Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، نشست ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک و با محوریت «ستاد فرهنگی المپیک توکیو» به میزبانی  وزیر ورزش و جوانان امروز برگزار و شعار، نماد و رنگ کاروان ایران در بازی‌های توکیو هم بررسی شد.«ستارگان پارسی»  نام کاروان و شعار کاروان « همه برای ایران» برگزیده شد.

همچنین جام ارجان ( ارجان یک شهر باستانی ایران در استان کهگلویه و بویر احمد است) به معنی نماد کاروان و رنگ فیروزه ای به عنوان رنگ کاروان اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
در این نشست درباره لباس کاروان ایران به بازی های ۲۰۲۰  بررسی و  از بین ۱۰۰ طرح ارایه شده ۱۰ نمونه بازبینی شد.

قرار است نظر نهایی لباس کاروان پس از بررسی نهایی توسط یک هیات چند نفره اعلام شود. 

نخستین نشست ستاد فرهنگی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو مهرماه سال گذشته به ریاست «سیدرضا صالحی امیری» رئیس کمیته ملی المپیک برگزار و این ستاد با توجه به اهمیت بازی‌ها و با هدف کمک به تقویت انسجام و همبستگی ملی در حمایت از کاروان ایران راه‌اندازی شد.

 این ستاد برنامه‌های خود را در سه محور فعالیت‌های فرهنگی هنری، تبلیغات و ساماندهی هوادارن طراحی و برنامه‌ریزی کرده که تفاهم‌نامه‌ای بین کمیته ملی المپیک و مؤسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به امضا رسیده است.  

بر مبنای تفاهم‌نامه مبادله شده، برنامه‌های فرهنگی هنری، تبلیغاتی و هواداری پس از طراحی در ستاد فرهنگی به تصویب ستاد بازی‌ها و هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک خواهد رسید.

 بازی های المپیک توکیو به دلیل شیوع و پاندومی کرونا ویروس خرداد سال آینده برگزار می شود.

برچسب‌ها ستاد عالی بازی های المپیک و آسیایی وزارت ورزش و جوانان المپیک توکیو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد عالی بازی های المپیک و آسیایی وزارت ورزش و جوانان المپیک توکیو ستاد عالی بازی های المپیک و آسیایی وزارت ورزش و جوانان المپیک توکیو اخبار کنکور بازی های المپیک کاروان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۵۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به عمره مفرده اعزام می‌شوند

محسن مسلمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اعزام دانشجویان به عمره مفرده گفت: در این مرحله از عمره مفرده ۱۷۰ نفر از دانشجویان نخبه (دانشجویان پسر) تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان در قالب دو کاروان امروز به عمره مفرده اعزام می شوند.

وی ادامه داد: عملیات عمره دانشجویی در بازه محدود امسال انجام شد و فردا آخرین کاروان عمره اعزام می شود بعد از اتمام عملیات حج تمتع زائران عادی عمره اعزام می شوند که دانشجویان نیز اعزام خواهند شد.

معاون پشتیبانی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: برنامه ریزی شده است احتمالا اعزام دانشجویان مهرماه با شروع دانشگاه ها انجام شود رایزنی ها و هماهنگی ها انجام شده که تمام طیف های دانشگاهی اعم از دانشجویان دختر و پسر اساتید و دانشجویان متاهل را دربرمی گیرد.

حجت الاسلام مرتضی مطهری پور رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان نیز به مهر گفت: عملیات عمره دانشجویی در دوره بعدی بعد از اتمام عملیات حج تمتع انجام می شود، سهمیه، ثبت نام و اعزام دانشجویان انجام می گیرد.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: خداوند را بخاطر این نعمت که بعد از ۹ سال وقفه آغاز شد شاکر هستیم که بعد از وقفه طولانی این توفیق حاصل شد.

وی گفت: ستاد عمره در سال ۷۶ با یک کاروان استادی فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر تنها مجموعه رسمی و متولی اعزام دانشگاهیان به حج و عتبات مقدسه است و تا به امروز بیش از دو دهه در حال فعالیت است.

کد خبر 6093795

دیگر خبرها

  • کاروان المپیک و پارالمپیک پاریس نگران بودجه!
  • تظاهرات برای محرومیت کاروان رژیم صهیونیستی از حضور در المپیک
  • ۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به عمره مفرده اعزام می‌شوند
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • شکلات های مخصوص المپیک تولید شد + نحوه تولید | ویدئو
  • ایام دهه کرامت اعلام شد
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • هوش مصنوعی نخستین طلایی ایران در المپیک را پیش‌بینی کرد | پادشاه ایرانی کشتی جهان باز هم طلا می‌گیرد