Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار عاطفه های گمشده رکنا، "نادر رحیمی"  متولد اول آبان 1374 در شهریار است. او وابستگی زیادی به خانواده داشت. پدر خانواده بعد از فقدان پسرش در بستر بیماری است، مادر شبی نیست که خواب پسرش را نبیند و هر روز با اشک و آه لباس های او را به امید بازگشتش مرتب می کند.

نادر رحیمی با لباس راحتی از خانه خارج شد

17 تیر 1398 "نادر رحیمی" جوان 24 ساله ساکن "شهریار" با شلوار راحتی مشکی رنگ ، بلوز کرم و دمپایی صندل بدون خداحافظی با تماس یکی از دوستانش از خانه خارج شد و تا به این لحظه نشانی از او نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواهر" نادر" در خصوص مفقودی او گفت: بعد از اعلام مفقودی برادرم به کلانتری ، کل بیمارستان ها و کمپ ها را گشتیم ولی خبری از او نبود.

گوشی "نادر رحیمی" شکسته پیدا شد

با پیگیری های پلیس گوشی برادرم در تهران در حالی که هنوز سیم کارت داخل آن بود، شکسته پیدا شد.در آگاهی از مظنونین پرونده بازجویی شد ولی تا به این لحظه خبری از برادرم " نادر " نیست.

لازم به ذکر است که "نادر رحیمی" بر روی گردن و دست راستش خالکوبی داشت. طرح یک شخصی که بر روی صندلی نشته و بالای سر او طناب دار است را بر روی گردن داشت و روی دست راست او حروف لاتین و نام خود را خالکوبی کرده بود.

کسانی که از سرنوشت "نادر رحیمی" اطلاع دارند با شماره 84215789-021 تماس بگیرند.

برای کمک به این خانواده لینک خبر را برای دوستان خود ارسال کنید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا فقدان مفقودی اخبار حوادث گمشده فیلم شکسته ویدیو ها سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس ایران قتل مرد شیما صباگردی مقدم فیلم کرونا بهلول قیمت زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۲۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع جهانی گفتگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای انتقال مواضع فرهنگی ایران به نخبگان

به گزارش خبرگزاری صداسیما، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز پیش از عزیمت به باکو و به منظور شرکت در ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها، گفت: به این اجلاس به‌عنوان فرصتی برای بیان مواضع و انتقال نگاه راهبردی جمهوری اسلامی ایران به نخبگان و مقامات شرکت‌کننده نگاه می‌کنیم.

اسماعیلی درباره اهداف سفر به آذربایجان و شرکت در ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها افزود: از این سخنگاه برای بیان حقایق مختلف در حوزه فرهنگ اقلیت‌ها که محور گفتگو‌های امسال است، استفاده می‌کنیم و با توجه به وضع ناعادلانه در نظامات بین‌المللی، باید از هر فرصتی برای بیان حقایق و تنویر و آگاه‌سازی افکار عمومی استفاده کنیم.

وی همچنین گفت: در این اجلاس به عنوان فرصتی برای ارائه برنامه‌های خودمان و انتقال نگاه انقلاب اسلامی به دیگر کشور‌ها نگاه می‌کنیم و دیپلماسی فرهنگی در دولت مردمی، به‌عنوان یک راهکار جدی برای ایجاد بستر‌های لازم برای گسترش تعاملات دنبال می‌شود. ما در این راهبرد بیشتر معطوف به کشور‌های دوست و جهان اسلام به گفتگو‌های فرهنگی می‌پردازیم..

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها در باکو از امروز تا جمعه ۱۴ اردیبهشت میزبان وزرای فرهنگ و شخصیت‌ها و مقامات سیاسی و فرهنگی کشور‌های مختلف جهان است.

در این مجمع که با مشارکت وزارت فرهنگ آذربایجان، آیسسکو و برخی سازمان‌های بین‌المللی مانند ائتلاف تمدن‌های سازمان ملل متحد برگزار می‌شود، چالش‌های جهانی مربوط به گفتمان تمدنی، همکاری برای مقابله با تنفر و تقویت ارزش‌های صلح بررسی می‌شود

پنجمین دوره مجمع گفت‌وگوی فرهنگ‌ها در اردیبهشت ۱۳۹۸ برگزار شده بود که در آن دوره از این مجمع ۱۴۰ کشور و نهاد بین المللی مشارکت داشتند.

دیگر خبرها

  • جنجال خانواده متوفی برای استفاده از اثر انگشت برای باز کردن قفل گوشی
  • انتشار اولین ویدئوی کامل و دیده نشده از لحظه پیدا شدن یسنا
  • رکورد مسابقات فری استایل اسکیت شکسته شد
  • اولین واکنش دادستان پس از پیدا شدن یسنای ۴ ساله
  • ۵۰ چادر برای اسکان حادثه دیدگان آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم برپا می‌شود
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • رکورد صدور پروانه در بافت‌های فرسوده شکسته شد
  • اصفهانِ زیبا ظرفیت بالایی برای گردشگری و تجارت دارد
  • مجمع جهانی گفتگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای انتقال مواضع فرهنگی ایران
  • مجمع جهانی گفتگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای انتقال مواضع فرهنگی ایران به نخبگان