Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استا‌ها- رئیس پلیس راهنمای و رانندگی استان اصفهان گفت: در مدت اخیر ۱۳۸ دستگاه خودرو به دلیل تخطی از قوانین توقیف و به دادگاه معرفی شدند همچنین ۸۰۳ دستگاه خودرو شناسایی و در دستور کار پلیس قرار دارند. - اخبار استانها -

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان اظهار داشت: محدودیت‌های ترافیکی طبق روال گذشته پابرجا است و تنها رنگ‌بندی کرونایی شهرستان‌ها تغییر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: وضعیت کرونایی شهرستان اصفهان به رنگ نارنجی تبدیل شد اما محدودیت‌ها مثل سابق ادامه دارد و فقط جریمه تردد خودروهای غیربومی در شهرستان‌های نارنجی از یک میلیون تومان به 500هزار تومان تغییر کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان افزود: لازم به ذکر است که اردستان، تیران و کرون، نائین و نطنز 4 شهرستان قرمز استان هستند و شهرستان‌های اصفهان، آران و بیدگل، بویین میاندشت، چادگان، خمینی‌شهر، خوانسار، سمیرم، شاهین‌شهر، شهرضا، فریدن، فریدون‌شهر، فلاورجان، کاشان، گلپایگان، لنجان، مبارکه و نجف‌آباد در وضعیت نارنجی هستند.

شهرستان قرمز در استان خوزستان نداریم/ محدودیت‌های ترافیکی اهواز همچنان ادامه دارداعمال محدودیت ترافیکی در جاده اردبیل ـ سرچمروایت تسنیم از اجرای محدودیت‌های ترافیکی ‌در ورودی شهرهای استان مرکزی + فیلم
وی عنوان کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی بر روی تخلفات رانندگان بسیار تمرکز کرده است و با افراد خاطی برخورد خواهند کرد، در این مدت نیز مرکز کنترل ترافیک خودروهایی که پلاک خود را مخدوش کرده‌اند را ثبت کرده و پس از حلاجی به پلاک اصلی آن‌ها می‌رسند و طبق دستور قضائی صاحب خودرو را احضار خواهند کرد. محمدی ادامه داد: اگر افراد خاطی شناسایی شده پس از احضار، حاضر نشوند پلاک آن‌ها در سیستم توقیف خواهد شد و پس از اعمال جریمه نیز به دادگاه معرفی خواهند شد. وی خبر داد: در مدت اخیر 138دستگاه خودرو به دلیل تخطی از قوانین توقیف و به دادگاه معرفی شدند، همچنین 803دستگاه خودرو شناسایی و در دستور کار پلیس قرار دارند تا اعمال جریمه و توقیف بشوند. رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: افرادی که قانون را زیرپا گذاشتند طبق ماده 720 قانون مجازات اسلامی کشور براساس خطای صورت گرفته مورد مواخذه و شدت جریمه آن‌ها توسط قاضی تصمیم‌گیری خواهد شد اما اکثر آنان توقیف طولانی مدت خودرو را در دستور کار دارند. انتهای پیام/ 174/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۱۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان

جانشین فرماندهی انتظامی ریگان گفت: یک دستگاه اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان توقیف شد.

سرهنگ عباس نظام آبادی افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در بازرسی از یک اتوبوس عبوری ۱۱۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ریگان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی بیان داشت: پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی با جدیت انجام ماموریت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی تشییع شهدا در روز شهادت امام جعفر صادق(ع) اعلام شد
  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • ۵۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد