Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا همتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پلیس راه ایلام در راستای حفظ سلامت شهروندان برای پیشگیری از انتقال زنجیره‌ای ویروس کرونا تعداد ۶ ایستگاه در مبادی ورودی و خروجی استان مستقر کرده و از تردد خودروهای غیر بومی به داخل استان و همچنین خروج خودروهای شخصی بومی به خارج استان جلوگیری می‌کنند.

وی گفت: این ایستگاه‌ها شامل ورودی و خروجی میدان قرآن شهر ایلام، ورودی و خروجی مهدی آباد ایلام، ورودی و خروجی سپتون شهرستان دهلران، و رودی و خروجی پل گاومیشان شهرستان دره شهر، ورودی و خروجی بخش شباب روبروی پاسگاه پلیس راه و ورودی و خروجی آبدانان به سمت دشت عباس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با اشاره به تمدید محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی یک هفته‌ای در شهرهای قرمز و نارنجی توسط ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، اظهار کرد: صدور مجوز تردد برای وسایل نقلیه شخصی در شهرهای قرمز و نارنجی فقط با معرفی نامه از سوی فرمانداری صرفاً برای کارکنان دولت امکان پذیر است و در غیر این صورت هیچ‌گونه مجوزی صادر نمی‌شود.

رئیس پلیس راه ایلام عنوان کرد: ورود خودروهای شخصی با پلاک بومی از شهرهای قرمز به سایر شهرها و همچنین ورود به این شهرستان‌ها توسط همشهریان با پلاک بومی ممنوع بوده و پلیس راه برابر قانون، رانندگان متخلف از این قانون را به مبلغ یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی مبلغ ۵۱۰ هزار تومان اعمال قانون می‌شوند.

وی اضافه کرد: وسایل نقلیه امدادی، حمل و نقل عمومی، امنیتی، نظامی و انتظامی در ترددها از این قانون مستثنی هستند.

کد خبر 5088373

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه ایلام ویروس کرونا ویروس کرونا محدودیت های کرونایی محسن فخری زاده شیوع کرونا آمار کرونا شیراز بارش باران بوشهر کرمانشاه گرگان شهرستان کرج شهرکرد معلولان لیگ برتر فوتبال ایران ورودی و خروجی پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۴۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بومی سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پارک فناوری پردیس، حمزه کازرونی مدیرعامل شرکت دانش بنیان توسعه دانش و فناوری ایلیا در خصوص فعالیت‌های این شرکت گفت: حوزه فعالیت این شرکت در تولید کاتالیست ها و مواد نانوساختار است که از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز کرده است. مأموریت شرکت، ورود در فناوری‌های سطح بالا در نانوفناوری است.

وی افزود: عمده محصولات تولیدی و فناوری‌های توسعه یافته در شرکت دانش بنیان توسعه دانش و فناوری ایلیا در اختیار چند شرکت محدود در جهان بوده که توسط متخصصان این شرکت بومی سازی شده است. به عنوان نمونه در حوزه کاتالیست ها، این شرکت بر روی کاتالیست های ریفرمینگ نفتا فعالیت داشته است که در تولید بنزین کاربرد دارد.

کازرونی ادامه داد: از دیگر محصولات جدید این شرکت می‌توان به نانوافزودنی سوخت دیزل اشاره کرد که جزو آخرین فناوری‌های افزودنی سوخت می‌باشد و در اختیار یک شرکت آمریکایی بوده است که در داخل بومی سازی شده است.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان در پایان از تولید لیسانس بر اساس فناوری ODH خبر داد که برای اولین بار در جهان توسط این شرکت ایجاد شده است و برنامه ریزی جهت توسعه فناوری آن در مقیاس صنعتی در جریان است.

بر اساس این گزارش، شرکت دانش‌بنیان توسعه دانش و فناوری ایلیا از سال ۱۳۸۹ در پارک فناوری پردیس مستقر است و درزمینه تولید مواد نانو ساختار فعالیت دارد. این شرکت در بیست و یکمین اجلاس سالانه پارک فناوری پردیس توانست به عنوان شرکت برتر در حوزه توسعه فناوری و خلق نوآوری معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

کد خبر 6091160 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • بومی سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • توجه به حفظ حرمت خانواده اولویت اصلی پلیس در طرح نور است
  • یاری شهروندان به پلیس در اجرای قانون حجاب
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • گیاهان دارویی بومی ایلام، در خطر انقراض
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • لزوم همکاری تمامی نهادها با پلیس در اجرای طزح نور
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران