Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانش از آغاز دوباره فعالیت گروه مردمی نام در بندرعباس خبر داد و گفت: فعالیت این گروه مردمی با هدف کاهش ضریب انتشار بیماری ویروسی کرونا از اسفندماه سال گذشته آغاز شد و تا چند ماه نیز ادامه یافته است‌.

به گزارش خرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « فرجام دانش » در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این گروه با حمایت شهرداری بندرعباس اقدام به ضد عفونی معابر و مکان‌های عمومی پر تردد می‌کند، افزود: ضد عفونی ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس، بازارها، معابر پر تردد مرکز شهر و غیره در دستور کار این گروه قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس ادامه داد: از اول آذرماه نیز پس از یک وقفه حدودا دو ماهه از سر گرفته شده است.

 


دانش تصریح کرد: هدف فعالیت‌های این گروه مردمی، ضد عفونی بخش‌هایی از شهر است، که توسط دانشگاه علوم پزشكی استان مورو تاکید قرار دارد.

 

این مقام مسئول همچنین عنوان کرد: نیمکت‌های قرار گرفته در پیاده‌روها، آلاچیق‌ها، وسایل ورزشی عمومی و غیره نیز به برنامه‌های ضد عفونی معابر گروه نام اضافه شده است.

 

وی بیان کرد: در حال حاضر کار ضد عفونی معابر توسط چهار گروه خودرویی که همگی از داوطلبان این طرح هستند، انجام می‌شود.

پایان پیام/711

منبع: شبستان

کلیدواژه: گروه نام ضدعفونی معابر کرونا بندرعباس عفونی معابر ضد عفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۳۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی معابر شهر خورموج

دریافت 20 MB

فیلم: قاسم بازیاری

کد خبر 6095127

دیگر خبرها

  • دسته‌روی مردم بندرعباس در عزای امام صادق (ع)
  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است
  • مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف
  • بارش باران شدید در بندرعباس
  • «سیاوش عبدی» مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شد
  • بازدید عمومی مردم، مدیران و کارشناسان همراه با خانواده از رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان
  • بازدید دادستان کل کشور از دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس
  • آبگرفتگی معابر در بوشهر
  • آبگرفتگی معابر شهر خورموج
  • ساحل بندرعباس بعد از باران