Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار آبادان گفت: سیاست راهبردی ما، شناسایی نقاط ضعف و پوشش آن ها در پس هر بارندگی در آبادان است. - اخبار استانها -

 محمود رضا شیرازی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در آبادان، اظهار داشت: انجام آسیب شناسی مناطق پس از بارندگی سبب شده تا در هر بارندگی نسبت به بارش قبلی، با مشکلات کمتری مواجه شویم ضمن اینکه آمادگی 100 در صدی نیروها نیز بیشتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعلام میزان بارندگی از سوی اداره هواشناسی با توجه به وضعیت و ابنیه ی شهر را کافی ندانست و افزود: قدر مسلم در چوئبده، منیوحی و اروند میزان بارندگی بیشتر است که می‌توانند بخش‌هایی از شهر را نیز متاثر کنند لذا از اداره کل هواشناسی استان خواسته ایم تا علاوه بر ایستگاه هواشناسی موجود در ورودی فرودگاه آبادان، 2 ایستگاه دیگر در مناطق ذوالفقاری و امیری ایجاد شود تا آمار دقیق تری از میران بارندگی داشته و بتوانیم با برنامه ریزی اقدامات مناسب تری انجام دهیم که خوشبختانه مورد موافقت قرار گرفت و مقدمات انجام آن نیز روز گذشته با حضور کارشناسان این اداره کل در آبادان و بازبینی و شناسایی محل هایی برای انجام آن، کلید خورد.

وی تصریح کرد: 30 متری ذوالفقاری از نقاط حساس ما در بارندگی‌ها است که ضمن شناسایی نقاط ضعف در این منطقه، در جهت تقویت سپتیک‌ها و لایروبی مجاری در حال انجام کار هستیم تا در این نقطه نیز مشکل را به حداقل برسانیم.

آبگرفتگی شدید در نورآباد؛ برخی از جاده‌های روستایی ممسنی مسدود شدورود دادگستری ‌به ‌آبگرفتگی معابر و خیابان‌های اهواز و ‌شهرستان‌های خوزستان/ ‌با مسببان ‌برخورد قاطع می‌شود‌هشدار سطح زرد هواشناسی سیستان و بلوچستان؛ احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌هاساکنان بندر امام خمینی خواستار محاکمه عاملان اصلی آبگرفتگی‌های اخیر ‌شدند+ تصاویر‌

شهردار آبادان یادآور شد: یکی از دغدغه‌های اصلی ما مشکل زیرساخت‌های شهری به ویژه در مناطق سلیج شرقی و غربی، شطیط، ذوالفقاری، بهمنشیرها و مهرها است که پس از بارندگی با آن مواجه می شوند البته در فاز یک و 2 امیرآباد نیز به سبب کندن آسفالت هایی که قرار بوده جایگزین شود اما همین طور رها شده نیز مردم به زحمت افتاده اند.

شیرازی گفت: طبق پیش بینی هواشناسی تا 10 الی 15 روز آینده دیگر بارندگی نداریم و بایستی ظرف مدت یک هفته و با حداکثر توان و ظرفیت در جهت به حداقل رساندن مشکلات این مناطق اقدام کنیم، البته وضعیت در لاله ها بحرانی است که قرار شد آبفا تکلیف حفاریهایی را که در این منطقه داشته را تعیین تا اقدامات بعدی انجام شود.

انتهای پیام/ 331/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۶۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکوه طبس رکورددار بیشترین بارندگی در خراسان جنوبی

لطفی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه پیکوه از توابع طبس با ۲۱ میلی متر بیشترین بارش را ثبت کرده است. 

او افزود: بعد از آن ایستگاه ابراهیمی ۱۴ میلی متر، قدمگاه و کهنو ۱۲ میلی متر، چاهداشی ۱۰ میلی متر، النگ ۸ میلی متر، حسین آباد و بغداده ۷ میلی متر، جنوب شهر بیرجند ۶ میلی متر، چاه دراز و حیدرآباد ۵ میلی متر بارش را ثبت کردند.

لطفی بیان کرد: برای امروز و فردا با توجه به تضعیف سامانه بارشی گاهی افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد و بارش را به شکل پراکنده در استان می‌توانیم انتظار داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تداوم پایداری جوی در آبادان و خرمشهر
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • پیکوه طبس رکورددار بیشترین بارندگی در خراسان جنوبی
  • ثبت بیشترین بارندگی در پیکوه طبس با ۲۱ میلی متر
  • اصلاح راه‌های نامناسب و خطرناک ییلاق شهرستان اهر
  • غبار روی کوه‌های تهران مه است یا آلودگی هوا؟
  • مصائب شیراز پس از باران (+ عکس)
  • مصائب شیراز پس از باران / تصاویر
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • مصائب شیراز پس از باران