Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی بابایی صبح شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران استان کرمان به اقدامات انجام شده در پنج حوزه آبریز شهرستان کرمان اشاره کرد و بیان داشت: در حوزه آبریز منطقه ماهان به غیر از بندهای سیمانی و سنگی چهار گورآب نیز اصلاح شده‌اند ضمن اینکه در حوضه آبریز راین لایروبی صورت گرفته و همچنین مشکل بندهای خاکی نیز برطرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حوضه آبریز شهر کرمان افزود: در این حوزه ۱۳ بند سنگی، سیمانی و خاکی در منطقه ده بالا انجام و تکمیل شده ضمن اینکه با اقدامات صورت گرفته در منطقه گجگین مشکلات حوضه آبریز شهر کرمان به حداقل خواهد رسید.

فرماندار کرمان گفت: در حوزه آبریز شهداد نیز منابع طبیعی اقدامات خوبی انجام داده و کار لایه‌روبی از رودخانه جهر در حال انجام است.

بابایی تصریح کرد: در منطقه کوهپایه که خروجی آب به سمت شهرداران می‌رود ما به صورت ویژه آن‌را پیگیری و با شهرداران هماهنگ کرده‌ایم.

وی گفت: با توجه به اینکه ظرفیت بارندگی در شهر کرمان بین ۲۴ تا ۳۰ میلیمتر است با شهرداری و ارتش و… در خصوص جمع‌آوری آب‌های سطحی در شهر کرمان هماهنگی شده است.

در این جلسه همچنین مالک اژدری فرماندار راور از آمادگی نسبی شهرستان راور طی یک ماه اخیر و انجام لایروبی رودخانه‌ها و برگزاری مانور بحران لحظه صفر خبر داد و یادآور شد: مهمترین مشکل ما در حال حاضر مربوط به پل رودخانه کال شور است که کار مطالعاتی آن انجام گرفته و باید سریعاً عملیات اجرایی آن آغاز شود.

وی گفت: در بخش کوهساران هم با توجه به زلزله خیز بودن این منطقه ساخت و سازهای مقاومی انجام شده است.

کد خبر 5088110

منبع: مهر

کلیدواژه: بارندگی کاهش بارندگی بارندگی شدید علی بابایی فرمانداری کرمان ویروس کرونا محسن فخری زاده محدودیت های کرونایی شیوع کرونا شیراز آمار کرونا بارش باران بوشهر کرمانشاه گرگان شهرستان کرج شهرکرد معلولان لیگ برتر فوتبال ایران حوزه آبریز شهر کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۲۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت

رئیس مرکز اورژانس چهارمحال‌وبختیاری گفت: تصادف دو خودروی سواری سمند روز دوشنبه دهم اردیبهشت در محور گدار کبک به سمت لردگان باعث مصدومیت هفت نفر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس، محمود شمسی‌پور اظهار کرد: تصادف دو خودروی سواری سمند روز دوشنبه دهم اردیبهشت، در محور گدار کبک به سمت لردگان باعث مصدومیت هفت نفر شد، که پس از اطلاع به مرکز دیسپچ اورژانس استان بلافاصله آمبولانس های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: هفت مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی مناسب جهت انجام اقدامات درمانی تکمیلی توسط کارشناسان عملیاتی اورژانس به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) بروجن انتقال یافتند.

کد خبر 749147

دیگر خبرها

  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • اخذ اسناد ۹۷۶ هکتاری بستر رودخانه حاجی عرب در استان قزوین
  • اقدامات لازم برای خروج اتباع غیرمجاز استان تهران از کشور در حال انجام است
  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان 
  • اعلام برنامه‌های عبور از اوج مصرف برق در تهران
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را «ناقض حقوق بشر» اعلام کرد
  • استخراج ۱۸۳ هزار بشکه نفت در بهمئی/ سد آبریز آرزویی بر دل مردم
  • آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را «ناقض حقوق بشر» تشخیص داد
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت