Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیزاله شهبازی روز یکشنبه در حاشیه بازدید علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از پل تاریخی خاتون کرج بیان داشت:  قرار است برای مرمت این اثر تاریخی ، اعتبار بیشتری از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اختصاص یابد.

وی با اشاره به بازدید وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از هتل پنج ستاره در دست ساخت جاده کرج - چالوس گف : این مجموعه دارای مشکلاتی است که با اهتمام وزارت میراث فرهنگی ، کاستی های آن مرتفع و تا پایان سال جاری افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار البرز اظهار داشت:  این استان در بخش بوم گردی و طبیعت گردی دارای ظرفیت های فراوانی است که امیدواریم با رونق بخشی به گردشگری ، گام بلندی برای رونق اقتصادی منطقه به ویژه معیشت روستاییان برداشته شود.

سرمایه گذاران گردشگری از معافیت ویژه برخوردار می شوند

شهبازی گفت :  بخش گردشگری البرز می تواند همانند حوزه های صنعت، کشاورزی  و فناوری رونق پیدا کند که در این زمینه بومگردی ، طبیعت گردی و صنایع مرتبط با آنها شکوفا خواهد شد.

استاندار البرز بیان داشت : طبق مصوبه جدید هیات دولت کسانی که در حوزه گردشگری، ساخت هتل و مکان های اقامتی برای گردشگران داخلی و خارجی سرمایه گذاری کنند از معافیت های ویژه برخوردار می شوند.

شهبازی گفت : وزارت راه و شهرسازی چند عرصه برای سرمایه گذاری در بخش زیر ساخت های گردشگری استان البرز مشخص کرده که در اختیار سرمایه گذاران قرار می گیرد.

پل تاریخی خاتون مربوط به دوران سلجوقی و صفوی به طول ۶۱ متر و عرض هفت متر  واقع در ورودی شرقی شهر کرج عصر روز جمعه ۱۵ آذر ماه جاری بخشی از سقف آن ریزش کرد. 

برچسب‌ها عزیز الله شهبازی  میراث فرهنگی بنای تاریخی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: میراث فرهنگی بنای تاریخی میراث فرهنگی بنای تاریخی اخبار کنکور میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۴۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هتل در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،با حضور جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، یاسر رهبردین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، نقی کریمی، رئیس شورا و ساسان ابراهیم‌زاده، عضو شورای شهر ارومیه و تعدادی دیگر از مسئولان یک باب هتل در ارومیه افتتاح شد.   این هتل با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد تومان و با اشتغال‌زایی برای پنج نفر احداث شده و دارای ۳۲ اتاق با ۷۸ تخت اقامتی است.

دیگر خبرها

  • وجود بیش از یکهزار و 800 اثر تاریخی ثبت ملی شده در آذربایجا‌ن‌غربی
  • انعقاد تفاهم‌نامه مشترک حوزه گردشگری با ۶ استان در نمایشگاه ایران اکسپو
  • افتتاح هتل در ارومیه
  • حفاظت از خانه‌های تاریخی آذربایجان‌غربی در اولویت است
  • تخریب آثار تاریخی در باران شدید کرمان؛ قسمت اسلامی قلعه نرماشیر ریخت
  • برنامه ریزی برای ساماندهی گذر قدیمی جلوخان
  • آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  • لزوم استفاده از شیوه‌های نوین در جذب گردشگر