Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@04:18:57 GMT

بازداشت کلاهبردار زن یک تریلیونی!

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۵۶۱۸

بازداشت کلاهبردار زن یک تریلیونی!

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری زنی کلاهبردار پس از ۹ سال متواری شدن خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش فعلی اموال کلاهبرداری شده را یک تریلیون ریال اعلام کردند.

به گزارش مشرق، پرونده‌ای مبنی بر دستگیری متهم متواری، به قرارگاه جلب محکومان و متهمان فراری پلیس پیشگیری تهران ارجاع شد که محتویات پرونده حاوی این بود خانمی با جعل اسناد مالکیت چند قطعه زمین،  آنها را به ۶ خریدار فروخته  و به مدت ۹ سال متواری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: کلاهبرداری میلیاردی در پوشش وام مسکن

کارگروهی ویژه‌ای در این رابطه تشکیل شد و با رصدهای اطلاعاتی  و بررسی تمام سرنخهای به دست آمده، مأموران پلیس پیشگیری موفق شدند مخفیگاه این کلاهبردار متواری را شناسایی و وی را در یک عملیات پلیسی دستگیر کنند.

متهم پیش از دستگیری نیز در صدد انجام کلاهبرداری مشابه دیگری به همین شیوه بود و پس از انتقال به مقر پلیس به جرم ارتکابی اقرار و عنوان کرد، اسناد  چند قطعه زمین را جعل کرده و به ۶ خریدار فروخته است و از بابت فروش آنها مبلغ ۳۰ میلیارد ریال در آن مقطع زمانی به دست آورده است.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای؛ رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را به قیمت فعلی یک تریلیون ریال اعلام کردند و متهم پس از تحقیقات تکمیلی به مرجع قضائی معرفی شد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان برای انجام معاملات ملکی و غیر ملکی با کارشناسان مربوط مشورت و پس از انجام استعلامهای لازم اقدام به تنظیم قرارداد و پرداخت ثمن معامله کنند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید محسن فخری زاده عملیات پلیس پلیس 110 پلیس پیشگیری کشفیات پلیس پلیس پیشگیری تهران تهران مشرق اخبار حوادث پلیس پیشگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۵۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌بازداشت ۵۷ محکوم متواری در گیلان

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از شناسایی و دستگیری ۵۷ نفر از محکومان متواری در طرح عملیاتی یک روزه در گیلان خبر داد.

سرهنگ علیرضا حدادی امروز، ۱۱ اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران هدف از اجرای طرح‌های انتظامی را افزایش احساس امنیت و همچنین کاهش جرائم در سطح جامعه عنوان کرد و گفت: مجموعه انتظامی با برخورد قاطع با مجرمان و تشدید اقدامات پیشگیرانه به صورت شبانه‌روزی برای تامین امنیت تلاش می‌کند.

وی با بیان اینکه با هدف شناسایی و دستگیری محکومان متواری، طرح عملیاتی یک روزه به صورت متمرکز در سطح استان گیلان اجرا شد، از شناسایی و دستگیری ۵۷ محکوم متواری طی عملیات‌های جداگانه در اجرای این طرح خبر داد و افزود: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با تأکید بر جدیت و قاطعیت پلیس در اجرای مستمر طرح‌های مقابله‌ای و پیشگیرانه، تصریح کرد: اجرای طرح‌های مشابه با هدف ارتقاء امنیت با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس/مجازات سنگین در انتظار فرد خاطی

دیگر خبرها

  • کلاهبردار سابقه‌دار اشنویه‌ای دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در چناران
  • ‌بازداشت ۵۷ محکوم متواری در گیلان
  • شگرد عجیب یک کلاهبردار برای خرید سکه و طلا
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی