Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرار است از این پس دوره‌های آموزش ضد نژادپرستی ویزه دانشجویان و کارمندان، در دانشگاه‌های انگلیس ارائه شود.

به گزارش ایسنا به نقل از یودبلیونیوز، سازمان "دانشگاه‌های انگلیس" که نمایندگی موسسات آموزش عالی در سراسر انگلیس است، اعلام کرد که برای از بین بردن آزار و اذیت‌های نژادی در دانشگاه‌های کشور باید اقداماتی سریع صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که گزارشی که سال گذشته توسط کمیسیون برابری و حقوق بشر منتشر شد، نشان داد میزان آزار و اذیت در دانشگاه‌ها به طرز نگران‌کننده‌ای زیاد است.
"دیوید ریچاردسون"( David Richardson) معاون دانشگاه آنگلیای شرقی که رهبری بررسی دانشگاه‌ها در انگلستان را بر عهده داشت، گفت که دانشگاه‌ها مسئول تداوم "نژادپرستی" هستند.

وی آزار نژادی، عدم تنوع نژادی در میان روسای دانشگاه‌ها، شکاف دستیابی به امکانات میان دانشجویان آسیایی،سیاه پوست و اقلیت را از مصادیق این امر دانست.

در این گزارش آمده است: جنبش «زندگی سیاه‌پوستان مهم است»  توجه بسیاری از افراد در نابرابری‌های نژادی از جمله آزار و اذیت نژادی که توسط بسیاری از کارمندان سیاهپوست و دانشجویان دانشگاه های انگلیس تجربه شده است را به خود جلب کرده است.

این فراخوان از دانشگاه‌ها می‌خواهد از طریق آموزش‌هایی که از دیدگاه ضدنژادپرستی توسعه یافته است، از اقدامات ضدنژادپرستی حمایت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه های جهان نژادپرستی دانشگاه های انگلیس دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۸۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند

طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش، امسال قرار است نزدیک به ۱۰۴ هزار معلم جذب سیستم آموزشی کشور شوند که ۷۲ هزار نفر از طریق آزمون و ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان و ۳۲ هزار نفر به طور مستقیم توسط دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی وارد مدارس کشور خواهند شد.

رجبعلی برزویی، رئیس دانشگاه فرهنگیان در همین راستا گفت: امسال ۱۰ هزار دانشجو با بورسیه جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجویان و استادان دانشگاه میبد از ملت مظلوم غزه
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • اجرای طرح هویتی در خیابان معلم
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • مسابقات «سدید»‌ مهارت‌های ارتباطی دانشجویان را تقویت می‌کند
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند
  • شعله‌ور شدن اعتراضات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های فرانسه و انگلیس
  • اعتراض دانشجویان حامی فلسطین در شهر‌های انگلیس