Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جدید جامعةالمصطفی(ص) العالمیه در کراچی، ترور شهید دکتر «محسن فخری‌زاده» دانشمند ممتاز هسته‌ای و صنعت دفاعی ایران را اقدامی جنایتکارانه خواند.


به گزارش  خبرگزاری شبستان ، حجت‌الاسلام سید نسیم حیدر زیدی، رییس جدید جامعةالمصطفی(ص) العالمیه در کراچی به همراه حجج ‌اسلام محمدرضا خواجه، میر عباس حسینی و محسنی، از اساتید این مرکز از خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در کراچی بازدید و با بهرام کیان، مسئول خانه فرهنگ کشورمان دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت‌الاسلام سید نسیم حیدر زیدی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت شهید محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای ایران، این اقدام جنایتکارانه را محکوم و برای ایصال ثواب مرحوم فاتحه خواندند و علو درجات روح پر فتوح شهید را از خداوند منان آرزو کردند.

وی در ادامه سخنانش، با اعلام آمادگی جامعةالمصطفی(ص) العالمیه در کراچی برای همکاری با خانه فرهنگ ایران، بر ضرورت اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی و آموزشی بین دو کشور تأکید کرد.

کیان در سخنانی، گفت: دشمنان اسلام از ابتدای انقلاب درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی بوده‌اند و تعداد زیادی از شخصیت‌های مهم و برجسته ایران اسلامی را به شهادت رساندند، ولی هیچگاه نتوانستند مانع پیشرفت انقلاب اسلامی و دستاوردهای عظیم آن شوند.

مسئول خانه فرهنگ کشورمان در کراچی افزود: کشورهایی که شهامت مقابله رودررو با جمهوری اسلامی ایران را ندارند، توسط ایادی خود دست به جنایت‌های بزدلانه و تروریستی می‌زنند. زمانی که استاد شهید مطهری را دشمنان به شهادت رساندند، امام راحل(ره) در مراسم بزرگداشت شهید مطهری فرمودند: بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود.

وی ادامه داد: از دست دادن شخصیت‌هایی برجسته‌ این انقلاب عظیم الشأن چون شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید فخری‌زاده، فقدان بزرگی برای ایران اسلامی است اما از سویی، شهادت ایشان موجب وحدت، انسجام و تقویت بیشتر ملت ایران شده است.

 

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: محکومیت ترور شهید فخری زاده شهید فخری زاده کراچی خانه فرهنگ فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۲۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این مراسم مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فضائل اخلاقی پاسداران و بسیجیان در ابتدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس گفت: آن چیزی که سپاه و بسیج را در ذهن و فکر مردم عزیز و ماندگار کرده  ، ایثارگری، ایمان و عقیده آنهاست.
حجت الاسلام رضایی با اشاره به مجاهدتهای معنوی شهید مطهری، ایشان را یکی از ذخایر ارزشمند انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: اگر جوانان از تفکرات شهید مطهری الهام بگیرند، می‌توانند مسیری روشن برای تمدن جدید اسلامی و آینده کشور  ترسیم کنند.
وی  افزود: مربیان عقیدتی سیاسی باید با حضور فعال در میدان‌های جهاد تبیین با انگیزه‌ای مضاعف به شبهات ذهنی نسل جوان و نوجوان پاسخ دهند.

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست
  • ببینید/ ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی
  • روایت شاهدان عینی از لحظات درگیری و شهادت حمیدرضا الداغی + فیلم
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری