Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@23:15:06 GMT

مدیران جسور و جهادی یزد حمایت می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۳۲۵۲

مدیران جسور و جهادی یزد حمایت می‌شوند

گروه استان‌ها - رئیس‌کل دادگستری استان یزد گفت: حمایت از مدیران جسور و جهادی و برخورد با ترک فعل مدیران در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه مصوبات دستگاه قضا در دستور کار قرار دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، غلامعلی دهشیری ظهر امروز در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال استان یزد با اشاره به ابلاغ دستورالعمل نحوه مقابله با ‌ترک وظایف قانونی مدیران توسط ریاست محترم قوه قضائیه اظهار داشت: برخورد با ترک فعل مدیران در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه حفظ حقوق عامه در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دادگستری با اعلام گزارش بازرسی کل وفق دستورالعمل ابلاغی ترک فعل‌ها را مورد بررسی و صدور حکم قرار می‌دهد.

دهشیری با اشاره به نقش مدیران در پیشرفت و آبادانی کشور تصریح کرد: قطعا دستگاه قضا از مدیران شجاع و جسور که خدمت به مردم و انقلاب را سرلوحه فعالیت خود قرار داده‌اند حمایت کامل دارد.

قاضی زاده خبر داد: ارسال لیست متهمان سقوط بازار سرمایه به رئیس قوه قضاییهرئیس کل دادگستری قزوین: تحولات شگرفی ‌برای کاهش جمعیت مددجویان اتفاق افتاد‌دادگستری برای حمایت از سرمایه‌گذاری‌های ‌قانونی ‌در ‌اردبیل از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند‌

وی اظهار داشت: برخی کارکنان باید به جای چوب گذاشتن لای چرخ مردم به دنبال حل مشکلات مردم به عنوان بزرگترین سرمایه این نظام و انقلاب باشند.

در این جلسه موضوع اراضی کشت موقت روستای رکن آباد شهرستان میبد، که در حال حاضر 230 نفر متصرف دارد که کشت موقت بر این زمین‌ها داشته‌اند، همچنین در خصوص پلاک 5390 شهرستان اشکذر که یکی از معضلات اساسی این شهرستان است پیگیری شد.

همچنین در خصوص زمین‌های تفکیک شده شرکت سنگبری یزدباف در جاده یزد تفت قبل از زمین‌های کاریزلند از دیگر موضوعات این جلسه بود که پس از بحث و تبادل نظر تصمیمات شایسته اتخاذ شد.

انتهای پیام/781/ ت

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۳۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از سرمایه گذاری پکن در افغانستان حمایت می کنیم

سفیر چین در افغانستان روابط دیپلماتیک و همکاری‌ اقتصادی پکن و کابل را مثبت ارزیابی و تاکید کرد که کشورش از سرمایه‌گذاری‌ها و پروژه‌های اقتصادی پکن در افغانستان حمایت می‌کند. 

ژائو شینگ در دیدار با ملا یعقوب مجاهد وزیر دفاع سرپرست طالبان، گفت: پکن با سیاست مداخله نکردن [در امور داخلی]، به روابط تاریخی خود با افغانستان ادامه می‌دهد.

وی افزود: افغانستان و چین اشتراکات واضحی دارند. ما ضمن تقویت و حفظ روابط دو کشور، از سرمایه گذاری ها و پروژه‌های اقتصادی پکن در افغانستان حمایت می‌کنیم.

ژائو شینگ تاکید کرده است که پکن در زمینه‌های تجارتی، اقتصادی و سایر بخش‌ها با کابل همکاری می‌کند.

سفیر چین در این دیدار تحکیم امنیت سراسری در افغانستان را فرصت خوبی برای همکاری تجاری و اقتصادی ارزیابی کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • جزیره قشم میزبان گروه پزشکان جهادی
  • احراز قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی شهرک چوبی امامزاده ابراهیم
  • اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • همدلی مدیران سرمایه بزرگی برای قزوین است
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ها
  • مدیران مناطق تصمیم گیر نهایی شهریه مدارس غیردولتی هستند
  • ناشنوایان با آموزش صحیح و شناخت صحنه در فعالیت‌های جهادی مشارکت کنند
  • از سرمایه گذاری پکن در افغانستان حمایت می کنیم