Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی با صدور پیامی به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو، دانشجویان و دانشگاهیان و حوزویان را نماد شرافت و کرامت و عزت نفس و آرمان‌خواهی و عدالت‌خواهی و مبارزه با فساد و تبعیض و ظلم قلمداد کردند. در این پیام آمده است: شانزدهم آذر سالروز جنبش دانشجویی دانشجویان عزیز و گرامی کشور عزیزمان را در سال ۱۳۳۲ گرامی می‌داریم و یاد شهیدان دانشجویی، دانش آموزی، دانشگاهی و حوزوی و همه شهیدان راه آزادی و آزادگی را پاس می‌داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال شصت و هفتمین سال شهادت فرزندان غیور این ملت در مقابله با نیکسون و سلطه استکبار جهانی و صهیونیسم است.

در طول هفت دهه گذشته همواره ملت بزرگ ایران یاد آن نام آوران را گرامی داشته و در طول این سال‌ها شهیدان فراوانی تقدیم اسلام، مکتب، ملت و ایران عزیز شده است.

آخرین این شهدای نام آور و عزت آفرین و سردمداران عزت و شرف که جانها را در طبق اخلاص گذاردند، دانشمندان هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران و شهید گران‌سنگ این ایام مرحوم دکتر محسن فخری زاده (رض) شهید عزت و شرف و افتخار میهن اسلامی بوده‌اند.

این شهیدان عزیز و رهپویان راه وصال و فرشتگان آسمانی درس زندگی را از مکتب سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای آن بزرگوار آموختند و به ما درس آزادی، آزادگی، ایثار و فداکاری دادند و به جوانان عزیز ما نشان دادند که در راه دوست و اعتلای کلمه الله و عزت و عظمت اسلام و مسلمانان و میهن اسلامی باید از جان و سر گذشت و جز از خداوند نترسید و با جانفشانی و ایثار، فداکاری، بصیرت و آگاهی باید برای پیشرفت ایران اسلامی و عظمت مسلمانان به پاخاست و مجاهدت کرد و برای وصول به قله‌های عزت و شرف اهتمام ورزید و با صبر و استقامت و اتکال علی الله باید پرچم علم و دانش و معرفت و اخلاق و معنویت را در جهان برافراشت. در راه حق کوشا بود و نترسید و نهراسید و از خود ضعف و زبونی و ذلت نشان نداد که اولیای خداوند هرگز از غیر خدا نمی‌ترسند و دچار ضعف و زبونی نمی‌شوند.

دانشجویان و دانشگاهیان و حوزویان ما فرزندان عاشورا، کربلا و محرم هستند و از امام حسین (ع) درس حریت و آزادی و آزادگی آموخته‌اند و در راه خدا، حق، آزادی و کرامت انسانی الگو و اسوه اند و در برابر نظام سلطه و استکبار و صهیونیزم و عمال مرتجع و جنایتکار آنها با تمامی قوا ایستاده و خواهند ایستاد و نماد شرافت و کرامت و عزت نفس و آرمانخواهی و عدالتخواهی و مبارزه با فساد و تبعیض و ظلم بوده و برای خدمت عاشقانه به ملت شریف و بزرگ و اسلام و آرمان‌های بزرگ امام راحل (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و گام دوم و آینده‌ای امیدبخش و درخشان سر از پا نمی‌شناسند.

آنها با تمامی وجود در راه پاسداری از خون شهیدان بویژه شهدای دانشجو و هسته‌ای و سردار سلیمانی‌ها، ابومهدی المهندس ها، حججی‌ها، مطهری‌ها، بهشتی‌ها و مفتح‌ها مردانه فداکاری می‌کنند و مردانه و با صلابت ایستاده‌اند.

سلام خداوند بر پاکان و پاکیزگان میدان‌های تقوی و الگوهای صبر و استقامت و فداکاران عرصه علم و حکمت و پیشرفت و خدمت. خداوند متعال خدمات و زحمات را از جوانان برومند و غیور ما در تمامی عرصه‌ها به شایستگی قبول فرماید و قلب امام عصر (عج) را از ما خشنود کند و سایه بلند پایه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را بر سر ملت ما مستدام بدارد و بر علو درجات امام راحل و شهدای عزیز بویژه شهدای علمی و هسته‌ای و دانشجویی ما بیفزاید و به همه توفیق تداوم بخشیدن به راه عزت آفرینان این رهروان چالاک و چهره‌های زنده دل و نورانی را کرامت فرماید.

کد خبر 5088911

منبع: مهر

کلیدواژه: اراک محسن فخری زاده روز دانشجو ویروس کرونا محدودیت های کرونایی محسن فخری زاده آمار کرونا شیوع کرونا شیراز بارش باران کرمانشاه شهرکرد گرگان شهرستان کرج بوشهر معلولان بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۳۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون

حجت‌الاسلام غفوری، امام جمعه خانوک در یادواره شهید دانشجو سید احمد حسینی که در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای داربیدخون برگزار شد، گفت: باران رحمت الهی که این چند روز نازل شده است، کوه ها دشت ها و روح دل هایمان را طراوت بخشیده است.

وی افزود: به لطف الهی و به همین خون پاک شهیدان، امروزه شاهد نابودی اسرائیل و فروپاشی غرب هستیم.

 حجت‌الاسلام غفوری تصریح کرد: شهید سلیمانی‌ها به این مسیر پرتو می‌دهند و چنین مکتبی، شکست نمی‌خورد و این مکتب در همه جا پیروز است.

وی با اشاره به شهدای دفاع مقدس بیان داشت: در هر جایگاهی که باشیم، هیچ زمانی نباید رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدای گرانقدر را فراموش کنیم؛ زیرا آرامش و آسایش امروز ما مرهون فداکاری و جانفشانی‌های آن عزیزان است و احترام به شهدا و امام شهدا وظیفه آحاد مختلف مردم است. 

در پایان مراسم گروه سرود دختران حاج قاسم سلیمانی اجرا کردند و از طرف مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی از خانواده شهید حسینی تجلیل شد. 

شهید دانشجو، سید احمد حسینی در سال ۶ اردیبهشت ۱۳۶۵ در عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مبارزه با فساد و تأمین امنیت روانی جامعه اولویت دستگاه عدلیه است
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • وعده صادق الهام‌بخش بودن خون شهیدان مقاومت را در به میدان آمدن دانشجویان ده‌ها دانشگاه آمریکا و اروپا می‌بینیم
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • جایگاه ایران را در عرصه نبرد فرهنگی و اقتصادی تثبیت کنیم/ مسئولان از تولید ملی حمایت کنند
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • جذب نیروی بومی در صنایع شهرستان جم بسیار پایین است
  • دولت سیزدهم در مبارزه با فساد کارنامه خوبی ارائه دهد