Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال تاکید کرد اگر این تیم می خواهد در لیگ بیستم موفق شود باید به همه دیدارهای پیش رو به عنوان یک فینال نگاه کند.

مرتضی یکه، پیشکسوت استقلال با اشاره به نتایجی که آبی پوشان در هفته‌های ابتدایی لیگ کسب کرده‌اند، صحبت کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از مهر، مرتضی یکه گفت:

در طول چهار هفته گذشته استقلال تقریباً با یک ترکیب ثابت به میدان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی‌ها منتظر دیدن بازی مرادی و مهدی‌پور بودند اما این شرایط با صلاحدید کادر فنی فراهم نشد.

این پیشکسوت فوتبال ایران خاطر نشان کرد:

در حال حاضر مسعود ریگی مصدوم است و فرشید اسماعیلی هم شرایط خوبی ندارد. حال این سؤال مطرح است که آیا فکری از این دو بازیکن جدید استفاده خواهد کرد؟ این دو بازیکن در تیم‌های سابق خود عملکرد خوبی داشتند. باید منتظر ماند و دید که آیا آنها می‌توانند در استقلال تأثیرگذار باشند؟

وی در مورد دیدار روز دوشنبه که استقلال باید برابر صنعت نفت به میدان برود، اظهار داشت:

نفتی‌ها توانستند در هفته سوم به پیروزی دست پیدا کنند، آنها با شرایط روحی خوب به تهران می‌آیند تا بتوانند اول به برد برسند و اگر نتوانستند حداقل امتیاز را کسب کنند.

مرتضی یکه ادامه داد:

استقلال هم باید کاملاً این تیم را آنالیز و نقاط ضعف را شناسایی کرده که به پیروزی برسد. با توجه به شرایط موجود که دیاباته، ریگی و اسماعیلی در ترکیب حضور ندارند، فکری باید با یک ارنج بسیار خوب به مصاف نفت آبادان برود تا این دیدار را با موفقیت به پایان برساند.

مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال در پایان خاطرنشان کرد:

استقلال نباید امتیازی از دست بدهد. برد برابر نفت آبادان می‌تواند موقعیت آنها را در جدول بهبود ببخشد. اگر فکری و همکارانش می‌خواهند با استقلال در پایان فصل به قهرمانی دست پیدا کنند، باید تمام دیدارهای باقی‌مانده برای آنها یک فینال باشد.

 

همچنین بخوانید:

استقلال تکذیب کرد؛ تغییر در کادرفنی کذب است

استقلال با 5 غایب به مصاف نفت آبادان می رود

فرشید باقری کاپیتان استقلال مقابل نفت آبادان؟ | بازوبند به شجاعیان و قائدی هم می رسد

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نفت آبادان مرتضی یکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۱۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرافتخارترین تیم های جام حذفی به یک چهارم نهایی هم نرسیدند

پرسپولیس و استقلال با هفت جام قهرمانی پرافتخارترین تیم‌های تاریخ جام حذفی کشور محسوب می‌شوند.

به گزارش فارس، آبی و قرمز نه تنها پرافتخارترین تیم‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور محسوب می‌شوند بلکه فصل گذشته به فینال این مسابقات رسیده بودند که در آن دیدار پرسپولیس با نتیجه ۲ بر یک استقلال را شکست داد و مثل رقیب دیرینه برای هفتمین بار قهرمان این مسابقات شد.

عجیب اینکه دو تیم پرطرفدار پایتخت امسال خیلی زودتر از حد تصور از گردونه رقابت‌ها حذف شدند و فرصت‌ را در اختیار سایر تیم‌ها از جمله ۷ تیم شهرستانی و یک تیم تهرانی یعنی هوادار قرار دادند.

استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی در رفسنجان مغلوب مس این شهر شد و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی به آلومینیوم اراک باخت تا هر دو تیم مطرح کشور از رسیدن به یک چهارم نهایی محروم شوند.

پرسپولیس و استقلال به نوعی رقبای خود را دست کم گرفته و تصور کردند که به راحتی می‌توانند در رفسنجان و اراک پیروز شوند اما این اتفاق رخ نداد و شگفتی‌های بزرگی در جام حذفی رقم خورد.

گفتنی است استقلال تا به حال ۱۳ بار به فینال رقابت‌های جام حذفی راه پیدا کرده که حاصل آن ۷ قهرمانی بوده و پرسپولیس هم از ۹ حضور در فینال این تورنمنت مثل استقلال صاحب ۷ جام شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جدال آبی ها برای حفظ صدر؛ ادامه بحران زدایی قرمزها استقلال و پرسپوليس ميزبان شدند

دیگر خبرها

  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • پر افتخارترین تیم‌های جام حذفی ناکام در صعود!
  • پرافتخارترین تیم های جام حذفی به یک چهارم نهایی هم نرسیدند
  • پرافتخارترین تیم‌های جام حذفی به یک چهارم نهایی هم نرسیدند!
  • زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر تغییر کرد
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر
  • پیش بینی افزایش دما و وزش باد در آبادان و خرمشهر
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان