Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین ؛ ستاد تنظیم بازار درخواست سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در خصوص اختصاص حق بهره برداری موقت ( کوتاه مدت) برای عرضه مستقیم تک محصولی انار، ازگیل، خرمالو، نارنگی و هندوانه با تسهیلات و شرایط آسان ویژه شب یلدا با همکاری سازمان جهاد کشاورزی، مراکز تعاون روستایی و سازمان صمت در تهران و استان های سراسر کشور به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه مقرر شد تا نسبت به اطلاع رسانی و معرفی متقاضیان توزیع عرضه در این اماکن اقدام گردد.

استفاده سازمان میادین میوه و تره بار از تمامی ظرفیت‌ها برای توزیع گوشت مرغ

همچنین مقرر شد تا با توجه به شرایط فعلی بازار گوشت مرغ و از طرفی شیوع بیماری کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران به منظور جلوگیری از ایجاد صف و کاهش مراجعات به مراکز تابعه سازمان، از تمامی ظرفیت‌های ممکن اعم از توزیع گوشت مرغ در بین بهره برداران سایر غرف که امکان و شرایط عرضه ندارند، استفاده از اماکن خالی و استفاده از فضای محوطه برای میادین و بازارهای تابعه که امکان استقرار ماشین سرد خانه‌دار و عرضه به دیگران را دارند، جهت تنظیم بازار گوشت مرغ اقدام نماید.

پربیننده ترین کاهش ۲۵هزار تومانی قیمت گوشت قرمز ماسک‌های چینی ۶۰۰تومانی گوشت هم ارزان شد آشفتگی در توزیع مواد شوینده ۳نقد مهم و جدی به مصوبه اخیر ترخیص کالاهای رسوبی از گمرک/ هشدار درباره بروز هرج‌ومرج در بودجه و تشکیل پرونده‌های سنگین ارزی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شب یلدا کشاورزی میوه ستاد تنظیم بازار میادین تره بار سهام عدالت میادین میوه گوشت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۱۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود وارفارین نداریم/ توزیع در داروخانه‌های منتخب

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: طی ۷۵ روز گذشته توزیع وارفارین چند برابر شده و بیماران قلبی اطمینان داشته باشند که این دارو به مقدار بیش از نیاز وارد کشور شده و هیچ نگرانی برای تأمین داروی خود نداشته باشند.

بنابر این گزارش، در روزهای اخیر نیز محموله‌های بزرگ از وارفارین به مراکز توزیع دارو و داروخانه‌ها توزیع شده و موجودی مناسبی از این دارو وجود دارد و با پلن معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور در داروخانه‌های منتخب، دپوی مناسبی از این دارو موجود است.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه وارفارین در داروخانه‌های مشخصی عرضه می‌شود، اضافه کرد: مردم می‌توانند از طریق سامانه ۱۹۰، اپلیکیشن تیتک و یا درگاه mobile.ttac.ir با وارد کردن نام دارو، وارفارین را از نزدیک‌ترین داروخانه تهیه کنند.

کد خبر 6096096 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • قیمت تخم مرغ در میادین تره‌بار
  • قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • صادرات ۲۷۰ هزار تن محصولات کشاورزی از کردستان
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شوند؟
  • قیمت قند و شکر در میادین تره بار
  • میدان عرضه دام در چهارمحال‌وبختیاری احداث می‌شود
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • واردات میوه های گرمسیری زمینه رشد تجارت خارجی را فراهم می کند
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • کمبود وارفارین نداریم/ توزیع در داروخانه‌های منتخب