Web Analytics Made Easy - Statcounter

گویا، رییس شبکه بهداشت شهرستان راور در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به اینکه مشارکت‌های مردمی در روستا‌ها و رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی در راور باعث شد، این شهرستان به شرایط فوق قرمز برسد، گفت: روستا‌های فیض آباد، جلال آباد و خُرند به دلیل وجود باغ‌های پسته و برداشت این محصول در این فصل بیشتر درگیر کرونا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته شرایط بهتر شده است و ما بیمار بستری نداشته ایم.

گویا بیان کرد: با اجرای طرح شهید سلیمانی و وارد شدن به محله‌ها و خانه‌ها، امیدواریم بیماری کووید ۱۹ کنترل شود و وضعیت این شهرستان تا چند روز آینده نارنجی شود. 

او با اشاره به اینکه در طرح شهید سلیمانی ۱۰ پایگاه در شهر راور و ۵ پایگاه در روستا‌ها راه اندازی کرده ایم، بیان کرد: با آموزش‌های لازم بسیاری از دانشجو‌یان برای اجرای این طرح به کمک ما آماده اند.

انتهای پیام/ م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس شهید سلیمانی روستا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۲۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد

محمد مطهری  گفت:با تبدیل این روستا به شهر تعداد شهر‌های شهرستان شبستر به تعداد ۱۲ شهر رسید که در سطح کشور یک شهرستان منحصر به فرد از نظر کمیت شهر‌ها می‌باشد.

وی افزود:نظرلو در دهستان میشو جنوبی و بخش صوفیان شهرستان شبستر قرار گرفته و بیش از ۴ هزار نفر جمعیت دارد.

وی عنوان کرد:مردم نظرلو شغل اصلی شان کشاورزی بوده و از مردمان تلاشگر خطه آذربایجان می‌باشند و محصول اصلی این روستا در کشاورزی گوجه فرنگی می‌باشد که همه ساله به سراسر کشور صادر می‌شود.

فرماندار شبستر خاطرنشان کرد:امیدواریم با همکاری مردم و تلاش مسئولین شهری و شهرستانی شاهد توسعه بیش از پیش نظرلو یکی از قطب‌های کشاورزی شهرستان شبستر باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (9 اردیبهشت)
  • درخواست احداث پل عابر در روستا
  • تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (8 اردیبهشت)
  • پایش مزارع خرمشهر پژوهشگران
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • راه سنجش موفقیت هر مجموعه مشارکت مردم در فعالیت‌های آن است
  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد
  • اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور