Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از الکترونیکی شدن رسید‌های سنتی صدقات در جهت بهره گیری از تحقق روش‌های نوین و امداد الکترونیک خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید ابوالفضل پرپنچی- مدیرکل کمیته امداد استان تهران با تشریح شیوه نوین تخلیه صندوق‌های صدقات خانگی، گفت: با توجه به اینکه بخشی از کمک‌های خیران و مردم شریف استان از طریق صندوق‌های صدقات جمع آوری و دراختیار جامعه هدف قرار می‌گیرد، به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تسهیل در تخلیه صنادیق، عاملان جمع آوری صدقات خانگی به دستگاه‌های سیار اندرویدی (pos) مجهز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه طرح تخلیه الکترونیکی صندوق صدقات خانگی از ابتدای آذرماه در تمامی شهر‌های استان، به اجرا درآمده است، افزود: هنگام مراجعه نیرو‌های تخلیه گر صندوق صدقات خانگی به درب منازل مشترکان و تخلیه صندوق، رسید الکترونیکی وجوه دریافتی را به صورت آنی صادر و به مشترکان تحویل می‌دهند که همزمان نیز پیامک وجوه دریافتی نیز برای آن‌ها ارسال می‌شود.

پرپنچی با بیان اینکه با توجه به‌شیوع ویروس کرونا و شرایط اقتصادی کشور، پرداخت صدقات به‌صورت الکترونیکی یکی از روش‌های مؤثر تخلیه صندوق‌های صدقات خانگی و حذف فیزیکی پول است، ادامه داد: کاهش زمان تخلیه، کاهش هزینه‌های اجرایی، اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی سریع به مشترکان، حذف قبوض کاغذی و ارائه رسید الکترونیکی از دیگر ویژگی‌های مهم این شیوه است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با تأکید بر اینکه، کمک‌های جمع‌آوری‌شده از صندوق‌های صدقات مطابق جدول سهم‌بندی و مبتنی بر نیاز جامعه هدف در امور معیشتی، درمان، مسکن، جهیزیه و تحصیل نیازمندان هزینه می‌شود، گفت: هم‌اکنون حدود ۳۸۸ هزار و ۱۳۱ صندوق صدقات فعال در استان تهران وجود دارد که ۳۴۸ هزار و ۳۳۴ هزار صندوق در اختیار مشترکان خانگی و بقیه در قالب صندوق بزرگ و متوسط در معابر، ادارات، مجتمع‌های تجاری و مراکز آموزشی نصب‌شده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، وی افزود: مردم نیکوکار استان تهران می‌توانند با شماره گیری کد دستوری تلفن همراه #۰۲۱۸۸۷۷ و سامانه تلفنی ۷۳۵۵-۰۲۱ و مراجعه به آدرس www.banikheir.ir برای مساعدت به نیازمندان مشارکت کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: صندوق صدقات بهداشت صدقات خانگی شهرستان تهران صندوق های صدقات استان تهران کمیته امداد صدقات خانگی تخلیه صندوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۴۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صندوق نوآوری و شکوفایی حامی پیشگیری از سرطان شد 

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، دکتر محمدصادق خیاطیان با اعلام حمایت صندوق نوآوری از برگزاری رویدادهای علمی وفناوری در حوزه سلامت، از جمله کنگره کنسرژنومیکس، تصریح کرد: شکل گیری کمیته تجاری سازی در این رویداد، در کنار توجه به توسعه علمی اتفاق قابل ملاحظه ای است که می تواند در شکل گیری زیست بوم پیشگیری و درمان سرطان و سلامت کشور، اثربخش باشد و صندوق نوآوری و شکوفایی هم آماده تقویت و حمایت از استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان مرتبط با موضوع پیشگیری و درمان سرطان از طریق ارائه تسهیلات و حمایت های لازم و نیز اهدای جوایز به گروه هایی است که مورد تایید کمیته تجاری سازی در نمایشگاه یا جشنواره ایده تا استارت ‌اپ قرار می گیرند.

رئيس صندوق نوآوری و شکوفایی با تاکید بر اینکه سلامت از موضوعات راهبردی صندوق است، معاونت توسعه این نهاد، را مسئول همکاری های لازم با کمیته تجاری کنگره کنسرژنومیکس معرفی کرد .

 مصطفی زمانیان عضو هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی نیز در این نشست با بیان اینکه بر اساس بررسی های انجام شده در دنیا طیف مختلفی از خیرین حوزه سلامت و حتی کسانی که با نیت انتفاع اقتصادی قصد مشارکت در بخش سلامت را دارند می توانند در مدل‌های تامین مالی پروژه های اجتماعی مشارکت کنند افزود : صندوق نوآوری و شکوفایی با استفاده از برخی از این مدل ها می‌تواند انگیزه ای را برای مشارکت خیرین و سرمایه گذاران حوزه سلامت به ویژه در زمینه پیشگیری و درمان سرطان فراهم کند.

در بخش دیگری از این نشست، دکتر مصطفی قانعی دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان سلامت و رئيس کنگره کنسرژنومیکس درباره شکل دهی برنامه هایی که در دستور کار کنگره قرار دارد و جذب کمک نهادهای مالی برای برگزاری این رویداد، توضیحاتی ارائه کرد. 

همچنین سیدجواد مولا دبیر علمی کنگره کنسرژنومیکس، نحوه برگزاری این رویداد را تشریح کرد.

در ادامه این نشست، پرویز کرمی دبیر کمیته تجاری سازی کنگره کنسرژنومیکس ضمن تشکر از اهتمام صندوق نوآوری و شکوفایی در حمایت از شرکت های حوزه پیشگیری و درمان گفت: امسال برای نخستین بار در کنار موضوع و اهداف علمی کنگره کنسرژنومیکس، تلاش شده برای شکل دهی زیست بوم پیشگیری و شخصی سازی درمان و شبکه سازی در ان اقدام شود. 

دومین کنگره کنسرژنومیکس با محورهای تشخیص مولکولی، پزشکی شخص محور، درمان هدفمند و بیومارکرهای سرطان، از 2 تا 4 آبان ماه 1403 در تهران برگزار می شود. 

این رویداد در سه بخش علمی، تجاری سازی و مسوولیت پذیری اجتماعی، میزبان علاقه مندان خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است / استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • صندوق نوآوری و شکوفایی حامی پیشگیری از سرطان شد 
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است | استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است/ استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
  • صندوق نوآوری حامی پیشگیری از سرطان شد
  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود