Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نایب‌ رئیس کانون کارگران ساختمانی استان قم از آغاز اجرای طرح رتبه‌بندی و آموزش آرماتوربندان به‌صورت پایلوت در استان خبر داد و گفت: با عملیاتی شدن این طرح کیفیت کار بالاتر می‌رود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، علی اسدی با حضور در دفتر خبرگزاری تسنیم در دفتر استان قم از آغاز اجرای طرح رتبه‌بندی و آموزش آرماتوربندان به‌ صورت پایلوت در استان خبر داد و اظهار داشت: با عملیاتی شدن این طرح کیفیت کار بالاتر خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نایب‌ رئیس کانون کارگران ساختمانی استان قم با بیان اینکه رتبه‌بندی آرماتوربندان دومین رشته‌ای است که بعد از برق انجام می‌شود گفت: مدارک مورد نیاز 250 نفر را اسکن کرده و به‌ نظام مهندسی فرستاده‌ایم.

وی با بیان اینکه با عملیاتی شدن رتبه‌بندی آرماتوربندان، نه دیگر اتباع خارجی و نه شهرستانی‌ها اجازه نفوذ را نخواهند داشت، افزود: به همین منظور مقرر شد کارت کانون کارگران ساختمانی و نظام‌ مهندسی استان به‌صورت مشترک جهت رتبه‌بندی صادر شود و در صورت نداشتن کارت رتبه‌بندی دیگر شخص آرماتوربند نمی‌تواند کار پیمانی انجام دهد.

ارائه آموزش رایگان ایمنی به 30 هزار کارگر ساختمانی100 هزار کارگر ساختمانی در کردستان فعال هستندسالانه 1000 کارگر ساختمانی حین کار فوت می‌کنند/سوءاستفاده سرمایه‌داران از بیمه کارگران

اسدی با بیان اینکه با انجام کار رتبه‌بندی فرصت بیشتری برای نظارت بر کارها ایجاد می‌شود اظهار کرد: طبق قراردادی که با انبوه‌سازان بسته‌ایم مقرر شده هم کیفیت کار بالاتر رود و هم اینکه وضعیت کننده کار بهبود یابد.

نایب‌ رئیس کانون کارگران ساختمانی استان قم با اشاره به امضای تفاهم‌نامه‌ای که با حضور رئیس انبوه‌سازان استان و عضو هیئت‌ مدیره انبوه‌سازان کشور امضا شد اظهار کرد: این تفاهم‌نامه برای سال 1400 نوشته‌ شده و بر اساس آن، تمام نیروهای رشته‌های صنعت ساختمان از طریق انجمن‌های صنفی کارگران معرفی می‌شوند.

به گفته اسدی اجرای این طرح در سطح کشور کم‌نظیر بوده و در صورتی‌ که کارفرماهای محترم از طریق انجمن نیروی کار را بگیرند کیفیت کارشان بالاتر می‌رود و انجام این کار منوط به همکاری کارفرماها با انجمن صنفی کارگران ساختمانی همکاری کنند.

انتهای پیام/451/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کانون کارگران ساختمانی کیفیت کار رتبه بندی استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۰۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طحان نظیف: طرح استفساریه قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی در شورای نگهبان تایید شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان اظهار کرد: طرح استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صدور پروانه‌های ساختمانی ظرف مدت ۶ماه انجام می‌شود
  • ساختمانی که زیر یک تپه مصنوعی ساخته شد + فیلم
  • واقعیت پیامک ذخیره سازی آب که تهرانی ها را نگران کرد چه بود؟
  • معافیت بیمه‌ای برخی کارگران ساختمانی
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است
  • طرح استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی در شورای نگهبان تایید شد
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است
  • تایید طرح اصلاح قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی
  • طحان نظیف: طرح استفساریه قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی در شورای نگهبان تایید شد
  • اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان تایید شد