Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا این آیین عصر روز شنبه با حضور رضا باقری رییس سازمان بسیج ورزشکاران خوزستان و مهرداد شیروانی رییس هیات جانبازان و معلولان در محل سازمان بسیج ورزشکاران استان واقع در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد.

در این آیین از هاشمیه متقیان، صادق بیت سیاح و امان اله پاپی، سه ورزشکار اعزامی به مسابقات پاراالمپیک ۲۰۲۱ توکیو ژاپن تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر سه ورزشکار در رشته پارادومیدانی فعالیت می‌کنند و از شانس بالایی برای کسب نشان در پاراالمپیک توکیو برخوردار هستند.

رییس سازمان بسیج ورزشکاران خوزستان در این آیین با بیان اینکه ورزشکاران جانباز و معلول جزو سرمایه‌های این کشور هستند و باید مورد حمایت قرار گیرند گفت: تلاش می‌کنیم در ماه‌های آینده تجهیزات مورد نیاز این ورزشکاران را فراهم کنیم.

باقری افزود: توجه به ورزشکاران و رسیدگی به مشکلات آنها همواره مورد توجه بسیج ورزشکاران بوده و سعی می‌کنیم در فواصل مختلف سال از مدال آوران استان تقدیر کنیم.

وی گفت:در طول سال و به مناسبت‌های مختلف شاهد هستیم که ورزشکاران استان مدال های جهانی و آسیایی خود را به خانواده‌های شهدا اهدا می‌کنند که این امر بسیار پسندیده و جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به اینکه به دنبال توسعه منش پهلوانی در ورزش هستیم افزود: ما از بعد فرهنگی و معنوی به ورزش نگاه کرده و تلاش می‌کنیم اقدامات ارزشی ورزشکاران را پررنگ جلوه دهیم.

برچسب‌ها بسیج ورزشکاران خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بسیج ورزشکاران خوزستان اهواز بسیج ورزشکاران خوزستان اهواز اخبار کنکور بسیج ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۷۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ظهر شنبه و با حضور معاون درمان وزیر بهداشت آئین افتتاح طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این طرح‌ها شامل راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن پیشرفته و آم آرآی در بیمارستان امام حسن (ع) و… با حضور استاندار و مسئولان استانی خواهد بود.

کد خبر 6089442

دیگر خبرها

  • چهره برتر سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری