Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@02:23:16 GMT

آمار کرونا کردستان ۱۵ آذر؛ ۵ فوتی و ۸۹ ابتلای جدید

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۳۱۷۷

آمار کرونا کردستان ۱۵ آذر؛ ۵ فوتی و ۸۹ ابتلای جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان آخرین آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونا پانزدهم آذرماه را تشریح کرد.

فرزین رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی کرونا در استان کردستان در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _شنبه پانزدهم آذرماه_ اظهار کرد: در حال حاضر ۴۱۲ نفر مبتلای قطعی به کرونا در بیمارستان‌های استان کردستان بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این تعداد ۲۷۴ نفر در شهرستان سنندج، ۲۶ نفر در شهرستان مریوان، ۳۱ نفر در شهرستان سقز، ۲۷ نفر در شهرستان قروه، ۱۹ نفر در شهرستان بیجار، ۱۴ نفر در شهرستان کامیاران، پنج نفر در شهرستان دیوان دره، ۱۴ نفر در شهرستان بانه و دو نفر در شهرستان دهگلان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۹ بیمار مبتلای قطعی کرونا در کردستان بستری شده‌اند، ادامه داد: هم اکنون ۹۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های سطح استان کردستان بستری هستند.

رضایی تعداد فوتی‌های مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در کردستان را پنج نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب این آمار مجموع جان‌باختگان بیماران مبتلا به کرونا در این استان به ۹۶۷ نفر رسید.

وی اظهار کرد: از تعداد کل موارد فوتی در استان کردستان، ۳۶۶ نفر در شهرستان سنندج، ۹۸ نفر در شهرستان مریوان، ۱۷۱ نفر در شهرستان سقز، ۶۶ نفر در شهرستان قروه، ۴۴ نفر در شهرستان بیجار، ۶۵ نفر در شهرستان کامیاران، ۵۷ نفر در شهرستان دیوان دره، ۸۱ نفر در شهرستان بانه، ۱۶ نفر در شهرستان دهگلان و سه نفر در شهرستان سروآباد بوده است.

کد خبر 459555

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا کرونا در ایران ابتلا به کرونا شیوع کرونا پیشگیری از کرونا آمار ابتلا به کرونا آخرین اخبار کرونا آمار کرونا آخرین آمار کرونا کردستان فوت شدگان کرونا در کردستان کرونا در کردستان وضعیت قرمز کرونا در کردستان آخرین آمار کرونا کردستان آمار فوتی های کرونا کردستان آمار کرونا کردستان دانشگاه علوم پزشکی کردستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان ابتلا به کرونا در استان کردستان استان کردستان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نفر در شهرستان استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۳۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله محمدی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است

امام‌ جمعه سابق همدان به علت عارضه مغزی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و تحت درمان است‌‌. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، امام جمعه سابق همدان به علت عارضه مغزی و کاهش هوشیاری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در قم بستری و تحت درمان است.

آیت‌الله طه‌محمدی در فروردین ماه امسال در راه بازگشت از سفر مشهد مقدس دچار سانحه رانندگی شد که در این حادثه همسر ایشان فوت کرد.

در آن زمان آیت‌الله محمدی  با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شد، اما پس از مدتی، پزشکان متوجه وجود لخته خون در مغز وی شدند که منجر به انجام جراحی در بیمارستانی در تهران شد. پس از عمل جراحی از بیمارستان مرخص و رو به بهبودی رفت.

متاسفانه در هفته گذشته آیت‌الله محمدی دچار سکته و خونریزی مغزی شده که منجر به بستری ایشان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در استان قم شده است.

بنابر اطلاعات خبرنگار تسنیم، اکنون هوشیاری آیت‌الله محمدی در سطح پایین است و تغییری نسبت به روزهای قبل نداشته است.

با توجه به اوضاع امام‌ جمعه سابق همدان، از مردم تقاضا داریم برای سلامتی و بهبودی ایشان دعا کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • مریوان رکوردار بارش باران/کاهش کیفیت هوا و دید افقی در کردستان
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • شرط تأمین زمین ۹۲ هزار متقاضی مسکن ملی در کردستان+فیلم
  • آیت‌الله محمدی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است
  • حس خوب حمایت