Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- قسمت اخیر شام ایرانی که در شبکه خانگی پخش می شود با یک اظهار نظر بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون حاشیه ساز شده است. 

در این قسمت که به میزبانی بهاره رهنما پخش شد، این بازیگر در بخشی از صحبت هایش درباره دختران ایرانی می‌گوید:" دختران ایرانی سر و وضعشان مثل نیکول کیدمن است و طرز فکرشان لر." 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی اظهار نظر جنجالی بهاره رهنما در شام ایرانی درباره دختران ایرانی و توهین به قوم لر

این سخنان او با واکنش‌ها و انتقادات زیادی در شبکه‌های اجتماعی همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاربران زیادی این حرف ‌های بهاره رهنما را توهین به قوم لر دانستند. 

فردی نوشته است: "من یه لُرم و طرز فکرم و فرهنگم انقدر غنی هستش که برای خندوندن مردم قومیت ها رو تخریب نکنم. کاش توام با اون ظاهر نیکول کیدمنی یکم از فرهنگ من بهره میبردی!" 

فرد دیگری هم نوشته است: «‌وقتی یه آدم بیسواد را مشهور میکنید همین میشود دیگر  من ایرانی هستم ،لر و کرد و ترک و بلوچ هم فرقی نمی کند خانم بهاره رهنما»

یا کاربر دیگری هم گفته است: «بهاره رهنما اومد ظاهر زیبا و مغز خالیو به تمسخر بگیره ولی چون پسته ی بی مغزه تا لب باز کرد رسوا شد و خودش شد مثال واضح برای منظورش.»

واکنش‌های فراوانی از این دست در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. این واکنش‌ها موجب شد که بهاره رهنما توضیحی ارائه دهد. هر چند به نظر می رسد توضیحش خیلی قانع کننده نیست و لحن و بیان او در برنامه "شام ایرانی" کاملا روشن و واضح است. 

توضیح  و تهدید بهاره رهنما درباره توهین به قوم لر

بهاره رهنما در اینستاگرام خود با انتشار تصویری از فیلم "دختر لر" در این باره نوشت: «این هم از فیلم “ دختر لر” که من بخاطر قدیمی بودنش اشاره کردم بهش و هیچ ربطی به قومیت نداره! خیلی ها میکن چرا توضیح میدی اما من توضیح میدم چون مردم برام عزیزن و خودم هم به نوعی لر محسوب میشم با احترام به همه مردم خوب کشورم خصوصا هم قومی های لر که با لهجه زیباشون در شام ایرانی صحبت کردم این پست رو گذاشتم که این سو تفاهم برطرف شه که اصلا موضوع مقایسه یک فیلم خیلی قدیمی و فیلم های به روز با بازی بازیگران جدید بود.»

او در ادامه از واکنش ها به اظهار نظر خود انتقاد کرد و مدعی شد او را تهدید کرده اند و پیگیری حقوقی میک ند. بهاره رهنما نوشت: "خداوند همیشه ناظر و شاهد ارادت من به اقوام خوب و نجیب ایرانی است و کسانی که با تهدید و فحاشی خودشون رو لر معرفی میکنن بی شک فاقد اصالت و فقط در صدد تفرقه ‌پراکنی و حاشیه سازی هستند که البته این موارد تهدید از طریق وکیل محترم بنده در حال پیگیری است!"

او در پی نوشت این پست تاکید کرد که "از طوفان ها و توطئه های سخت تر از این گذشتم چون توکلم به خداوند است و اتکایم به مولایم علی... یاعلی" 

پست اینستاگرامی بهاره رهنما در این رابطه 

دختر لُر یا ایران دیروز و ایران فردا نخستین فیلم ناطق به زبان فارسی است. این فیلم در سال ۱۳۱۲ خورشیدی توسط اردشیر ایرانی در استودیو امپریال فیلم در بمبئی ساخته شد. این فیلم در بین مردم با نام «جعفر و گلنار» شناخته شد.

سریال شام ایرانی 2 به کارگردانی سعید ابوطالب در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی است. در شام ایرانی بازیگران دور هم جمع می‌شوند، شام می‌پزند و امتیاز می‌گیرند. 

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: کرونا قیمت دلار بهاره رهنما شام ایرانی قوم لر بهاره رهنما دختران ایرانی شام ایرانی قوم لر واکنش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۴۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشعل المپیک به فرانسه تحویل داده شد + ویدئو | واکنش تماشاچیان حاضر در استادیوم را ببینید

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین، ورود به این مراسم رایگان بود و هزاران نفر در آن شرکت کردند. مشعل المپیک اکنون به پاریس می‌رود، جایی که المپیک تابستانی از ۲۶ جولای تا ۱۱ آگوست ۲۰۲۴ (۵ تا ۲۱ مرداد سال جاری) برگزار می‌شود.

کد خبر 847393 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها ویژه ورزشی یونان فرانسه

دیگر خبرها

  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی
  • مشعل المپیک به فرانسه تحویل داده شد + ویدئو | واکنش تماشاچیان حاضر در استادیوم را ببینید
  • آمریکا هزینه سنگینی برای بی حیایی دختران ایرانی در نظر گرفته است
  • (ویدئو) واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین
  • (ویدئو) پشت صحنه سکانس جنجالی صیغه شکلاتی
  • انهدام شبکه اغفال دختران چَتِربِت | ویدئو
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!
  • ۱۶ طرح حجاب و عفاف در مدارس در حال اجراست
  • لحظه غرق شدن یک کودک در سیلاب رودخانه‌ای در بم + ویدئو | واکنش مردم برای نجات او را ببینید