Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهارلویی گفت: شهید دکتر محسن فخری ‌زاده، همه توان خود را برای اعتلا و سربلندی ایران اسلامی و خدمت به مردم را تا آخرین نفس خود انجام داد و به سوی یاران شهیدش پیوست.

«حمزه بهارلویی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: شهید دکتر محسن فخری ‌زاده، همه توان خود را برای اعتلا و سربلندی ایران اسلامی و خدمت به مردم را تا آخرین نفس خود انجام داد و به سوی یاران شهیدش پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: این استاد برجستۀ هسته‌ای، با تمام توان نسبت به بومی سازی تجهیزات و تهیه واکسن کرونا پیش می رفت و یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران بود.

 

وی ابراز کرد: اعضای کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه با تبریک شهادت این دانشمند سرافراز جبهۀ علم و فناوری کشور و تسلیت فقدان آن عزیز به رهبر فرزانۀ انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظلّه العالی)، خانواده شهید، ملت شریف ایران و جامعۀ علمی، ضمن مطالبۀ انتقام سخت از عاملان و آمران این جنایت مجرمانه، اطمینان می‌دهد همانگونه که این شهید عزیز با حیات نورانی و بذل خون سرخ خود، مسیر اقتدار علمی و اعتلای انقلاب را هموار ساخت، اعضای کانون فرهنگی هنری مهرپویان شهر یانچشمه، این راه را با اقتدار و اشتیاق بیش ‌تر ادامه می دهند.

 

بهارلویی گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری مهرپویان شهر یانچشمه با حضور از زمان شیوع کرونا از زمان شیوع کرونا تا کنون همانند سرباز در خدمت مردم بوده و خرمت راسانی می کنند تا راه شهید دکتر محسن فخری ‌زاده را ادامه دهند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: مردم این شهر نیز برای کمک به نیازمندان وارد عمل شده اند و با رعایت پروتکل های بهداشتی به کادر درمان کمک می کنند.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهید محسن فخری زاده کنترل شیوع کرونا ویروس شیوع کرونا کانون فرهنگی هنری مهرپویان شهر یانچشمه محسن فخری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۷۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات فرهنگی و عمرانی حوزه شهری خارگ افزایش یافت

محمدرضا دشتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شهرداری جزیره راهبردی خارگ از بدو تأسیس تاکنون در مسیر خدمت به شهروندان، مسیرهای فراز و نشیب زیادی را پشت سر گذاشته است.

وی افزود: در چند سال اخیر و با حضور شعیب بحرینی نسبت به گذشته خدمات حوزه فرهنگی و عمرانی، شهرداری شتاب بیشتری به خود گرفته به طوری که میزان رضایت مندی مردم از شهرداری افزایش یافته که نشان از خدمات ارزشمند این حوزه برای توسعه هرچه سریع‌تر سیمای شهری خارگ است.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: با همدلی، همراهی و تعامل و همکاری ادارات و همراهی مردم، مشکلات جزیره خارگ رفع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، از سوی محمدرضا دشتی زاده بخشدار ویژه خارگ از شعیب بحرینی شهردار اسبق خارگ به مناسبت بازنشستگی و پایان خدمت وی در این شهرداری تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6095361

دیگر خبرها

  • تسهیل خدمت‌رسانی به مردم با هوشمندسازی امور قضایی
  • خدمات فرهنگی و عمرانی حوزه شهری خارگ افزایش یافت
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • محسن دلکرمی سرپرست شهرداری تیران شد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است