Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نکا با اشاره به برگزاری جشنواره ملی دل گپ با موضوع سردار سلیمانی به همت بسیج رسانه نکا اظهار کرد: این جشنواره در قالب فیلم کوتاه ۱۵ ثانیه‌ای با موضوع سردار سلیمانی در بخش ملی و بین‌الملل برگزار می ‌شود.

دبیر جشنواره ملی دل گپ با موضوع سردار سلیمانی افزود: تلاش داریم در این جشنواره ضمن نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه در راستای تولید محتوا هم تلاش کرده و نیروهای ارزشی در راستای اجرا و تولید محتوا شناسایی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بسیج رسانه نکا، دارای کارنامه خوب و موفقی در برگزاری جشنواره است؛ خاطر نشان کرد: سال گذشته با شیوع ویروس کرونا، اولین جشنواره ملی یادداشت‌نویسی " گره" به همت بسیج رسانه نکا برگزار شد که با استقبال کم‌نظیر نویسندگان از سراسر کشور برگزار شد و امسال در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی تلاش شد تا جشنواره‌ای برای بزرگداشت نام و یاد این سردار خوبی‌ها برگزار شود.

محمدی گفت: جشنواره ملی دل گپ با موضوع سردار سلیمانی تلاش دارد تا آنچه مردم از سردار سلیمانی در ذهن خود دارند؛ را به زبان آورده و در قالب فیلم کوتاه حرف دل خود را با سردار بگویند.

دبیر جشنواره ملی دل گپ با موضوع سردار سلیمانی با اعلام اینکه استفاده از ظرفیت جوانان و دانش‌آموزان در این جشنواره از اهمیت بالایی برخوردار است؛ یادآور شد: امیدواریم با استفاده از توان نوجوانان و جوانان برای تربیت نیروهای ارزشی و تراز انقلاب تلاش کنیم.

وی افزود: در گام دوم انقلاب همه جوانان باید پای کار باشند و در همین راستا تلاش شد تا از همه ظرفیت‌ها در بخش‌های مختلف استفاده شود و ضمن حفظ همه دستاوردها و ارزش‌های انقلاب، آن را با کمک جوانان در گام دوم انقلاب حفظ و استمرار بخشیم.

محمدی گفت: استارت جشنواره ملی دل گپ به همت بسیج رسانه نکا و با همکاری سپاه نکا، بسیج رسانه مازندران، اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی مازندران و گروه فرهنگی رسانه‌ای سدید از استان اصفهان زده شده و افراد برای شرکت می‌توانند اثر و مشخصات کامل خود را همراه با فیلم ۱۵ ثانیه ای در آدرس https://survey.porsline.ir/s/wmx۸r۳i بارگذاری کرده و یا به شماره ۰۹۰۱۶۲۰۷۷۹۴ در فضای مجازی ارسال کنند.

وی گفت: افراد برای کسب اطلاعات بیشتر برای حضور در این جشنواره می‌توانند با شماره ۰۹۳۶۰۷۸۱۳۵۳ در فضای مجازی تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/۸۶۰۰۲/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: بسیج رسانه نکا فیلم کوتاه 15 ثانیه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۰۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد

اختتامیه جشنواره سرود بسیج و همایش تجلیل از منتخبین و فعالین جبهه فرهنگی بسیج سپاه خراسان شمالی در بجنورد برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073946 واژه های کاربردی مرتبط بسیج هنرمندان بیشتر بخوانید... ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲ درخواست بسیج اساتید برای به روز شدن محتوای دروس معارف اسلامی ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶ آمادگی بسیج برای همکاری با دستگاه‌های متولی و مجری امر حجاب ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۷ بازگشایی محور کنارک- زرآباد به همت بسیج سازندگی+ فیلم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • عملیات «وعده صادق» میخی بر تابوت صهیونیست ها بود
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد
  • انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است