Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: سخنگوی سپاه گفت: ترور یک دانشمند در خیابان آن هم با دستگاه ماهواره‌ای نمی‌تواند امنیت ما را خدشه‌دار کند و در عین حال اگر در جایی اشراف اطلاعاتی ما مشکل دارد، باید آن را جبران کنیم.
به گزارش «انتخاب»، سردار رمضان شریف، شب گذشته (۱۵ آذرماه) در مراسم ‌اکران ‌فیلم‌ مستند اولین ‌شهید مدافع ‌حرم‌ ‌هرمزگان که در حسینیه‌ عاشقان ‌ثارالله ‌سپاه ‌امام ‌سجاد(ع) در بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: هرمزگان از استان‌هایی است که تنوع حضورش در دوره‌های مختلف انقلاب و رشادت و شهادتش در حوزه‌های مختلف بیش از سایر استان‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نوشته ایسنا، وی افزود: انقلاب اسلامی قبل از تولد با آمریکایی‌ها و ایالت مستقر آن‌ها در خاورمیانه، یعنی رژیم صهیونیستی سر سازش نداشته است، آمریکایی‌ها بر همه مقدرات این کشور حکومت می‌کردند و همه شئون کشور در اختیار ۱۳۰ هزار مستشار آمریکایی بوده است.
سخنگوی سپاه تصریح کرد: رژیم صهیونیستی سرزمینی را اشغال کرده و فاتح یک ملت و ریشه فرهنگی و تمدنی در این سرزمین است، خیلی طول می‌کشد تا بخواهد صاحب تمدن شود و آن رژیم را به لحاظ فرهنگی، سیاسی، اجتماعی به نام خود ثبت کند. در ۷۰ سال گذشته صهیونیست‌ها ۲ هزار و ۷۰۰ نفر از عناصر نخبه کشورهای اسلامی را ترور کردند.
سردار شریف عنوان کرد: در همین ایامی که تحولات در کشورهای خاورمیانه در جریان است، صهیونیست‌ها چراغ خاموش تعداد زیادی از دانشمندان عراق و مصر را ترور کردند، همه همت آن‌ها بر این است که در جهان اسلام دسترسی به سرشاخه‌های علم پیدا نشود. خودشان اعلام کرده‌اند که نباید اجازه دهیم در دنیای پیرامونمان علم و دانشی شکل بگیرد که منشأ تهدید ما باشد. آنان تا قبل از جنگ ۳۳ روزه مدعی بودند اگر همه ارتش کشورهای عربی با هم جمع شوند نمی‌توانند در یک عملیات نظامی علیه اسرائیل اقدامی انجام دهند و از آن جنگ پیروزمند بیرون آیند.
وی ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی و آموزه‌های مکتب امام(ره) دیدیم که در جنگ ۳۳ روزه اولین شکست نظامی خود را تجربه و خود اعلام کردند که در گذشته همه جاده‌های ما به سمت تصرف پایتخت کشورهای هم‌جوارمان یک‌طرفه بود اما باید بپذیریم آن دوران گذشته و با چهره‌ای مواجه هستیم که علی‌رغم عدم توازن ابزار و جنگ‌افزار نظامی، ما را شکست داده است.
سخنگوی سپاه بیان کرد: در انقلاب اسلامی به برکت نگاه جدیدی که امام(ره) برای استقلال در همه حوزه‌های سیاسی، علمی، اقتصادی، فرهنگی و... به‌خصوص در دوره رهبر معظم انقلاب پیدا شد، ما در حوزه‌های متعدد به‌ویژه در حوزه‌های نظامی و دفاعی به استقلال رسیدیم. انقلاب اسلامی کاری کرد که صهیونیست‌ها مجبور شدند دور منطقه‌ای را که اشغال کرده بودند دیوار کشیده و محصور شوند. امروز استراتژی صهیونیست‌ها زیر سؤال رفته و امنیتشان با تهدید مواجه شده است.
سردار شریف با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی برای فلسطین الهام‌بخش بوده و به آن اعتمادبه‌نفس داده است، افزود: صهیونیست‌ها تصور می‌کنند موتور محرکه‌ این مقاومت و جهاد، جمهوری اسلامی ایران است و از همین زاویه پشت اکثر توطئه‌هایی که علیه انقلاب ما صورت می‌گیرد دست پنهان آنان را می‌بینیم. انقلاب اسلامی در سال‌های گذشته در بسیاری از عرصه‌هایی که صهیونیست‌ها فکرش را هم نمی‌کردند پیشرفت کرد.
وی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی ۲۱ سال قبل، اولین گزارش خود در خصوص شهید محسن فخری زاده را ارائه و نتانیاهو سه بار در تلویزیون رسمی خود به ایشان اشاره کرد، آنان ۲۱ سال به دنبال ترور این شهید گران‌قدر بودند و ۲۱ سال فرزندان این ملت از این گوهر ارزشمند حفاظت کردند.
سخنگوی سپاه افزود: صهیونیست‌ها تلاش می‌کنند با قدرت رسانه‌ای خود فتح الفتوحی از این موضوع بسازند، اما ما یاد گرفته‌ایم که جنگ، پیروزی و شکست و شهید دادن دارد و ما نیز با رژیم صهیونیستی در نبرد هستیم. ۲۱ سال تلاش آن‌ها خنثی شد و درنهایت با بهره‌گیری از امکانات فنی توانستند یک ترور موفق را انجام دهند. در همین صحنه ترور به ایثار پاسداری که سرتیم حفاظت ایشان بوده آن‌طور که باید پرداخته نشده است، شهید فخری زاده نیز که از برجستگان سپاه بود در همین صحنه ترور تلاش می‌کند که آن پاسدار، تیر نخورد و این اوج ایثار و آموزه‌های دینی ماست، که انقلابمان را تا این لحظه زنده نگاه داشته است.
سردار شریف تصریح کرد: باید سرافرازانه و شجاعانه پیش رویم و خون این شهید را تبدیل به موتور محرکه‌ای برای تلاش بیشتر جوانان در عرصه دستیابی به علوم جدید کنیم، نکته کلیدی فرمایشات مقام معظم رهبری این است که راه این شهید ادامه داشته باشد چراکه آنچه صهیونیست‌ها را می‌ترساند تداوم راه این شهید بزرگوار است. رژیم صهیونیستی دشمن ماست و این اولین اقدامشان نبوده و آخرینش نیز نخواهد بود، مطمئناً باز هم حرکات ابلهانه و مذبوحانه انجام می‌دهند اما این را نیز بهتر از آمریکایی‌ها می‌دانند که کارشان بی‌پاسخ نمی‌ماند.
وی با اشاره به اینکه مقامات آمریکا اعلام می‌کردند که پایان سال ۱۳۹۷ پایان جمهوری اسلامی است اما به فضل الهی جمهوری اسلامی با عظمت و کرامت پیش می‌رود، افزود: ترامپ که با قلدری همه کشورهای جهان از جمله کره شمالی و چین را پای میز مذاکره کشانده بود و از سعودی و بن‌سلمان و برخی کشورهای منطقه با گستاخی استفاده کرد، آرزوی برقراری یک تماس تلفنی از ناحیه ایران به دلش ماند و به زباله‌دان تاریخ پیوست.
سخنگوی سپاه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب استراتژی عزت ملت ایران را طراحی و پیگیری کرده‌اند و این استراتژی سبب عظمت انقلاب اسلامی شده و همچنان نیز جریان دارد، عنوان کرد: مشارکت بالای مردم در کمک‌های مؤمنانه یکی از ابعاد قدرت آفرینی ملت ایران و فرهنگ اسلامی غنی کشورمان است، برخی حواشی سیاسی در داخل نباید مانع از دیده شدن خدمات جمهوری اسلامی ایران شود. ما شاهد هستیم که درزمینه‌های مختلف از جمله به ثمر رساندن پروژه‌های بزرگ عمرانی در این شرایط سخت اقتصادی، کارهای بزرگی در جریان است که برخی از آن‌ها نیز به همت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء صورت می‌گیرد، اخیراً نیز دیدیم که کارهای بزرگی درزمینهٔ افزایش حقوق بازنشستگان صورت گرفت.
سردار شریف اضافه کرد: به ثمر رسیدن انبوهی از پروژه‌های کوچک و بزرگ در کشور که به‌صورت هفتگی شاهد بهره‌برداری از آن‌ها هستیم، در بستر امنیت تحقق یافته و اگر طهرانی مقدم‌ها نبودند تا موشک بسازند، صهیونیست‌ها لحظه‌ای در تهاجم به سرزمین ما درنگ نمی‌کردند. اگر دلاوری رزمندگان نیروی دریایی در آب‌های خلیج‌فارس و دریای عمان نبود امنیت ما خدشه‌دار می‌شد. ترور یک دانشمند در خیابان آن هم با دستگاه ماهواره‌ای نمی‌تواند امنیت ما را خدشه‌دار کند و در عین حال اگر در جایی اشراف اطلاعاتی ما مشکل دارد، باید آن را جبران کنیم.
وی بیان کرد: دشمن علی‌رغم همه تهدیدها علیه جمهوری اسلامی، قادر به عملی کردن آن‌ها نیست و دیدیم که به‌تازگی یک کشتی اقیانوس‌پیمای مسلح در نیروی دریایی سپاه به همت همین جوانان دلاور کشورمان ساخته شد و ما با اتکای به این ظرفیت‌ها قادریم از امنیت آب‌های کشورمان بیش از پیش حفاظت و صیانت کنیم و این‌ها چیز کمی نیست. برچسب ها: سخنگوی سپاه

منبع: خرداد

کلیدواژه: سخنگوی سپاه رژیم صهیونیستی جمهوری اسلامی انقلاب اسلامی سخنگوی سپاه صهیونیست ها سردار شریف خدشه دار ۲۱ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۷۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترور برای بقا

این روزها نام فلسطین بیش از هر زمان دیگری بر سر زبان‌ها افتاده و از اقصی‌نقاط جهان به گوش می‌رسد و یک جنبش عمومی برای احقاق حقوق مردم غزه آغاز شده است. البته جنایت صهیونیست‌ها که در ماه‌های اخیر به اوج خود رسیده، محدود به وقایع بعد از عملیات طوفان‌الاقصی و ماه‌های اخیر نمی‌شود و قدمتی ۷۵ ساله دارد و مهاجرت اجباری و پاک‌سازی قومیتی سوغات شوم صهیونیست‌ها در این تهاجم است.

به گزارش ایسنا، به نقل از جام جم، رسانه‌ای‌شدن بخشی از جنایت‌های ارتش صهیونیستی در غزه و مخابره تصاویر بیمارستان‌ها و مراکز درمانی که تاکنون سانسور می‌شد همبستگی عمیقی را بین ملت‌های مختلف علیه رژیم کودک‌کش اسرائیل رقم زد و این کینه به اقدام بزرگ و ارزشمندی نظیر تظاهرات‌مردم وتجمع‌دانشجویان جهان علیه صهیونیست‌هامنجرشد.گزارش‌های ارسالی ازدانشگاه‌های‌آمریکا یکی‌از شگفت‌انگیزترین اخبار این روزها بود و باعث شد تا نقاب از چهره سران آمریکا کنار رفته و افکارعمومی جهان با ماهیت تروریست‌پرور این دولت استعماری آشنا شوند چراکه اگر حمایت‌های بی‌دریغ کاخ‌سفید از این رژیم تداوم نداشت، کار اسرائیل پیش از اینها یکسره شده بود و ملت مظلوم غزه قربانی زیاده‌خواهی صهیونیست‌های غاصب نمی‌شدند.

مروری بر تاریخ پرفرازونشیب منطقه غرب آسیا حکایت از این دارد که کشورهای غربی ازجمله آمریکا برای بهره‌مندی از مواهب و امکانات استراتژیک این منطقه، رژیمی با عنوان اسرائیل را علم کردند تا با اقدامات ایذایی و تروریستی علیه ملت‌های منطقه غرب آسیا، اهداف استعماری آنها را محقق کند اما رویدادهای اخیر نشان می‌دهد که بومرنگ این بدخواهی‌ها به سمت کشورهای غربی برگشته است و افکارعمومی این کشورها با محاکمه آنها خواستار بازنگری این سیاست‌های نژادپرستانه هستند؛ مسأله‌ای که به زعم کارشناسان توجه و عدم توجه به آن، حاکمیت آمریکا و دولت بایدن را با چالشی جدی مواجه کرده و به افول هژمونی آن می‌انجامد.

یکی ازموضوعاتی که ریاکاری و استانداردهای دوگانه دولت‌های غربی را به‌صورت واضح آشکار کرده و موجب رسوایی آنها می‌شود استفاده دوپهلو از پدیده تروریسم است. سیاستمداران غربی از یک‌سو در سخنرانی‌ها و موضع‌گیری‌های‌شان مکررا از لزوم مقابله با تروریسم می‌گویند و از طرف دیگر با حمایت از گروه‌های تروریستی و تقسیم آن به دو بخش خوب و بد، رویه دروغین خود در فریب افکارعمومی را آشکار می‌کنند.

سناتورهای آمریکایی و دیپلمات‌های اروپایی پشت تریبون‌های رسمی، خودشان را دشمن نخست گروه‌های تروریستی معرفی می‌کنند اما تاکنون عملیات قابل‌توجهی از سوی آنها علیه اهداف غربی صورت نگرفته است و همواره در راستای تحقق اهداف آمریکا که جنگ‌افروزی و دست‌اندازی به ثروت‌های ملت‌هاست حرکت کرده‌اند و بی‌دلیل نیست که از حمایت آنها نیز برخوردار هستند و تروریسم در خدمت آمریکاست؛ مسأله‌ای که با نگاهی به عملکرد دولت‌های غربی قابل رویت است و می‌توان رد پای آنها را در روابط متقابل دید. تشکیل دولت غاصب صهیونیست که مصداق کاملی از تروریسم است بخشی از این تعامل است که صدمات زیادی را بر پیکره جهان اسلام و جامعه بشری وارد کرد. شواهد و مستندات بسیاری وجود دارد که نشان می‌دهد مقامات اروپایی با همراهی صهیونیست‌ها، از حمایت مردم بی‌دفاع غزه خودداری کرده و ناقض حقوق‌بشری شده‌اند که داعیه پاسداری از آن را دارند و عجیب‌تر آن‌که در برخی موارد از اقدامات بشردوستانه‌ای که در حمایت از حقوق مردم فلسطین انجام گرفته است نیز جرم‌انگاری کرده و مانع ارسال کمک‌های بشردوستانه شده‌اند.
   
نقش آمریکا در تثبیت جریان‌های تروریستی

می سال ۱۹۴۸ بود که اعلامیه دولت آمریکا مبنی بر شناسایی دولت اسرائیل صادر شد. درحالی‌که این طرح هنوز در مجمع عمومی سازمان ملل در جریان بود و کارشناسان مشغول بررسی و گفت‌وگو درباره طرح قیمومیت بودند اما تصمیم‌گیرندگان کاخ‌سفید مثل همین حالا که چشم و گوش خود را نسبت به جنایات صهیونیست‌ها بسته‌اند، بدون توجه به نتایج بررسی سازمان ملل، دولت اسرائیل را به رسمیت شناخته و مسئولان اسرائیلی نیز استقلال خود را اعلام کردند و این آغاز راه آمریکا برای حمایت از اسرائیل بود. موضوعی که در این هفته‌ها به‌دلیل آن به مصاف شهروندان کشورش رفته و حتی برای حفاظت از منافع اسرائیل تمام اصول قانونی را زیر پا گذاشته است.

رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه تصمیم‌های متعددی را در راستای پاسداری از موجودیت نحس اسرائیل اتخاذ کرده و در نخستین ملاقات رسمی با مقامات صهیونیستی، مبلغ صدمیلیون دلار در اختیار آنها قرار داد و با تأسیس دفتر سیاسی در تل‌آویو به روابط دیپلماتیک میان آمریکا و اسرائیل رسمیت بخشید تا سایر کشورها نیز از این قاعده پیروی کنند. خوابی که برای منطقه غرب‌آسیا دیده بودند و با جهاد رزمندگان محور مقاومت کابوسی شد که علاوه بر اضمحلال صهیونیست‌ها برای آمریکایی‌ها نیز پرمخاطره شده است. اما آمریکا به همین هم بسنده نکرده و تلاش‌های زیادی را برای پذیرش اسرائیل در سازمان ملل متحدانجام داد واین خوش‌خدمتی‌ها بالغو تحریم نظامی وارسال اسلحه به اسرائیل از طرف آمریکا تکمیل شد و مجموعه این کارها اراده آمریکا در تشکیل این رژیم تروریستی را نشان می‌دهد که علنا اعلام جنگی علیه اعراب و ساکنان فلسطین بود.
   
ریشه‌های تروریسم در غرب ‌آسیا 

این سلسله‌اقدامات باعث شد تا کشورهای غربی به رهبری آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی و دلارهای نفتی برخی حکام دست‌نشانده در منطقه اضلاع مثلث تروریسم را در منطقه غرب‌آسیا کامل کنند. برخورداری از منابع طبیعی فسیلی یکی از مواردی بود که باعث شد تا غربی‌ها چشم طمع به این منطقه دوخته و این پهنه جغرافیایی را تبدیل به مأمن تروریست‌ها کنند. از سوی دیگر وقوع جنگ در این منطقه سود کلانی را نصیب این دولت‌های استعماری می‌کرد و آمریکا برای ادامه حیات خود محتاج میلیون‌ها دلاری است که از طرف کارخانه‌های اسلحه‌سازی به خزانه آنها سرازیر می‌شود. پس پرواضح است که جنگ‌افروزی از طریق حمایت از تروریسم در منطقه بهترین راه برای جوش‌دادن این معاملات پرسود است.علاوه بر آمریکا، اسرائیل نیز به دلایل متعددی برای حمایت از گسترش تروریسم در منطقه اشتیاق دارد: از ابتدای تأسیس رژیم منحوس صهیونیستی در غرب‌آسیا و در قلب سرزمین‌های اسلامی حفظ امنیت مهم‌ترین دغدغه این رژیم بوده و هست. از طرفی صهیونیست‌ها به‌دلیل نداشتن وسعت و جمعیت کافی به‌منظور جنگ مجبور است تا از درگیری بلندمدت با کشورهای منطقه و حتی جنبش‌های اسلامی مانند حزب‌ا... و حماس اجتناب کند. بنابراین بهترین راه برای درگیرنشدن مستقیم در منطقه حمایت از گروه‌های تروریستی است تا کشورهایی مانند سوریه، لبنان و ایران درگیر مبارزه با تروریسم شوند و از مبارزه با اسرائیل دست بردارند.

تولید و حمایت تروریسم از سوی آمریکا یکی از توطئه‌های پنتاگون است تا طی آن رقبای منطقه‌ای این دولت استکباری مشغول حل‌وفصل این مسأله ویران‌کننده در داخل مرزهای‌شان باشند و برای رهایی از آن دست به دامان آمریکا یا متحد صهیونیست‌ها شوند و به‌این‌ترتیب این کشورها علاوه بر این‌که مجری سیاست آمریکا باشند، منافع اقتصادی چشمگیری را نیز نصیب دولت‌های غربی ‌کنند. پس از بهار عربی و سقوط حکومت‌های خودکامه در آفریقا و غرب‌آسیا، حکومت‌های وابسته که با دیدن عاقبت هم‌کیشان خود دچار هراس شده بودند برای رهایی از خشم مردم به دولت‌های تروریست‌پرور متوسل شدند و اعتراف مقامات آمریکایی در تاسیس داعش نشان از همراهی مستمر آنها با گروه‌های تروریستی دارد و عجیب آن‌که بازهم دولت‌های خودکامه وابسته به غرب از گزند داعش در امان بودند.

حمایت دولت‌های اروپایی از گروهک تروریستی منافقین و پشتیبانی از گروه‌های مسلح تجزیه‌طلب مثال‌های نغزی است که نشان می‌دهد دولت‌های غربی با استانداردهای دوگانه خود گاهی برای مقابله با تروریسم به کشورهای دیگر لشکرکشی کرده و استقلال آنها را زیر سؤال می‌برند و بعضا با پذیرش افرادی که نقش مستقیمی در کشتار ۱۷هزار نفر از شهروندان ایرانی داشته‌اند، تمام قوانین مرتبط با این موضوع را زیر پا گذاشته و برای آنها فرش‌قرمز پهن می‌کنند. 

به هرتقدیر وقایع این روزهای غزه وجنون نسل‌کشی توسط صهیونیست‌ها و حمایت عریان مدعیان حقوق‌بشر از این رژیم‌نژادپرست نشان می‌دهد که باید مراقب آدرس غلط رسانه‌های غربی بود. موضوعی که در نامه رهبر معظم انقلاب که سال‌ها پیش خطاب به جوانان اروپایی نوشته شده بود هم به آن اشاره شده بود و معظم‌له فلسطین را مرز حق و باطل عنوان و تاکید کرده بودند: «تا زمانی که معیارهای دوگانه بر سیاست غرب مسلط باشد و تا وقتی که تروریسم در نگاه حامیان قدرتمندش به انواع خوب و بد تقسیم شود و تا روزی که منافع دولت‌ها بر ارزش‌های انسانی و اخلاقی ترجیح داده شود، نباید ریشه‌های خشونت را در جای دیگر جست‌وجو کرد.» بنابراین صحنه‌های غم‌انگیزی که این ماه‌ها از غزه مخابره می‌شود ریشه در خشونت آمریکایی دارد و به فضل خدا با بیداری جهانی که در سطح جهان فراگیر شده است، به نابودی صهیونیسم و آزادی قدس منجر می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سردار سلامی: رهبر انقلاب فرمودند سپاه در بحث آموزش مجاهدت کند
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • روایتی از شهادت مرتضی مطهری، معلمی برای انقلاب اسلامی ایران
  • ترور برای بقا
  • شهید مطهری صدای بلند عقلانیت انقلاب اسلامی بود
  • حاجی‌صادقی: دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • ریشه‌های تروریست‌پروری در سیاست‌های غرب؛ ترور برای بقا!
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست