Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی اسماعیل سالم مدیر آبفای منطقه دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: طی تماس اهالی شهر امام این شهرستان مبنی بر نشت آب در خیابان مدرس، کارگران و نیرو‌های عملیاتی به منطقه اعزام شدند.

او با اشاره به حفاری و روئیت محل شکستگی افزود: با نصب کلمپ شکستگی خط انتقال آب ۱۲۵ و ۱۱۰ میلیمتری در منطقه رفع و از هدررفت و افت فشار آب جلوگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیل سالم در ادامه به ۳ مورد شکستگی شبکه اصلی آب در شهر میانرود این شهرستان اشاره و اظهار کرد: با تلاش کارکنان سختکوش آبفای شهرستان، عملیات رفع شکستگی‌ها با نصب رابط و کلمپ با موفقیت انجام شد و از هدر رفت میزان قابل توجهی آب و افت فشار آب جلوگیری بعمل آمد.

مدیر آبفای منطقه دزفول بیان داشت: همچنین به منظور تامین آب شرب و تقویت فشار آب این شهر، ۸ متر اصلاح شبکه آب در این شهر صورت گرفت.

براساس این گزارش؛ طی هفته گذشته نیز کابل برق تاسیسات آبرسانی شهر میانرود دچار پارگی شده بود که جهت جلوگیری از اختلال در روند آبرسانی به شهروندان با دیزل ژنراتور برق تاسیسات تامین، و در عملیاتی ۸ ساعته با کمک پرسنل تاسیسات آبفا دزفول و همکاری اداره برق شهر‌های جنوبی ترمیم و مجددا وارد مدار شد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شکستگی لوله خطوط انتقال آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۴۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ فقره سرقت موفق از خطوط لوله نفت در سال ۱۴۰۲

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت از ۴۱ مورد تعرض به خطوط لوله انتقال نفت در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت این رقم نسبت به سال قبل از آن کاهش داشته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت گفت: در سال 1402 بالغ بر 41 مورد تعرض به خطوط لوله انتقال نفت ایران رخ داد که با اقدامات به‌موقع، از این تعداد 25 مورد به برداشت نفت یا فرآورده منجر نشد.

وی افزود: نسبت به سال 1401 که 47 مورد انشعاب غیرمجاز با 35 مورد برداشت نفت‌ یا فرآورده داشتیم، میزان سرقت از خطوط لوله نفت ایران کاهش داشته است.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • عملیات بازگشایی محور ماهور برنجی در دزفول انجام می‌شود
  • خط آب روستای «دشت‌اکبر» متصل شد
  • انتقال آب خام به جیرفت تا ۲ سال آینده
  • محفل شعر ارادت رضوی در دزفول برگزار شد
  • سرقت از خطوط لوله نفت ایران کاهش یافت​
  • افزایش یک‌هزار کیلومتری طول خطوط لوله انتقال نفت در سال جاری
  • صادرات نفت خام با خط لوله نداریم
  • حمایت آبفای کشور از پروژه های اولویت دار ایلام در حوزه آبرسانی
  • ۲۵ فقره سرقت موفق از خطوط لوله نفت در سال ۱۴۰۲
  • صادرات نفت با خط لوله نداریم