Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-29@03:06:50 GMT

محسن چاوشی روی صندلی همرفیق نمی‌نشیند

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۶۵۸۸

محسن چاوشی روی صندلی همرفیق نمی‌نشیند

رویداد۲۴ در روز‌های گذشته در برخی کانال‌های سینمایی خبری منتشر شد درباره حضور محسن چاوشی در برنامه «همرفیق». برنامه‌ای که با اجرای شهاب حسینی قرار است از پنجشنبه همین هفته در پلتفرم نماوا عرضه شود و نوید محمدزاده اولین مهمان شهاب حسینی در این برنامه اینترنتی است.بیشتر بخوانید: بعد از دعوای چاوشی و ابی (ابراهیم حامدی)، ناگهان چاوشی عزیز دل اصولگرایان شد!خبر حضور محسن چاوشی روی صندلی «همرفیق» که با توجه به دوری این خواننده از حضور در برنامه‌های مختلف و گفتگو‌های تصویری در تمام سال‌های گذشته، حسابی هواداران او را شوکه کرده بود، اما از سوی ابوالفضل افشاری مدیر برنامه او رد شد و افشاری با انتشار یک استوری در صفحه شخصی‌اش نوشت: خبر حضور محسن چاوشی در برنامه و مصاحبه تصویری کذب محض است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
منبع: خبرآنلاین لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، محسن چاووشی ، شهاب حسینی سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 محسن چاووشی شهاب حسینی محسن چاوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۶۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت

حسینی معاون رییس‌جمهور در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به سفر رییس‌جمهور به سمنان همزمان با تحقق وعده صادق، گفت: کشورهای غربی از جمله انگلیس و آمریکا از حامیان رژیم غاصب صهیونیستی هستند و تحقق وعده صادق اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشت.

وی با اشاره به تلاش‌های دولت سیزدهم در رفع مشکلات، اضافه کرد: امید می‌رود شاهد موفقیت کشور در عرصه‌های مختلف باشیم.

معاون امور مجلس رییس جمهور با گرامیداشت هفته کار و کارگر، اظهار کرد: فرهنگ کار و مهارت‌آموزی باید در جامعه بیش از پیش ترویج شود تا با کار و تلاش جوانان شاهد موفقیت کشور در عرصه اقتصادی باشیم.

وی افزود: ظرفیت‌های متعدد از معدن، اقتصاد دیجیتال تا اقتصاد دانش‌بنیان در برنامه هفتم توسعه دیده شده و تسلط بر مهارت و حرفه‌آموزی لازمه تحقق این برنامه‌ها، خودکفایی و افزایش صادرات است.

حسینی گفت: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در حال ساخت است که ۵۰۰ هزار واحد تحویل داده شد.

معاون رییس جمهور تصریح کرد: تحقق شعار امسال نیازمند همراهی کارگر، کارفرما و سرمایه‌گذار و رفع چالش‌های اقتصادی کشور در گرو جهش تولید است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • عیسی در روز تلخ بهترین گلزن فصل پرسپولیس شد
  • نفس بازغی و شهاب حسینی در پشت صحنه گناه فرشته | ببینید
  • شایعه جنجالی درباره دستمزد شهاب حسینی در سریال گناه فرشته
  • آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!
  • ببینید/ بدرقه حاجیان با نوای «چاوشی‌خوانی»
  • بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی
  • میانگین سنی حجاج عازم حج تمتع ۵۷ سال است
  • حاجیان ایرانی با میانگین سنی ۵۷ سال عازم حج تمتع می‌شوند
  • وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت
  • فیلم شهاب حسینی و پارسا پیروزفر نیامده رکورد شکنی کرد