Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شهردار منطقه 15 همزمان با روز جهانی معلولان گفت: با هدف حمایت از افراد توان یاب و تلاش برای رفع مشکلات آنان طرح های مناسب سازی بوستان، معبر، تقاطع و ساختمان اداری سطح منطقه در حال اجراست.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، محمدی در تشریح اقدامات مناسب سازی منطقه گفت: عملیات مناسب سازی سرای محلات ابوذر و اتابک با 80 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اقدام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: در این راستا بوستان گل گشت با 95 درصد پیشرفت فیزیکی در حال مناسب سازی است و عملیات بوستان وحدت نیز در دست اقدام است.
او افزود: در سال گذشته نیز سرای محلات رضویه و مسعودیه و دو بوستان مبعث و گلزار با اجرای کلیه دستورالعمل های مناسب سازی برای توانیابان عزیز آماده و به بهره‌برداری کامل رسید.
شهردار منطقه یادآور شد: همچنین معابر احدی و بوعلی نیز که در دستور کار مناسب سازی منطقه در سال جاری قرار داشت؛ به صورت کامل اجرا و به بهره برداری رسید.
او در ادامه با اشاره به انتخاب تقاطع بقایی به عنوان تقاطع شاخص و پرتردد یادآور شد: تقاطع بقایی براساس دستورالعمل اداره کل مهندسی و ایمنی ترافیک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به عنوان تقاطع شاخص برای مناسب سازی انتخاب و با اجرای عملیات خط کشی و کف سازی محل عابر پیاده، نصب ویلچر معلولین، ترسیم شابلون و نصب تابلوی پارک ویژه معلولین و همچنین انجام کلیه خدمات مورد نیاز برای دسترسی پذیری معلولین مناسب سازی شد.
محمدی با بیان اینکه برای تحقق شعار "تهران شهری برای همه" لازم است که شرایط برای حضور توان یابان در جامعه مهیا شود و به همین منظور اجرای اقداماتی نظیر حذف موانع فیزیکی، همسطح سازی گذرگاههای عابر پیاده، همسطح سازی ایستگاه ها و پایانه های حمل و نقل عمومی، نصب تابلو، ترسیم شابلون، نصب ویلچر معلولین، خط کشی و کف سازی محل عابر پیاده در محدوده نواحی منطقه از اولویتهای اجرایی است.
محمدی در تشریح اقدامات اجتماعی همزمان با هفته ملی افراد دارای معلولیت با شعار معلولیت بدون محرومیت گفت: در همین راستا ویژه برنامه هایی شامل برگزاری وبینار تخصصی با عنوان "در ایام کرونا افراد دارای معلولیت را بیشتر دریابیم "، اشتراک گذاری تولیدات محتوایی حوزه افراد دارای معلولیت، برگزاری کلاسهای مجازی ویژه افراد معلول، اجرای طرح سلامتیار و تماس با اعضای کانون معلولین جهت دلجویی و شناسایی نیازهای آنها، استقرار روان شناس در سرای محله شوش جهت مشاوره تلفنی در حال اجراست.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مناسب سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۷۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه

صالحی مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: با توجه به آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث تقاطع غیر همسطح دفاع مقدس-نسیم شمال- اقبالیه و لزوم جا به جایی درختان واقع در مسیر اجرای این پروژه، با اخذ مجوز از کمیسیون حفظ و گسترش فضای سبز، عملیات انتقال این درختان آغاز شد. 

صالحی افزود: مرحله اول جابجایی و انتقال این درختان که مانع اجرای پروژه عمرانی می‌باشد، هم اینک در دستور کار قرار دارد، ضمن اینکه تاکنون تعدادی از درختچه‌های میدان دفاع مقدس نیز به گلخانه سازمان منتقل شده است.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین یادآور شد: در اجرای تمام پروژه‌های توسعه شهری، چنانچه درختانی در مسیر اجرای پروژه قرار داشته باشد، به هیچ وجه قطع و نابود نمی‌شود، بلکه با رعایت کامل مسائل فنی و ایمنی به گلخانه سازمان منتقل و در اجرای پروژه‌های توسعه فضای سبز مورد استفاده قرار گیرد.

وی ادامه داد: در اجرای مرحله اول این عملیات حساس و مهم، ۲۵ اصله درخت در دست جابجایی و انتقال قرار دارد و کار جابجایی سایر درختان منتهی به میدان دفاع مقدس (دوراهی همدان) به قوت خود ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری
  • سن مناسب برای فرزندآوری؛ از تصویر تا واقعیت
  • تولید و اجرای انواع پارتیشن اداری مدرن
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • ماکودا ؛ پیشنهادی جذاب، لذیذ و خوشمزه
  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • انواع درب ساختمان
  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • راهنمای خرید پارتیشن اداری و کاربرد های آن