Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@13:36:00 GMT

ملاک های تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی ابلاغ شد  

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۴۳۷۰

ملاک های تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی ابلاغ شد  

بخشنامه آغاز فرآیند تعیین شهریه سال تحصیلی آینده به استان ها ابلاغ شد.

به گزارش ایسنا، سعید صالح مدیرکل مدارس غیردولتی با بیان اینکه در راستای اجرای طرح بالندگی نیروی انسانی و آغاز فرایند تعیین شهریه مدارس غیردولتی بخشنامه ای روز گذشته به استان‌ها ارسال شده است ، گفت: این بخشنامه مبنی براین موضوع است که مدارس می بایست چند دسته اطلاعات را در سامانه مستقر در سامانه مشارکت‌ها بارگذاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مشخصات فضای فیزیکی که شامل مجوز نوسازی، فضای عرصه و هزینه اجاره بها است، یکی از مواردی به شمار می رود که در این بخشنامه دارای اهمیت است.

صالح همچنین مشخصات پرسنل و نیروی انسانی که مشغول به کار هستند و ثبت‌نام آنان در دوره آموزشی بدو و ضمن خدمت در سامانه مشارکت‌ها قرار گرفته است، را از دیگر ویژگی‌های این بخشنامه دانست.

مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: پرسنلی که می‌خواهند کارت شناسایی داشته باشد می‌توانند تا پایان آذرماه اطلاعات خود را در سامانه ثبت کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی، وی به برخی از نکات این بخشنامه اشاره و اظهار کرد: این بخشنامه در راستای اجرای بسته تحولی بالندگی نیروی انسانی و با توجه به مصوبه هفتاد و یکمین جلسه شورای سیاستگذاری، برنامه ریزی و نظارت مرکزی برای فراهم کردن تمهیدات لازم جهت تعیین و ابلاغ شهریه سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ و بهره‌مندی مؤسسان و کارکنان مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی از طرح‌های شورای هماهنگی مؤسسان مدارس غیردولتی از جمله طرح «آموزش ضمن خدمت»، «کارت شناسایی» و «مدرسه الکترونیک» در سامانه مشارکت‌ها است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهريه مدارس مدارس غیردولتی شهریه مدارس غیر دولتی آموزش و پرورش سال تحصیلی 1399 ـ 1400 مدارس غیردولتی مشارکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۴۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، معاونت برنامه ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی کشور در گردهمایی معاونت‌های برنامه ریزی و مشارکت‌های مردمی کشور گفت: با تلاش تیمی فراوان و هم افزایی که در سال ۱۴۰۲ انجام شد، توانستیم در مسیر توسعه  و استاندارد سازی فضا‌های آموزشی قدم‌های بسیار تاثیر گذاری برداریم.

علیرضا راشکی همچنین با تاکید بر حضور خیرین در امر خداپسندانه مدرسه سازی که هم خیر این دنیا و آخرت را به همراه دارد، افزود:  تلاش و همت  معاونت‌های مشارکت مردمی  در جذب خیرین   باید دوچندان شود تا فصل جدید و جهش بی سابقه‌ی مدرسه سازی را رقم بزنیم.

در گردهمایی معاونت‌های مشارکت‌های مردمی کشور و اعضا جامعه خیرین کشور، محمد جواد خلیلی معاونت مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان رتبه نخست ارزشیابی عملکرد و جذب مشارکت خیرین حقیقی، csr، گروه‌های جهادی را کسب کرد و شایسته تقدیر شناخته شد.

خلیلی در این مراسم ضمن قدردانی از خانواده نوسازی مدارس در خوزستان، مجمع خیرین استان و همه خیرین نیک اندیش، گفت: در  سال ۱۴۰۱ میزان تعهدات این اداره کل مبلغ ۱۱۴ میلیارد تومان بوده و در سال ۱۴۰۲ با افزایش قابل توجه ایی به مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان (رشد ۷برابر) رسید.

دیگر خبرها

  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی
  • گلایه والدین از افزایش سرسام آور شهریه مدارس غیرانتفاعی در رشت
  • تعیین تکلیف چای سنواتی باید مدبرانه‌ باشد
  • شهریه مدارس غیردولتی، شفاف می‌شود؟!
  • نرخ ساخت منطقی نیست/ ابلاغ تعرفه حق‌الزحمه مهندسان نظام مهندسی
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی اعلام شد
  • طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی به کجا رسید؟
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی با رتبه‌بندی آنها
  • تعیین حریم مشهد با طرقبه شاندیز در انتظار ابلاغ وزارت کشور