جورکشِ جو!
  • ۱۴۸ گاف بایدن در سال جاری میلادی
  • بازداشت هزار دانشجوی حامی فلسطین در 25 دانشگاه آمریکا
  • آیزنکوت: اسموتریچ و بن غفیر تهدیدی برای امنیت اسرائیل هستند
  • کاخ سفید: اقدام دانشجویان معترض در دانشگاه کلمبیا محکوم است
  • نخستین ایالت آمریکا قطعنامه‌‌ای برای آتش‌بس غزه تصویب کرد
  • نعل وارونه آزادی بیان در آمریکا
  • نتانیاهو و بایدن تصمیم نهایی را برای منطقه گرفتند؟
  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفتگو کردند