Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسین قهرمانی، مدیر دارالایتام حیقوق نبی (ع) تویسرکان گفت: خیریه حیقوق نبی (ع) از سال ۷۲ شروع به فعالیت کرده و جامعه هدف این مجموعه کودکان و نوجوانان زیر ۱۸ سال که غالباً بی سرپرست یا بدسرپرست هستند، است.

او با اشاره به فعالیت ۲۷ ساله این مجتمع خیریه مطرح کرد: تاکنون ۲۶۴ یتیم در قالب ۱۷۶ خانوار تحت پوشش این خیریه هستند که هر ماهه بسته‌های معیشتی شامل گوشت، برنج، روغن، ماکارونی، مواد شوینده، چای، قند، شکر، لوازم التحریر، البسه با قیمت تقریبی هر بسته بیش از یک میلیون تومان تحویل این عزیزان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر دارالایتام حیقوق نبی (ع) تویسرکان با اشاره به خدمات دیگر این خیریه افزود: ارائه مشاوره تحصیلی به دانش آموزان، معرفی افراد نیازمند برای دریافت وام قرض الحسنه از مبلغ ۳۰۰ هزار تا دو میلیون تومان به صندوق‌های قرض الحسنه و ارائه خدمات درمانی به افراد تحت پوشش از دیگر کار‌های این مجموعه است.

قهرمانی در ادامه گفت: علاوه بر خدمات به ایتامی که تحت پوشش هستند، افرادی که از سوی امام جمعه شهرستان و کمیته امداد معرفی می‌شوند نیز در حمایت این مجموعه قرار می‌گیرند.

او در پایان اضافه کرد: هزینه‌های این خیریه از محل اجاره ساختمان‌ها و مغازه‌های متعلق به مجموعه، کمک نیکوکاران داخل و بیرون شهرستان و همچنین مجموعه خیریه گلرنگ که حامی اصلی این خیریه است، تأمین می‌شود.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته معیشتی نیازمندان حیقوق نبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۰۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند

روح اله خدابنده لو گفت: پرداخت کمک هزینه معیشتی به خانواده‌های دارای فرزندان چند قلو و پرداخت کمک های موردی حسب نیاز فرزندان چند قلو مطابق دستورالعمل جامع حمایت‌های مالی از جمله خدمات و حمایت‌های بهزیستی از این خانواده‌هاست.

وی اضافه کرد: از مجموع خانواده های تحت پوشش ۶۳۳ خانوار دارای فرزند دوقلو و ۴۴ خانوار دارای فرزند سه قلو و بالاتر هستند که از خدمات بهزیستی بهره‌مند می‌شوند.

این مسئول ادامه داد: به منظور کاهش فشارهای ناشی از تولد همزمان چند نوزاد در یک خانواده و همچنین فراهم کردن امکان رشد و پرورش متعادل آنها، به خانواده های نیازمند دارای فرزندان چند قلو تا پایان ۶ سالگی فرزندان، مستمری ماهانه بر اساس دهک درآمدی و بعد خانوار و سایر خدمات حمایتی ارائه می شود که اجرای آن طبق بخشنامه های مربوطه است.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون ۳۰ هزار خانوار شامل ۱۰۰ هزار نفر تحت پوشش این سازمان هستند و خدمات متعددی به آنها ارائه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • تدوین لایحه حمایت از حقوق پرستاران با هدف بهبود معیشت
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی